Mapovo kobelco

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Mapovo kobelco

#1 Nový příspěvek od mape »

Tak jsem založil vlákno k tomuto stroji co jsem asi před rokem pořídil a postupně dávám dohromady....
Fotka z doby kdy jsem ho přivezl a začal do něj cpát zpátky motor s opravenou hlavou.....
Byla to vlastně jenom zkouška funkčnosti zda všechno funguje protože ten motor vykazoval další problémy typu úniky oleje okolo rozvodů špatně nasazené vstřikovací čerpadlo a další...

Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#2 Nový příspěvek od mape »

Ještě jedno foto když jsem ho převážel.... Je to poměrně solidní stroj a těch pár měsíců co jsem to testoval to nemělo zábran..... I proti 2 tunovým zánovním bagrům z půjčoven to je neskutečný rváč ..... S 50cm lopatou si hraje jak kdyby jí vůbec neměl.....
Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

jean
Příspěvky: 2969
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: Mapovo kobelco

#3 Nový příspěvek od jean »

Hlavne, nech robí radosť 8) inak, také semáčko od bágra a 3 tony váha.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#4 Nový příspěvek od mape »

Tak radost naplno teprve dělat začne zatím mě ale stále příjemně překvapuje svým stavem přestože se navenek jeví jako stroj po smrti.....
Jinak ještě tahle verze je z prodlouženým ramenem a krátkou standardní násadou....
To prodloužené rameno pro mě není úplně výhra protože většinou pracuji na malých prostorech ale zase si říkám že je to kus železa a zkrátit se dá vždycky....
Tak aspoň zase fotka tentokrát motor před nasazením hlavy...
Obrázek



Obrázek



Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#5 Nový příspěvek od mape »

Ještě jedna fotka ......
Díru v rameni jsem si nechal srovnat u profilů protože jsem nesehnal nikoho kro b se s tím chtěl upínat na frézu.....
Ale nelituji toho... Udělali to suprově..... Srovnali i boky ....
Já do toho akorát nechal udělat pouzdro s boky pro přiváženi na původní průměr pouzdra a pak teprve Bronzová pouzdra ..... Tento stroj má průměr všech čepu na násadě 35mm a na rameni 45 mm....
Na kozlíku pak 50mm....
Takže super na materiál ...
Vše se dá jednoduše koupit ....
Prakticky nepotřebují soustružníka ...
Obrázek
Naposledy upravil(a) mape dne sob úno 04, 2023 11:53 am, celkem upraveno 2 x.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

jean
Příspěvky: 2969
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: Mapovo kobelco

#6 Nový příspěvek od jean »

Mape, prosím ťa, zmeriaš mi priemer piestnic na tom bágri?

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#7 Nový příspěvek od mape »

Změřím az u toho Budu.....
Ale jsou celkem. Masivní...
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#8 Nový příspěvek od mape »

Par fotek jak jsem tvořil lopaty.....
nekdo tu psal že tomu cw upinaku neprišel na chut..... me se to celkem libi už jen proto že je to na klin a tak na tom upnutí je to pekně pevně
Zuby esco 13 ..... již dříve se mi tento system osvedcil ve vetsim na jinem stroji.... daji se prohazovat i otačet....
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#9 Nový příspěvek od mape »

Tak jsem se trochu hecnul a prepouzdril ještě prepakovani Otoce kozlíku.... Přecejen ta vůle tam byla malá ale na konci ramene to bylo skoro 40cm a bylo to nepříjemné

Taky už by mě měla přijít hardyspojka mezi motor a čerpadlo tak budu konečně skládat zpět....
To shánění a řešení věci je snad nekonečný , zvláště když je člověk magor a chce mít všechno super.....
A to je pak ještě tohle a ještě tamto.....
Minuly týden přišla spínací skříňka .... Od Cat....
Alespoň něco bude mnou toužebný catrpilar 😂😂
Obrázek


Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#10 Nový příspěvek od mape »

Velmi vtipná záležitost a hardyspojkou mezi motor a.cerpadlo.....
Poptal jsem asi 15 prodejců a díly na bagry.....
I autorzaky a i jiné značky neboť ta spojka je stejná na komatshu, Kubota , yanmar,cat, a další......
Přišlo.mi.asi 7 nabídek od 8 do neuvěřitelných 21tisic za tento díl.....
Pak jsem zjistil že je to standartní technická součástka přesto že mi prodejci tvrdili jak je to spacialni a jak je ten stroj starý........a to i přez to že jsem mu ukázal co je to za spojku a že je i v dnes vyrabenych strojích....
No takže jsem to pak našel dokonce u normálního prodejce asi za 5500 Kč.....
Ani nikdo neměl skladem.....
Nakonec Číňan ..... Nabídka spojky od Dunlop za 1000 korun ale taky nemá.skladem....
Po 2 měsících ve WhatsApp zpráva že skladem v Číně je a je možno zaslat.... Tak jsem kývl a spojky byla doma za neuvěřitelných 5 dní.....
Poté co přišla tak snad v jeden den maily od všech poptanych že je spojka již skladem a je možno zaslat.......
Trochu podezřelé......
Já chápu že každej chce vydělat ale nabízet spojku za 21 tisíc když její nákup je 1000 korun to je hodně velká drzost.....
A přiznám se že bych i těch 5500 co jí nabízela mateza za ní dal......

Obrázek
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 20657
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: Mapovo kobelco

#11 Nový příspěvek od ota »

Předem se omlouvám za přìspěvek. Ale dnska se mi stalo něco podobného u materiálu. Potřebuju z nerezu vyrobit pár čepů na pluh. Oměřil a spočíatl jsem kolik materiálu bude třeba. Sednul k netu a zadal nerez kulatina 30 mm průměr. Vyskočilo na mě haldy stránek s nabídkou. Standartní cena od 1500 Kč/m. Někde i přez 2200 Kč/m. No kurva to bude drahej špás. Dneska jsem jel do firmy a šéf abych vzal dodávku a vlek a sjel do Chrudimy pro děrovaný plech. Když jsem jel už spátky volal mi, abych to vzal do Hradce Králové pro tabuly broušeného nerezu. Povídám mu, že potřebuju metr 30 mm kulatiny nerezový a ze bych si ji tam koupil. Jasně nech to napsat k tomu plechu. Pak to srovnáme. Ptám se paní v kanceláři, že bych potřeboval materiál něco levnějšího. Ano to není vůbec problém, tady tahle ta nerezka je vcelku levná. Vyjde na 115 Kč/kg. Ta tyč 1100 mm má 6,2 kg. Mám to napsat? Jasně napište beru. Ve skladě skladník odřízl ppžadovaný kus a naložili jsme tabuly broušeného nerezu. Pak se bavíme a on že to máš potravinu AISI 304. Ta je dobrá! Pak jedu a říkám si, tak oni ji měli za 713 Kč. Jak je možný, že uplně stejná AISI 304 na netu stojí i přez 2200 Kč? No asi jako u Tebe. Berou to stejně u jednoho výrobce a ti jedni chtějí být asi rychle bohatí!

Tomas6
Příspěvky: 5308
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo kobelco

#12 Nový příspěvek od Tomas6 »

Oto ono je velký rozdíl mezi zákazníkem a zákazníkem. Já jakožto spřízněný zákazník mám na díly na auta oproti běžnému smrtelníkovi na něco slevu i 60%. A tak vy to máte určitě i s tou nerezí. Berete mraky materiálu, tak máte úplně jiné ceny než když bych tam došel já jednou za život koupit metr kulatiny
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo kobelco

#13 Nový příspěvek od mape »

Jako chápu marži 100..... 200 procent budiž ..... Ale 1000 proti 21000 nebo 17000 to už je pro čáru hodně.....
Proto taky nejsou díly na bagry moc vidět na eshopech....
Kartelova dohoda praví odrbat odrbat odrbat co nejvíce....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

peyrak
Příspěvky: 1238
Registrován: sob bře 15, 2014 5:45 am
Bydliště: Rychnovsko

Re: Mapovo kobelco

#14 Nový příspěvek od peyrak »

scháněli jsme s kamarádem ložisko otoče na jeho stařičké Komatsu PC15, origo 58000Kč, číňan 5500Kč, ale muselo by se vzít 20ks, dal nám kontakt na poláka, kterej to od něj bere, 32000Kč :smich: , nakonec jsme číňana ukecali na 2ks, v pondělí to dorazilo, trvalo to asi 10 dní

tenhle bagr je pekelná pokladnička, novej motor, pojezdy, čepování, pásy, chladič, repase čerpadel a teď ta otoč, koupil to tuším za 160000Kč a má to rok a půl

Fizz
Příspěvky: 7855
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: Mapovo kobelco

#15 Nový příspěvek od Fizz »

To se oplatí...

Zase co nemaká se neopotřebovává
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“