UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Takže motor ven. To není nic pro mne. Tak holt asi dám tu obyčejnou sadu na starý držák.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tomas6.... Já jsem dal taky tu přestavbovou sadu a funguje to dobře....
Dokonce jsem u toho jemného filtru zaslepil ten přepad do skříně a pohrál jsem si s nastavením tlaku a maže jako čert studený teplý......
Mám tlakoměr mazání vyvedený do kabiny takže to mohu pohodlně kontrolovat a při náklonech a podobně vidět co se děje....
Def110..,.
Jo jo už to vidím.... Ono je spíš otázkou vhodnosti toho umisteni.....
Pokud budeš muset řešit tlak tak to pak znamená motor ven....
Možná že by stálo za to si těn motor posadit na paletu i s chladičem a udělat zkušební zahřátí než ho dáš do stroje ....
Já jsem při přechodu na olej motul tekma mega s tím trochu zápasil ale teď super....
Od vyzsiho volnoběhu mám prakticky konstantní mazací tlak mezi 4-4,5 bary a motor jde vyrazne lépe ..... Po třetí výměně oleje je olej dokonce v daleko lepším stavu a teď jak jsem sundaval hlavy tak to šlo vše krásně ocistit od toho šmíru na rozdíl od používání předchozího oleje m7ads3....
Jinak pěkná práce
Krásně si hraješ.....
Já to tak hluboce nebral a slouží dobře přez občasné zadrhely....
Dokonce jsem u toho jemného filtru zaslepil ten přepad do skříně a pohrál jsem si s nastavením tlaku a maže jako čert studený teplý......
Mám tlakoměr mazání vyvedený do kabiny takže to mohu pohodlně kontrolovat a při náklonech a podobně vidět co se děje....
Def110..,.
Jo jo už to vidím.... Ono je spíš otázkou vhodnosti toho umisteni.....
Pokud budeš muset řešit tlak tak to pak znamená motor ven....
Možná že by stálo za to si těn motor posadit na paletu i s chladičem a udělat zkušební zahřátí než ho dáš do stroje ....
Já jsem při přechodu na olej motul tekma mega s tím trochu zápasil ale teď super....
Od vyzsiho volnoběhu mám prakticky konstantní mazací tlak mezi 4-4,5 bary a motor jde vyrazne lépe ..... Po třetí výměně oleje je olej dokonce v daleko lepším stavu a teď jak jsem sundaval hlavy tak to šlo vše krásně ocistit od toho šmíru na rozdíl od používání předchozího oleje m7ads3....
Jinak pěkná práce
Krásně si hraješ.....
Já to tak hluboce nebral a slouží dobře přez občasné zadrhely....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
mape: Mám to takhle u Zetora 7011 přes pět let a zatím žádný problém. Tlakoměr mám taky v kabině a chová se to v normálu. Je pravda, že tam se v případě potíží k vaně dostaneš mnohem lépe než u UNC
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nevim, kdo dává dohromady všechny ty sady na přetěsnění čehokoliv... Koupil jsem jich hodně, abych nemusel jednotlivý o-kroužek měřit, jednotlivou manžetu... Hovno, vykašlete se na to! Vždy vám bude něco přebývat a budete si drbat hlavu, kam to patří, než prostě zjistíte, že to není kam dát. Ale hlavně vám toho bude hodně chybět a třeba v případě hydrgenerátorů, co právě dělám, si ze mě v tý sadě udělali prostě prdel... Milion gumiček, tam neni prostě A ještě je super, že některý věci jsou coulový a některý metrický... Oddechnu si, objednám nesmyslný věci těsnící a dám sem pak ještě tlakovou zkoušku hydrogenerátorů... Teda pokud vyjde dobře a nebudu moc nasranej...
P.S. Nikdy nekupujte žádný přetěsňovací sady na cokoliv! Je to předražený a stejnak vám bude spousta věcí chybět!
P.S. Nikdy nekupujte žádný přetěsňovací sady na cokoliv! Je to předražený a stejnak vám bude spousta věcí chybět!
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Chybama se člověk učí... Je to prostě pravda.
Když jsem dělal ty držáky motoru, tak jsem zjistil, že ta trubka u olejové přestavby je zase špatně. Dal jsem jí intuitivně stejně jako u traktoru směrem k prsům. Úplně to nesedělo, ale dostal jsem jí tam (viz předešlá fota). No a ano, držák tam takhle nejde, takže zase sundat, naohybat úplně jinak a mám podezření, že ani předtím to nebylo určené na tuhle stranu. Nevim je to jedno, pokud to budete někdo dělat se stejnou sadou, tak si na to dejte pozor, ušetříte spoustu času a trubka nebude vypadat, jak ta moje
Když jsem dělal ty držáky motoru, tak jsem zjistil, že ta trubka u olejové přestavby je zase špatně. Dal jsem jí intuitivně stejně jako u traktoru směrem k prsům. Úplně to nesedělo, ale dostal jsem jí tam (viz předešlá fota). No a ano, držák tam takhle nejde, takže zase sundat, naohybat úplně jinak a mám podezření, že ani předtím to nebylo určené na tuhle stranu. Nevim je to jedno, pokud to budete někdo dělat se stejnou sadou, tak si na to dejte pozor, ušetříte spoustu času a trubka nebude vypadat, jak ta moje
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Co to furt s těma trubičkama provádíš?...že ty je nemáš rád?
A trubičky na hydro, už máš?...japa to jde?
A trubičky na hydro, už máš?...japa to jde?
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Jo máš pravdu nesnášim je a někdy je i nenávidim. Nemám rád hydrauliku, moc tomu nerozumim, má to větší sílu než já, ale neobejdu se bez toho. Zlatá mechanika, tam jsem kolikrát i pevnej v kramflecích
Jinak zatim mám objednáno cca 50 metrů pozinkovanejch trubek různejch průměrů. Objednáno cca 35 metrů gumovejch hadic různých průměrů a různých tlaků a taď zase musim nakácet hodně stromů, abych mohl pokračovat dál.
Jinak zatim mám objednáno cca 50 metrů pozinkovanejch trubek různejch průměrů. Objednáno cca 35 metrů gumovejch hadic různých průměrů a různých tlaků a taď zase musim nakácet hodně stromů, abych mohl pokračovat dál.
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Jj, chce to drobet trpělivosti s vytvarováním potrubí, ale vystačil jsem si s ohýbačkou zapůjčenou od známého instalatéra. Šroubení na konci trubek jsem řešil namísto pájení nebo pertlování, zařezávacíma kroužkama a spokojenost. Ty pruhy gumy, kterými byly v originále provedeny distance pod příchytkami k rámu, jsem pořešil navléknutím kousku elektrikářské smršťovací kabelové spojky a ohřátím horkovzduškou v místě příchytky. Ušetří to mnoho nervů a nejmíň dvě další potřebné ruce při montáži potrubí na stroj.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný