HON 053
Moderátor: Franta.cz
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4197
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Zdravím chcete koupit novej nebo opravenej? Něco jsem našel na internetu mrkně te
http://www.levels.cz/katalog/hlavni-a-p ... brzdice-9/ (je to třetí od spodu)
http://www.podhoran.cz/eshop/69193.peda ... index.html
http://www.levels.cz/katalog/hlavni-a-p ... brzdice-9/ (je to třetí od spodu)
http://www.podhoran.cz/eshop/69193.peda ... index.html
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: HON 053
Nový pedálový brzdič jsem taky našel, v ČR v APM kolem 3 750,- + DPH a na Slovensku bez DPH za 150 Eur, což je skoro stejná cena. Bohužel ten starý brzdič je totálně zničený a tak nemůžu jít do výměny za GO, protože nemám co vyměnit. Mám pedál z V3S ale ten vypadá maličko jinak a tak si nejsem jistý, zda bych ho mohl předělat. Spíš se mě jeví jako nejvíce podobný pedál z Š 706 MTSP ale je dvouokruhový a na 8 atm. max. tlaku. Nemáte někdo starý nefunkční ale teoreticky opravitelný brzdový pedál, který bych mohl za rozumnou cenu odkoupit?
Díky
Josef
Díky
Josef
Re: HON 053
Dvě nejetý funglovky gumy na Hona. Tedy na mechanickýho. Tyhle Ruský jsou dost dobrý a mají pěknej záběr. Cena je hodně dobrá 2000 Kč/kus.
https://stroje.bazos.cz/inzerat/1154388 ... raktor.php
https://stroje.bazos.cz/inzerat/1154388 ... raktor.php
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4197
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Tak ty byli rychle v řiti. Ale to bylo jasné za takovou cenu takovou gumu dnes už nikde nekoupíme Když by to byli ty 21,3-24 tak pro ně jedu okamžitě. To jsou ty ruský širší balony ty mám na Honu a paráda
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: HON 053
Kdysi jsem je tu nabízel a nikdo je nechtěl. Jo pak si pro ně kdosi přijel. To byly jak ty z SK 4, tak Kolos. Sice oboje předělaný na V3Skovou rozteč šroubů. Planoval jsem velkej domádo traktor a sešlo z toho. Nebo spíš na to není čas a stejně kam pak s tím možnost jet? Po silnici to už přecijen tak nejde.
- drevakm
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř zář 16, 2009 10:08 pm
- Bydliště: Domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Zdravím pánové po nějaké době, jsem se připravoval k tomu že si chci zase pořídit Hona. Dřín jsem měl klasického mechanického, ale teď mám vyhlídnutou UN ml. Každopádně k mému dotazu je možné že by tam byl sériově namontovány motor z 55 zetora? A ještě se chci zeptat majitel říkal že tam není a je sundány chladič oleje, ale normálně s tím jezdí. Je to velký problém.? Používali ho na pile. Také bych se chtěl zeptat na někdo zkušenosti s tou rychlo upínací přechodnou jak někdo ze Slovenska prodává na bazosi? A taky jsem chtěl poprosit kdyby někdo věděl o nějakém příslušenství to budu schanet k honu budu mít asi jen hladkou lopatu. Děkuji.
Zetor 6748 s manžetovou napravou a dalsi hracky
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4197
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Ahoj hele motor do těhle s hydropojezdama dávali 6901 a potom 7201. Takže 5501 origo určitě nebyla to už někdo měnil Jinak chladič oleje nevím jesi je potřeba na provoz, ale určitě je lepší když tam je. V létě když s tím jezdím delší dobu tak na olejové nádrží moc ruku neudržíš....Ty pojezdy tomu daj čouda (neporovnávej s mechanickým honem) takže asi tak.
K tomu rychloupínáku ze Slovenska já ho mám a parádní věc. To neustálí přečepovávání by mě přivedlo do blázince.....
Příslušenství nevím tady u nás o nikom takže jedině bazoš a tak
Ať se daří a dej pak fotky
K tomu rychloupínáku ze Slovenska já ho mám a parádní věc. To neustálí přečepovávání by mě přivedlo do blázince.....
Příslušenství nevím tady u nás o nikom takže jedině bazoš a tak
Ať se daří a dej pak fotky
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob čer 23, 2012 4:56 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Re: HON 053
Ten chladic, záleží jak ho budeš honit a jal dlouho, ale asi by to chtělo, sehnat se to dá. Spousta lidí hony porcuje. Třeba u Kolína je borec co má mraky dílu a na bazoši najdeš.
Rychloupínák vřele doporučuji. Nejlíp utracený peníze hned po nakladači. Kdo nemá nechápe. Dokud to nemáš tak nevíš jak moc to potřebuješ
Byl jsem pro něj osobně na slovensku u výrobce, barva ještě lepila ale za ty 2 nebo 3 roky co ho mam tak bez zavady. Do všeho vercajku jsem si nadělal čepy z 60 hlazenky a jen přecvakavam. Je to opravdu hned, je to trochu pomalejší než třeba euro upinani nebo to co je na manipulatorech.
Ještě zvaž slovák dělá i upinaní hon/euro, podle toho co budes kupovat a potřebovat za vercajk. Ja šel do automatu jeliž jsem měl 6 přislušenstvi na uchyt hona.. TAkze kdyz koupim nejaky dalsi kram tak musim dělat uchyty co má hon..
Rychloupínák vřele doporučuji. Nejlíp utracený peníze hned po nakladači. Kdo nemá nechápe. Dokud to nemáš tak nevíš jak moc to potřebuješ
Byl jsem pro něj osobně na slovensku u výrobce, barva ještě lepila ale za ty 2 nebo 3 roky co ho mam tak bez zavady. Do všeho vercajku jsem si nadělal čepy z 60 hlazenky a jen přecvakavam. Je to opravdu hned, je to trochu pomalejší než třeba euro upinani nebo to co je na manipulatorech.
Ještě zvaž slovák dělá i upinaní hon/euro, podle toho co budes kupovat a potřebovat za vercajk. Ja šel do automatu jeliž jsem měl 6 přislušenstvi na uchyt hona.. TAkze kdyz koupim nejaky dalsi kram tak musim dělat uchyty co má hon..
- drevakm
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř zář 16, 2009 10:08 pm
- Bydliště: Domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Zdravím ještě jednou a zase mám trochu dotaz. Tento typ Hona má dvě rychlosti, rychlejší a pomalejší a reverz to znamená dopředu a dozadu. Nic jiného. Hydropohony vyzkouším jízdou do kopce? Nemáte někdo v digital i podobě návod k použití? Mam nábytku ještě na jednoho Hona kde je 69 motor ale už teď je na několika místech dost převařování rám a výložník a plátování to asi není moc dobře? A ještě jsem se chtěl zeptat používáte u svého Hona brzdy? Byl jsem se s tím jedním projet a ten majitel mi tvrdil že brzdy nefungující že je nepoužívá protože při vyřazení sám automaticky zastaví. Omlouvám se pokud se ptám jako úplněk hlupák že potřebuju vysvětlit základy. A děkuju za pomoc a za radu...
Zetor 6748 s manžetovou napravou a dalsi hracky
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob čer 23, 2012 4:56 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Re: HON 053
Mám stejný nakladač ozn un 053. Jestli je přeplátovaný tak to znamená že asi dostaval za uši, i když asi kažný se trochu škubal. Ten muj je taky vařen. Mezi otočí a kabinou z obou stran.
Manuál myslím je na agportal.cz
Bez brzd bych do toho nešel. Ono brzdit ocima moc nejde.. A u nakladace se ma menit smer jizdy v klidu, ne to pouzivat jak brzdu
Pojezdy vyzkousej pri jizdě jak píšeš. Každopádně to zkus i opřít o hromadu a zabrat, zatlačit no a uvidíš jak se bude chovat. Podle mě ho musíš zabořit do hromady a musí zabrat tak, ze zadek jde do nebe.. I při práci se ti to mockrát povede.. Nejdřív ho ohřej.
Manuál myslím je na agportal.cz
Bez brzd bych do toho nešel. Ono brzdit ocima moc nejde.. A u nakladace se ma menit smer jizdy v klidu, ne to pouzivat jak brzdu
Pojezdy vyzkousej pri jizdě jak píšeš. Každopádně to zkus i opřít o hromadu a zabrat, zatlačit no a uvidíš jak se bude chovat. Podle mě ho musíš zabořit do hromady a musí zabrat tak, ze zadek jde do nebe.. I při práci se ti to mockrát povede.. Nejdřív ho ohřej.
Re: HON 053
Dovolím si přispět svojí maličkostí. Asi takhle, chladič oleje vždy a všude, v zimě a na nějaký crčačky asi ne, ale v pokud se s tím chystáš překládat nějakou kypu hliny, nebo tak, tak hydrauliku vyrágluješ. Ona totiž optimální teplota je okolo 60°C, což vem v potaz, že není zase tak moc, např u unc (stejnej, resp podobnej systém pojezdu) a v letě mám hydrauliku v senách ohřátou na 60°C celkem pravidelně, jednou sem spěchal, sklízeli jsme z 30 ha slámu a tam jsem se měl kurňa co otáčet, tak nebyl problém hydrauliku rozhycovat na 80°C. (pro šťouraly jsme tam 400 hranatejch balíků 120x80x250 sklízeli 4 dny) Takže za mě chladič
Brzdy, přijde na to, kam s tím budeš jezdit. Pokud se budeš motat po dvoře, budiž, ale pokud se s tím máš v plánu motat někde nedej bože na silnici, tak to musí brzdit. Mám tendle problém u DH, který mi fou v převaděču, ale stejně jsem si opravil alespoň ručku, bez toho to bylo fakt o držku a stejně budu tahat ven i ten převaděč, brzdy jsou základ a to je bez diskuze.
Motor 5501 je málo, budeš nešťastnej, co si pamatuju z družstva, tak i ta 69/72 byla někdy trapně málo. Další problém jsou sváry, jde o to, kdo a jak to vařit. Pokud to vařil pan Svařeč, tak to bude cajk, bo ti to už nikdá nepraskne. Pokud to paplal světoznámý svařeč Prskolíny, tak ruce pryč od Koreje a nebo to odbrousit a začít znovu a lépe, ale to jenom pokud se cítíš. Jinak se mi osvědčila metoda, kterou mi radil kdosi na fóru a to, konec praskliny odvrtat, prasklinu vybrousit a potom to pořádně zatáhnout nejlépe invertorem a Bazickou elektrodou a na proudu nešetřit
Brzdy, přijde na to, kam s tím budeš jezdit. Pokud se budeš motat po dvoře, budiž, ale pokud se s tím máš v plánu motat někde nedej bože na silnici, tak to musí brzdit. Mám tendle problém u DH, který mi fou v převaděču, ale stejně jsem si opravil alespoň ručku, bez toho to bylo fakt o držku a stejně budu tahat ven i ten převaděč, brzdy jsou základ a to je bez diskuze.
Motor 5501 je málo, budeš nešťastnej, co si pamatuju z družstva, tak i ta 69/72 byla někdy trapně málo. Další problém jsou sváry, jde o to, kdo a jak to vařit. Pokud to vařil pan Svařeč, tak to bude cajk, bo ti to už nikdá nepraskne. Pokud to paplal světoznámý svařeč Prskolíny, tak ruce pryč od Koreje a nebo to odbrousit a začít znovu a lépe, ale to jenom pokud se cítíš. Jinak se mi osvědčila metoda, kterou mi radil kdosi na fóru a to, konec praskliny odvrtat, prasklinu vybrousit a potom to pořádně zatáhnout nejlépe invertorem a Bazickou elektrodou a na proudu nešetřit
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: sob lis 15, 2008 10:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: HON 053
mohu potvrdit - mám v mechanickým HONu 5501 a je to málo, na vidlích nebo podkopu to nepoznáš, ale pokud máš v plánu se vrtat v zemi čelní lopatou, tak buď jedeš, nebo čuchníš hydraulikou, na oboje naráz nebude dost sil.
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4197
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Ano má dvě rychlosti jedničku a dvojku. Nebo silniční a terení jak chceš Na dvojku se vlastně jenom přesouváš. Víceméně jezdíš většinou na jedničku. Takže to jede rychle jak dopředu tak dozadu.
Jinak vyzkoušet někde opřít a trochu porajblovat s tím no. Ono na tu dvojku neměj obavy to není tahoun do kopců žádnej Hon je to prostě hned znát na kopečku.
Motor mám taky 6901 a původní nebylo na něj sáhnuto vlastně celkově ten můj hon byl v originálu a nikde nebylo nic dělaný ani bastlený. Akorát SPV je v jiné barvě takže to někdo měnil jinak nic. Nikde není ani milimetr sváru a to je to první hon UN 050 z roku 1980. Když jsem ho přivezl prd jsem o tom věděl a tak přijel na obhlídku pán to celej život se motal kolem Honů. Vyzkoušel ho,prolezl něco někde sem tam přenastavil a říkal že tohle hodně dlouho neviděl v takovým původním zachovalím nedobitým stavu. Ptal se kde ten hon jezdil řikám že nevim přesně, ale buď něco přihrnoval v cukrovaru a nebo v mlýnech. Ted už si přesně nepamatuju co mě řikal majitel předešlí. Ale buď jedno nebo druhé.
Takže jsem s ním naprosto spokojený
Jo a k těm brdám na doma je nepotřebuješ jak ubereš plyn tak to brzdí hydraulika a zastavuje to. To jedině jestli máš velký kopce někde a nebo s tím budeš hodně jezdit po silnici tak to radši jo. Muže se stát že ti z kopce vyskočí kvalt a to seš pak v prdeli když ti nepudou brzdy zpatky tam kvalt nenarveš kdyby ses posral
Jinak vyzkoušet někde opřít a trochu porajblovat s tím no. Ono na tu dvojku neměj obavy to není tahoun do kopců žádnej Hon je to prostě hned znát na kopečku.
Motor mám taky 6901 a původní nebylo na něj sáhnuto vlastně celkově ten můj hon byl v originálu a nikde nebylo nic dělaný ani bastlený. Akorát SPV je v jiné barvě takže to někdo měnil jinak nic. Nikde není ani milimetr sváru a to je to první hon UN 050 z roku 1980. Když jsem ho přivezl prd jsem o tom věděl a tak přijel na obhlídku pán to celej život se motal kolem Honů. Vyzkoušel ho,prolezl něco někde sem tam přenastavil a říkal že tohle hodně dlouho neviděl v takovým původním zachovalím nedobitým stavu. Ptal se kde ten hon jezdil řikám že nevim přesně, ale buď něco přihrnoval v cukrovaru a nebo v mlýnech. Ted už si přesně nepamatuju co mě řikal majitel předešlí. Ale buď jedno nebo druhé.
Takže jsem s ním naprosto spokojený
Jo a k těm brdám na doma je nepotřebuješ jak ubereš plyn tak to brzdí hydraulika a zastavuje to. To jedině jestli máš velký kopce někde a nebo s tím budeš hodně jezdit po silnici tak to radši jo. Muže se stát že ti z kopce vyskočí kvalt a to seš pak v prdeli když ti nepudou brzdy zpatky tam kvalt nenarveš kdyby ses posral
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: HON 053
Zdravím, potřeboval bych radu. Mám HON 051 a chtěl bych vyměnit motor SUPER 50 za Zetor 7211? Máte s tím někdo zkušenost?
Re: HON 053
Joo jednou mi vypadl z kopca kvalt, a vono se to jako umí rozjet, naštěstí jsem priplacl lopatu k zemi, strhl rizeni do leva a věž doprava. Jináč sem na brzdy na un053 nikdy nechytl uberes a stojíš, na rovině, z prudkyho kopce nezastavis.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23