DTN 4

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Danek
Příspěvky: 549
Registrován: stř říj 22, 2008 2:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: DTN 4

#61 Nový příspěvek od Danek »

Já tam mám válec z motorové brzdy z Liazu, používám ho i na západku na TUN 40.
http://www.bvm.cz/ventil-motorove-brzdy-liaz/d-1263/

Blondy
Příspěvky: 132
Registrován: sob kvě 22, 2010 9:42 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: DTN 4

#62 Nový příspěvek od Blondy »

Hodil by se někomu Pneumatický válec Parker P1A -S025TS-0025S bez vzduchu je vysunutý pružinou a vzduch ho zasouvá, je originál zabalenej (horší obal)
Přílohy
Nový obrázek.jpg
Nový obrázek.jpg (9.74 KiB) Zobrazeno 15248 x

krenda
Příspěvky: 15
Registrován: ned říj 20, 2013 4:44 pm
Bydliště: Usti nad Orlici

Re: DTN 4

#63 Nový příspěvek od krenda »

Mockrát děkuji. .ja už tam mám přidávání plynu hotove..jen se ten starý váleček vychodil (manžeta ) a není ji mozny sehnat...tak jsem to chtěl nahradit jiným válečkem. ..jen jsem nevěděl kde ho najít. ..Tak ještě jednou Franto mockrát děkuji. ... :)

Uživatelský avatar
Codza
Příspěvky: 1001
Registrován: pát lis 07, 2008 10:37 pm
Bydliště: nedaleko Luhačovic

Re: DTN 4

#64 Nový příspěvek od Codza »

No a jaký tam máš ten starý váleček? Do těch co dřív dávali v Třeboni na přidávání plynu pasuje kožená manžeta s pumpy na kolo.

Jurajko
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 09, 2013 6:26 pm
Bydliště: Trencin

Re: DTN 4

#65 Nový příspěvek od Jurajko »

Zdravim,nevie niekto poradit,ci sa montovala nadstavba s navijakom dtn 4 aj na zetor crystal?

zdendale
Příspěvky: 8
Registrován: úte říj 28, 2014 5:23 pm
Bydliště: Toužim

Re: DTN 4

#66 Nový příspěvek od zdendale »

Zdravím chlapy mám problém s navijákem dtn4, při navíjení jednoho lana mi v tom začíná skřípat a chcípne i traktor neutáhne to ani kubík. Druhé lano navíjí v pohodě nemá stím už někdo zkušenosi? Díky

Uživatelský avatar
Michal Jankovic
Příspěvky: 64
Registrován: pon dub 14, 2014 8:43 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: DTN 4

#67 Nový příspěvek od Michal Jankovic »

zdendale píše:Zdravím chlapy mám problém s navijákem dtn4, při navíjení jednoho lana mi v tom začíná skřípat a chcípne i traktor neutáhne to ani kubík. Druhé lano navíjí v pohodě nemá stím už někdo zkušenosi? Díky
sundej buben a koukni na ložiska pod víčkem
Zetor 8145 s TUN 40 a Zetor 7045 s TUN 40

jivit
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 27, 2017 6:54 pm
Bydliště: Blovice

Re: DTN 4

#68 Nový příspěvek od jivit »

Zdary všem
potřeboval bych nějaké moudro ohledně ovládání DTN 4. Mám tam dálkové ovládání tuším proforest a objevil se mi problém:
Když jsem traktor koupil,tak byl vzduch naštelován na 4,5 atm což mě přišlo málo a 1 naviják na tuhle hodnotu nepracoval jak má,takže jsem to nastavil na 7 atm. vše funguje jak má,ale občas se mi začne zapínat sama od sebe brzda 1 navijáku. Takže otázka zní: snese ta cívka 7 atm nebo je to moc a mám to stáhnout a vyladit válce navijáku nebo je ta cívka před smrtí? Dělá to pouze 1 strana ta druhá je v pohodě
Tak co vy na to? Díky :shock:

Uživatelský avatar
Franta.cz
Příspěvky: 8742
Registrován: úte říj 21, 2008 4:10 pm
Bydliště: Příbram na Mor.

Re: DTN 4

#69 Nový příspěvek od Franta.cz »

EV-178 je do 8 bar.Tam problém nehledej.
To je buď problém v dálce, nebo nějakej kraťas na cívkách.

jivit
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 27, 2017 6:54 pm
Bydliště: Blovice

Re: DTN 4

#70 Nový příspěvek od jivit »

dík za rychlé info. Nejhorší je,že to blbne jen nepředvidatelně občas a ne pořád,takže se to blbě hledá,ale asi bych se přiklonil k té cívce co to dělá,takže to okouknu zda tam není něco špatně,popřípadě vyměním za druhou stranu a bude se vědět co to dělá :vztek:

Uživatelský avatar
Hrnecek
Příspěvky: 3162
Registrován: sob říj 25, 2008 4:01 pm
Bydliště: Vidlatá Seč

Re: DTN 4

#71 Nový příspěvek od Hrnecek »

jivit píše:Zdary všem
potřeboval bych nějaké moudro ohledně ovládání DTN 4. Mám tam dálkové ovládání tuším proforest a objevil se mi problém:
Když jsem traktor koupil,tak byl vzduch naštelován na 4,5 atm což mě přišlo málo a 1 naviják na tuhle hodnotu nepracoval jak má,takže jsem to nastavil na 7 atm. vše funguje jak má,ale občas se mi začne zapínat sama od sebe brzda 1 navijáku. Takže otázka zní: snese ta cívka 7 atm nebo je to moc a mám to stáhnout a vyladit válce navijáku nebo je ta cívka před smrtí? Dělá to pouze 1 strana ta druhá je v pohodě
Tak co vy na to? Díky :shock:
Na Proxime mi to delalo vadne tlacitko v krabicce vysilacky. Taky od Proforestu. Poslal jsem jim to, za tri dny byla opravena zpatky a cca 1.300 Kc to vyslo.
Lesoplundra všeobecná

Ňuňánek s Kvidem

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: DTN 4

#72 Nový příspěvek od koprkam »

Můžu se zeptat, jak funguje to přidávání plynu? Vytočí to na max. otáčky, nebo na kolik otáček?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
Franta.cz
Příspěvky: 8742
Registrován: úte říj 21, 2008 4:10 pm
Bydliště: Příbram na Mor.

Re: DTN 4

#73 Nový příspěvek od Franta.cz »

Na předem nastavený otáčky.
Já to mám na 1500 ot/min.

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: DTN 4

#74 Nový příspěvek od koprkam »

Dobře, ale když pak sedíš v traktoru a chceš jet třeba na 2000 min-1, tak jak je to s tím válcem vyřešený, vysune se např. jen do půlky, když po něm chceš jen 1500 min-1? V tomto ohledu totiž nemám zkušenosti, tak mě to zajímá.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
Codza
Příspěvky: 1001
Registrován: pát lis 07, 2008 10:37 pm
Bydliště: nedaleko Luhačovic

Re: DTN 4

#75 Nový příspěvek od Codza »

Běžně je to tak že ti ten válec jenom mechanicky zatlačí někde na ovládání plynu když to při navíjení potřebuješ - někteří šílenci to mají nonstop. Při normálním ovládání plynu s kabiny třeba při jízdě jako bys ho tam neměl. Takže je logické že když máš přidávání nastavené na těch 1500 otáček při navíjení a ještě bys v kabině šlápl na plyn při navíjení ze zaplým přidáváním
tak zvýšíš otáčky.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“