UNC 060,061
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060,061
To vím taktéž naprosto přesně. Mám 060 v zemědělství. No a na hnojišti hrnout hnůj na kopu je skoro za trest. Furt plnej a nic moc.... Jako abych pravdu řekl, tak si pohrávám s myšlenkou tam prdnout turbo, nebo čtyřhrnek. No a nebo to snad, snad možná časem vyřeší Locust 904... Ale jinak máš pravdu s tříválcem je to takový neslaný nemastný. Ale je otázka jestli se silnějším motorem zase nebude slabý hydro.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: UNC 060,061
Příští tejden budu v arbajtě, tak bobka vyfotím.
Re: UNC 060,061
Podle mne je to nějaký prototyp, či mezityp staré 760 a novější 761. Ta 761 která se běžně vidí je už nakladač novější konstrukce. Samotného by mne zajímalo co je v tom za hydrauliku, jak jsou řešené pojezdy atd... Já se setkal jen ss 760 a to jen jednou. Ale ta 769 a vlastně i tato 761 vychází ze slovenské 750. Nevím přesně, jeden prodejce nám kdysi tvrdil že pan Novotný byl konstruktérem nebo nějakým pracovníkem v bývalém ZTS a prakticky okopíroval locust 750. Myslím že i ta 760 byla tříválec. Takže toto je buď jak jsem psal prototyp, mezityp, či nějaká předělávka. Ta 6901 to utáhne z toho neměj obavy, jen to bude zdechlejší. Otázka jestli někdo z budoucích uživatelů je schopný menší výkon vůbec poznat.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Nevím,nevím...Bobek 761 je úplně jinej vozejk
Přijde mi to jako nějaká individuální předělávka. Tuto je origoš kryt motoru 760.
Ten tvůj mi přijde trošku prodlouženej, asi aby se tam vešel ten čtyřhrnek
Přijde mi to jako nějaká individuální předělávka. Tuto je origoš kryt motoru 760.
Ten tvůj mi přijde trošku prodlouženej, asi aby se tam vešel ten čtyřhrnek
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: UNC 060,061
Poptám se ráno v práci, jak to s ním bylo. Ale myslím, že jsem slyšel že tam bylo starý UNC, typ nevím, nevyznám se v tom a po x letech provozu, přestavbě čtyřřaďáku a jiný dělbě práce to šlo na GO a tohle je výsledek. Je tam štítek, dotatečně ho blejsknu.
6901 je z baráku pryč, takže tuhle myšlenku opouštím.
6901 je z baráku pryč, takže tuhle myšlenku opouštím.
Re: UNC 060,061
Nemá někdo prosím katalog náhradních dílů na unc 061,nejlepe online,nebo na stažení?
Re: UNC 060,061
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: UNC 060,061
Díky
Re: UNC 060,061
Ahojte kamarádi. Obracím se na vás protože mě zatím nikdo neodpověděl na vytvořené téma (asi typ bagru nikdo nezná) a doufám že mě "technicky" poradíte tady. Pořídil jsem si bagr německé výroby (mzg 40). Bohužel, ale doteď se mě nepodařilo sehnat manuál. Proč ale píšu. Současné problém je v pojezdové řízení bagru. Ovládání pojezdu je pouze jednou pravou pákouv! a je mechanické - přes hřeben. Otáčení doleva/doprava budiž. ale dopředu - dozadu je strašná dráha páky (asi díky tomu hřebu a ozubených kol viz. https://joeforestpay.rajce.idnes.cz/smy ... 1535075899 ). pojezdová dráha v reálu je https://www.youtube.com/shorts/mHRkSyjqcoQ zkoušel jsem odstranit ty kolečka s ozubením a místo toho přímo pásovinu. Dráha se zkrátila, což je super viz. https://www.youtube.com/shorts/NA8XCoq5tZU . Bagr jede o to rychleji, protože se ventily více otevřenou ale zase při vyšší rychlosti nechce moc zatáčet. Řízení i tak je nachuja, protože při delší práci vám upadnou ruce.. Chci se vás tímto zeptat, setkal jste se někdo s tímto způsobem řízení? Jak by jste to vyřešili? A za druhé, mám pocit, že i přes různé nastavování těchto mechanismů mě levá strana méně zabírá než pravá. Kde může být problém, ve ventilu? Jinak manometry nefungují :/
Re: UNC 060,061
nikdo nic? :/ měl jste někdo rozdělaný přetlakový ventil z důvodu např. kontroly jestli není zaseklý? Moc Vám děkuji.
Re: UNC 060,061
Borci mám hnojné vidle na bobkovi, viz obrázek a chybí mi tam sem tam nějaký ten hrot. Nemáte někdo prosím tušení kde by se daly koupit?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Já tam vidím jeden použitelný hrot. A když ho vyfotíš vedle metru, nechám to vypálit. Asi stačí z čehokoliv, jde to jen do hnoje... Lze dopravit na jižní moravu.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: UNC 060,061
Myslíš že z čehokoliv? Jsem zkoušel ten jeden ohnutý rovnat a ani pí.u. opřený hrotem o zem, přední kola v luftu a bacil jsem do něj veeeelkým kladivem a ani se to nehlo. Ten jeden čerstvě ulomený má strukturu na lomu jak z nějakých větších krystalů.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Z čehokoliv pokud s tím půjdeš jen do hnoje Ale pokud je to zohýbané a nejde narovnat, musíš se na materiál poptat odborníků. Mám tu i listová pera z náklaďáku, ale jak je upravit fakt netuším. Kór, když se to má ještě přivařit. Hroty už jsem z toho dělal, ale bylo šroubované.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”