K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
Moderátor: Franta.cz
K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
webo
prikladam nejaky odkazy o tomto bagru
díly:
http://www.sinus-sklep.pl/10-czesci-ostrowek-k-162
polske forá:
http://kopaczka.webd.pl/viewtopic.php?t=5839
http://retrotraktor.pl/forum/viewthread ... post_51124
http://www.zpuewart.pl/#listwa
http://www.kopaczka.pl/viewtopic.php?f= ... 202#p71202
http://danrol-sklep.pl/pl/p/SKRZYNKA-NA ... C-360/1128
http://allegro.pl/wal-napedowy-kpl-pomp ... 54697.html
postupne pridam
GO stroje v plném proudu
prikladam nejaky odkazy o tomto bagru
díly:
http://www.sinus-sklep.pl/10-czesci-ostrowek-k-162
polske forá:
http://kopaczka.webd.pl/viewtopic.php?t=5839
http://retrotraktor.pl/forum/viewthread ... post_51124
http://www.zpuewart.pl/#listwa
http://www.kopaczka.pl/viewtopic.php?f= ... 202#p71202
http://danrol-sklep.pl/pl/p/SKRZYNKA-NA ... C-360/1128
http://allegro.pl/wal-napedowy-kpl-pomp ... 54697.html
postupne pridam
GO stroje v plném proudu
Naposledy upravil(a) pawka dne stř říj 12, 2011 7:01 pm, celkem upraveno 2 x.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
Ahoj, vypadá to dobře. Přidávej fotky v průběhu GO, ať to můžeme sledovat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
Teď dělám diferák, byla to jeho závada. Nevím proč se rozbil, ale jestli jezdíte s malou nebo velkou vůlí v difu, tak se to docela může prodražit. Už sem sehnal jiné dify, ale stojej taky za nic, koupím si nový, při správné údržbe je to věčná součástka.O fotkách sem přemýšlel dlouho, každej říká,že to je jen strašidlo hnusný a nic to neumí,prostě vrak,tak nevím jestli se to dá publikovat mezi lidi.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: pát pro 03, 2010 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
Určitě přidej další fotky! Taky bych rád viděl jak bude práce pokračovat! A určitě i dost jinejch lidí. Ostrowek ještě udělá práce!!! Je jasný, že s novými stroji se to nedá srovnávat, ale na doma to stačí.
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
Určitě přidej fotky. A nafoť stroj celý, ať si můžeme udělat přestavu, v jakým je to stavu a jak to bude vypadat, až to dáš dohromady...
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
Přesně tak, už se těšíme .
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
tak dám fotky seriálu s názvem K161N
tady je příjezd
předek zničen o ¨matese¨ při nakládání, jen kosmetika, někdo odstranil nárazník a takhle to dopadlo, nárazníkem se stane čerpadlo, ale je naštěstí z kloudnýho matroše
podkop toho moc neudělal, ale i tak lože jsou špatný
motor je ze k162n, takze 52koní a 2200 otáček,oproti 45/2000, tady uz je z nej oškrábáno +/- 1,5 mastnoty,asfaltu,betonu,písku,makadamu,opuky a štěrkopísku ;-)prej je to jediný zaručeně kloudný,není..
utržené zadní oko dynama, dáme altík ze škodovky nebo favorita, máme oba, ale ještě sem nebádal řemenici, času dost, kdyby někdo chtěl dodat poznatek, tak at písne, dík
už i opravujem startér po GO,nyní i v barvě černá lesklá,chce to spíš matnou,jak má být,ale radši bych šedou,šedé věci se lépe opravují,než černé,tam nejsou vidět chyby,nechci závady skrývat,radši je v raném stádiu napravit,co říkáte?jakou barvu dát na motor? je tu pamětník co ví, jak to vypadalo z výroby?
repase držáku motoru- pár velkých prasklin a jeden zalomený šroub v bloku motoru, díky co2 vše hravá práce,doporučuju
čerpadlo po GO,ale ta barva nic moc,fuj! čerpadlo je z Z5511 myslím, že pro můj motor ideální.toto sem nedělal já ani táta,pohl nám odborní co má stolici,říkal,že je čerpadlo zánovní a regulátor přefutroval a pumpa neměla výkon
původní čerpadlo ursus,více se mi líbilo,ale 2očka utrženy a na sváry málo místa a jedno očko vůbec nemám,pak se naskytlo to zetorácký a bylo vyřešeno,ale zajímá mě přímý rozdíl mezinima,české versus polské,kdo byl včem lepší:-)
vodní pumpa byla volná na zadním ložisku v obale,tak se vyměnil i obal,díky,za obal!!!
oprava křížků,taky hotová
nádrž vyčištěná,přepažky jsou kupodivu vpořádku a natřena
brdové válce zase jako nové stačili manžety a prachovky a ty hlinikové očka
pozn.: poláci nemaj vyrovnávač tlaku
válečky hotový, ještě se pak udělají brzdové trubičky,koupil sem si na ně perntlovací sadu,ale sada vubec nefunguje,čelisti neudržej trubičku... švagr mě vyrobí čelisti, které už budou fungovat (pane vy víte kdo, vyrábějte prosím funkční výrobky,nejde o nic jen o brzdy..děkujeme)
tady je příjezd
předek zničen o ¨matese¨ při nakládání, jen kosmetika, někdo odstranil nárazník a takhle to dopadlo, nárazníkem se stane čerpadlo, ale je naštěstí z kloudnýho matroše
podkop toho moc neudělal, ale i tak lože jsou špatný
motor je ze k162n, takze 52koní a 2200 otáček,oproti 45/2000, tady uz je z nej oškrábáno +/- 1,5 mastnoty,asfaltu,betonu,písku,makadamu,opuky a štěrkopísku ;-)prej je to jediný zaručeně kloudný,není..
utržené zadní oko dynama, dáme altík ze škodovky nebo favorita, máme oba, ale ještě sem nebádal řemenici, času dost, kdyby někdo chtěl dodat poznatek, tak at písne, dík
už i opravujem startér po GO,nyní i v barvě černá lesklá,chce to spíš matnou,jak má být,ale radši bych šedou,šedé věci se lépe opravují,než černé,tam nejsou vidět chyby,nechci závady skrývat,radši je v raném stádiu napravit,co říkáte?jakou barvu dát na motor? je tu pamětník co ví, jak to vypadalo z výroby?
repase držáku motoru- pár velkých prasklin a jeden zalomený šroub v bloku motoru, díky co2 vše hravá práce,doporučuju
čerpadlo po GO,ale ta barva nic moc,fuj! čerpadlo je z Z5511 myslím, že pro můj motor ideální.toto sem nedělal já ani táta,pohl nám odborní co má stolici,říkal,že je čerpadlo zánovní a regulátor přefutroval a pumpa neměla výkon
původní čerpadlo ursus,více se mi líbilo,ale 2očka utrženy a na sváry málo místa a jedno očko vůbec nemám,pak se naskytlo to zetorácký a bylo vyřešeno,ale zajímá mě přímý rozdíl mezinima,české versus polské,kdo byl včem lepší:-)
vodní pumpa byla volná na zadním ložisku v obale,tak se vyměnil i obal,díky,za obal!!!
oprava křížků,taky hotová
nádrž vyčištěná,přepažky jsou kupodivu vpořádku a natřena
brdové válce zase jako nové stačili manžety a prachovky a ty hlinikové očka
pozn.: poláci nemaj vyrovnávač tlaku
válečky hotový, ještě se pak udělají brzdové trubičky,koupil sem si na ně perntlovací sadu,ale sada vubec nefunguje,čelisti neudržej trubičku... švagr mě vyrobí čelisti, které už budou fungovat (pane vy víte kdo, vyrábějte prosím funkční výrobky,nejde o nic jen o brzdy..děkujeme)
Naposledy upravil(a) pawka dne stř srp 31, 2011 8:44 pm, celkem upraveno 5 x.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar -
čimpak vytahujete drážkovou hřídel v převodovce? sice už to nebudu potřebovat, protože stejne budu půlit převodovku-motor a k jehlovému ložisku v dutém hřídeli spojkovém se dostanu tam tudy, ale stejně mě to zajímá, stahovák nemám
jehlové ložiska vymlátil diferák bez 3ech zubů
a tady přípravek na portály, vzor maníka odsud z fóra.ještě ho upravím a zdvojím a udělám z něj pojízdný jeřáb Áčko, jak byli v dilnách takové ty velké s kočkou,ten by se me tuze hodil,kdyby byl vysoký 2,50m :-)
ještě sem neukázal hlavní závadu, diferák bez zubů a zničený koš
takhle to vypada na dně,kdyz je to sype
jaky je rozdil mezi temito uzaverkami?6 zubu a 8 zubu - mimochodem,ta osmi zuba je puvodni z ostrowka a venec uz davany novy asi,protoze tam byli srouby z 6hrane hlazeny,coz vubec nedrzí a uvnitr jsou videt bronzove třísky
8mi zubý typ uzaverky
6ti zubý typ
ale toto je pro me orisek mam tri diferaky,ale jaky je rozdil mezi temito typy zubu
1 foto
2 foto - nyty sme uz odulcikovaly,venec je kloudny a pripadne ho pouzijem,ty vysoke a sikme zuby se me moc libi,ale prave nevim ktery zetor je má???
3 fotka
jehlové ložiska vymlátil diferák bez 3ech zubů
a tady přípravek na portály, vzor maníka odsud z fóra.ještě ho upravím a zdvojím a udělám z něj pojízdný jeřáb Áčko, jak byli v dilnách takové ty velké s kočkou,ten by se me tuze hodil,kdyby byl vysoký 2,50m :-)
ještě sem neukázal hlavní závadu, diferák bez zubů a zničený koš
takhle to vypada na dně,kdyz je to sype
jaky je rozdil mezi temito uzaverkami?6 zubu a 8 zubu - mimochodem,ta osmi zuba je puvodni z ostrowka a venec uz davany novy asi,protoze tam byli srouby z 6hrane hlazeny,coz vubec nedrzí a uvnitr jsou videt bronzove třísky
8mi zubý typ uzaverky
6ti zubý typ
ale toto je pro me orisek mam tri diferaky,ale jaky je rozdil mezi temito typy zubu
1 foto
2 foto - nyty sme uz odulcikovaly,venec je kloudny a pripadne ho pouzijem,ty vysoke a sikme zuby se me moc libi,ale prave nevim ktery zetor je má???
3 fotka
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
- Nunas
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon říj 12, 2009 8:23 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
No, slušná rozborka...
Ten diferák je teda dobře dodělanej..To já měl sice vůle,ale šlape pořád dál,tak jsem to kvůli financům neřešil..Nechce se mi věřit, že by se zuby urvaly jen tím že je někde provozní vůle..To tam muselo něco spadnout a nebo přeskočit, jinak to snad není možný, dyť je to tam napevno..tak ale hádat se nebudu, nevím..jen uvažuju.
Jinak ale stroj je to pěknej a až ho doděláš, tak bude určitě ještě lepší..Doma to nadělá ještě moc a moc práce..
Mě by stačila klidně jen ta přední lopata, zadek bych oželel,nic nekopu..ale bohužel, no..kde je jim konec..
- A předchozí model původní K161 byl takový převlečený traktor...viz. vypůjčený obrázek, ale těch je v čechách pramálo a od něho pak se rozvinulo vše to ostatní..
Ten diferák je teda dobře dodělanej..To já měl sice vůle,ale šlape pořád dál,tak jsem to kvůli financům neřešil..Nechce se mi věřit, že by se zuby urvaly jen tím že je někde provozní vůle..To tam muselo něco spadnout a nebo přeskočit, jinak to snad není možný, dyť je to tam napevno..tak ale hádat se nebudu, nevím..jen uvažuju.
Jinak ale stroj je to pěknej a až ho doděláš, tak bude určitě ještě lepší..Doma to nadělá ještě moc a moc práce..
Mě by stačila klidně jen ta přední lopata, zadek bych oželel,nic nekopu..ale bohužel, no..kde je jim konec..
- A předchozí model původní K161 byl takový převlečený traktor...viz. vypůjčený obrázek, ale těch je v čechách pramálo a od něho pak se rozvinulo vše to ostatní..
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
covece myslim si, ze sem videl, jeste predchozejsi nekde, toto uz je docela stroj,ale pak s ramem se z toho stal bagr.
vule je hlavni pricina,ale jak vznikne vule,je vec druhá,tak sem to myslel
-nemenit olej,kase tam byla
-napadany cizi bordel tam nebyl,protoze byli vsechny srouby ve viku,jinak by z toho byl odpadni kos,protoze v brzdach sklad materialu byl
-poupadany srouby z vence ano,i ten mohl pomoci,ale optisknute nikde nic nebylo,ani na sroubu zub ani na zubu sroubsroub byl z blata materialu...proc kdysi menili ci odsroubovavali venec nevím,treba tam dam novy venec atd a znova se neco stane :-( ale ja s nim moc km nenajedu
vule je hlavni pricina,ale jak vznikne vule,je vec druhá,tak sem to myslel
-nemenit olej,kase tam byla
-napadany cizi bordel tam nebyl,protoze byli vsechny srouby ve viku,jinak by z toho byl odpadni kos,protoze v brzdach sklad materialu byl
-poupadany srouby z vence ano,i ten mohl pomoci,ale optisknute nikde nic nebylo,ani na sroubu zub ani na zubu sroubsroub byl z blata materialu...proc kdysi menili ci odsroubovavali venec nevím,treba tam dam novy venec atd a znova se neco stane :-( ale ja s nim moc km nenajedu
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
- Nunas
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon říj 12, 2009 8:23 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
No jo,právě že člověk nikdy za ty roky už nezjistí co s tím kdo dělal a jaký byl důvod.Já třeba měl kliku, že takhle po vsi se občas něco dovím typu "jooo tenkrát se to tady lojzovi kouslo támhle na návsi, tak jsem ho táhnul se zablokovanym kolem" ale to je asi tak všechno,takže ti to stejně nic neřekne a pak když to rozebereš,tak se nestačíš divit..
Ten tvůj diferák mohl klidně někdo předělávat třeba že mu nevyskočila uzávěra zpět, nevšiml si toho a pak to někde serval na asfaltu,tak to rozebrali a použili buhvíjaký nejty a šrouby zrovna co bylo po ruce.
Dnes když v každým bauhausu koupíš všechno během půl hodiny, je to jiné než tehdy když nikde nic nebylo a člověk musel chodit žebrat do dílen a fabrik. Ale to ještě se závady v servisech řešily a servisáci tomu rozuměli, dnes už se jen vyměňuje a dělaj z lidí blbce.
Ten tvůj diferák mohl klidně někdo předělávat třeba že mu nevyskočila uzávěra zpět, nevšiml si toho a pak to někde serval na asfaltu,tak to rozebrali a použili buhvíjaký nejty a šrouby zrovna co bylo po ruce.
Dnes když v každým bauhausu koupíš všechno během půl hodiny, je to jiné než tehdy když nikde nic nebylo a člověk musel chodit žebrat do dílen a fabrik. Ale to ještě se závady v servisech řešily a servisáci tomu rozuměli, dnes už se jen vyměňuje a dělaj z lidí blbce.
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
muj stroj pred erou nakladani na dvore jedne dopravni firmy,cely zivot nahrnoval uhli v Primone Ceska Trebova.tam mam i strejdu,ale delal u drahy..vic nevim
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
Na škodu 105-120 pasuje řemenice ze Zetoruutržené zadní oko dynama, dáme altík ze škodovky nebo favorita, máme oba, ale ještě sem nebádal řemenici, času dost, kdyby někdo chtěl dodat poznatek, tak at písne, dík
Re: K 161 N Ostrowek - Bumar Proma - Ladovacz koparko
takže stačí prelisovat řemenici a vyrobit drzak z uhelniku a dvou trojuhelnicku,jak sem to videl v katalogu Z 70xxtky , díky ušetřil jsi mi bádáníFranta.cz píše:Na škodu 105-120 pasuje řemenice ze Zetoruutržené zadní oko dynama, dáme altík ze škodovky nebo favorita, máme oba, ale ještě sem nebádal řemenici, času dost, kdyby někdo chtěl dodat poznatek, tak at písne, dík
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem