CASE 648
Moderátor: Franta.cz
Re: CASE 648
Nicko neporadí:-( Na Bagrehc.cz je uplně ticho, ještě víc jak tady:-(
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: CASE 648
Nedivím se, že ses nemohl dopočítat, když mi tam chybí jedna nula... OMLOUVÁM SE.
výkon (kW) =průtok (l/min)/600 * tlak (bar)
A zda-li si s tím stávající motor poradí, to už musí říct někdo erudovanější. Stejně jako náhradu motoru za jiný...
výkon (kW) =průtok (l/min)/600 * tlak (bar)
A zda-li si s tím stávající motor poradí, to už musí říct někdo erudovanější. Stejně jako náhradu motoru za jiný...
Re: CASE 648
Z tohoto vzorce vyplývá, že pokud je originální čerpadlo s parametry tlak cca 120 bar a průtok je necelých 30l/min, tak by stačilo 6KW, zatímco originál je 13kw motor... Zná někdo odpověd, proč by byl motor natolik předimenzovaný?
Re: CASE 648
všechno má nějakou účinnost takže při každým převodu pohybu se část výknu ztratí
malej traktorista v malým traktoru
Re: CASE 648
Jde mi prostě jen o to, abych věděl, že pokud mám motor s výkonem X na klice a přímo na ni přidělám čepradlo s protokem Y při tlaku 120bar, že to ten motor utáhne... Neco z praxe...Máte snad někdo nějaké čerpadlo na nějakém naftovém motoru...?
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: CASE 648
Mohlo by to být třeba tím, že čerpadlo potřebuje určitý kroutící moment při nějakých maximálních otáčkách a jiný motor než takhle silný ho nemá. Ale to hádám...
Proč tam chceš dávat jiný motor? A proč jiné čerpadlo - ani po výměně toho banánu to pořád nemá sílu?
Proč tam chceš dávat jiný motor? A proč jiné čerpadlo - ani po výměně toho banánu to pořád nemá sílu?
Re: CASE 648
Jiný motor, protože chci naftu, ten co tam je, je benzin. A čerpadlo...No tak ten trakturek má něco naběháno, tak předpokládám, že už nebude uplně v kondici to čerpadlo, kor když je vařené... Co se týká banánu, s tím nic nění, ale ten rozdělovač, co rozvádí tlaky a určije směr jízdy atad, nebude uplně ready, nefunguje určitě jak má puští tlak kam nemá...Páč, když vypojím podkop z rychlospojek, tak trakturek nejede a na to si myslím, že je ta páka pod volatem, a ta nereaguje...V podstatě nejde přepnout na fungování bez zadního nářadí...
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: CASE 648
Ono obecně řečeno zubová čerpadla se málokdy ojedou. A že je ojetý poznáš tak, že neudělá ten tlak. 120 atm, jak jsi psal, je myslím v pohodě. Ale OK, pokud je vařený, tak asi raději zavčas.
Jen se ještě podívej jaký mají průměr hadice. Vnitřní průměr 8mm je na nějakých 20-30l/min, 10mm 40l/min. To střílím dost od boku, bude to chtít ověřit v prodejně hadic, ale myslím, že se moc nepletu. Jde o to, aby jsi tam nedal silnější čerpadlo a nezačal se ti hřát olej, protože nemá kudy prolézt. A samozřejmě nejde jen o hadice - stejně dimenzované jsou všechny rozvaděče atd.
Když už budeš něco měnit, tak s tím větším čerpadlem počítej, aby ses pak netloukl do hlavy, jako já u jiného stroje, že jsi to nepředimenzoval (a hydraulika je drahá, nemá smysl něco měnit dvakrát).
Ještě bych se koukl, jestli ta páka pod volantem nemá třeba jen sundaný táhla z rozvaděče (nebo nějaká podobná blbina), pokud ne bude asi vadný ten rozvaděč...
Ty filtry už jsi našel?
Jen se ještě podívej jaký mají průměr hadice. Vnitřní průměr 8mm je na nějakých 20-30l/min, 10mm 40l/min. To střílím dost od boku, bude to chtít ověřit v prodejně hadic, ale myslím, že se moc nepletu. Jde o to, aby jsi tam nedal silnější čerpadlo a nezačal se ti hřát olej, protože nemá kudy prolézt. A samozřejmě nejde jen o hadice - stejně dimenzované jsou všechny rozvaděče atd.
Když už budeš něco měnit, tak s tím větším čerpadlem počítej, aby ses pak netloukl do hlavy, jako já u jiného stroje, že jsi to nepředimenzoval (a hydraulika je drahá, nemá smysl něco měnit dvakrát).
Ještě bych se koukl, jestli ta páka pod volantem nemá třeba jen sundaný táhla z rozvaděče (nebo nějaká podobná blbina), pokud ne bude asi vadný ten rozvaděč...
Ty filtry už jsi našel?
Re: CASE 648
Filtry jsme našel, ty jsme vyčistil a v poho. ta páka normálně funguje, vysouvá a zasouvá pístek v rozvaděči až do koncových poloh, takže v tom asi problém nebude, spíš nějaká gumička, či co, zatím jsem to nerozebíral. Posílám obrázky, jeden je detail rozebraného rozvaděče, druhý je celkový pohled na zapojení v traktůrku. Jeden pístek vepředu určuje směr jízdy- jestli je vytáhlý, nebo zatlačený a druhý by měl vypínat ten zadek.... Na průměry teda kouknu, jen mi fakt chybí, kdekoliv dohledat nějaké přesné info, o průřezech průtocích a přepočtu tlaku na výkon atd... Nemám se čeho chytnout a to jsem topenář - něco o hydraulice trošku vím:-)
Manuál:
http://eastmanind.com.mytempweb.com/Lin ... &tabid=196
Manuál:
http://eastmanind.com.mytempweb.com/Lin ... &tabid=196
Re: CASE 648
Tak fotky nejsou, nejdou mi přiložit, ale jsou v manuálu na straně 49 a 68
Díky
Díky
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: CASE 648
taky jsem to nikde nenašel, proto jsem se na to asi před půl rokem ptal v té prodejně. Oni mi to řekli z hlavy no...
Průměry někdy bývají vyražené zvenku na hadicích.
A když už jsi u těch fotek, pošli foto celýho stroje zkus to přes postimage.org
Průměry někdy bývají vyražené zvenku na hadicích.
A když už jsi u těch fotek, pošli foto celýho stroje zkus to přes postimage.org
Re: CASE 648
Ahoj,hkedam akutne nejaleho sikovneho ooravare, kterej by se citil na to, poladit mi trakturek case 648.
1) opravit uložení zadni naoravy
2)udelat predni nápravu
3)poladit hydrauliku pripadne pretesnit rozvadecek
4)opravit lredni lopatu
Dotaz zni, dokazal by to tady nekdo z vas udelat?
1) opravit uložení zadni naoravy
2)udelat predni nápravu
3)poladit hydrauliku pripadne pretesnit rozvadecek
4)opravit lredni lopatu
Dotaz zni, dokazal by to tady nekdo z vas udelat?