UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
mape: Trubky mám pod tím hliníkem omotaný izolační páskou. Mám Landrover Defender, takže vim, co hliník dokáže
Já si chci do budoucna určitě udělat vidle s palcem na kulatinu, když se zadaří, tak by se mi hodil i podkop a hlavně by mi slušela míchací lopata na beton, protože mě čeká spousta betonování , proto tam ten další okruh chci přidělat...
Já si chci do budoucna určitě udělat vidle s palcem na kulatinu, když se zadaří, tak by se mi hodil i podkop a hlavně by mi slušela míchací lopata na beton, protože mě čeká spousta betonování , proto tam ten další okruh chci přidělat...
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tak super......
Ještě ti doporučim tam dat ten dodávací ventil na horní komory zvedacích pístů.....
Výrazně tím těm pístům ulevis....
Ono se to nezdá ale to plnění přez tu komůrku rozvaděče je hodně pomalé a pokud praskne hadice u zvedání tak to jde dolů celkem rychle....
Takže by se taky mohlo stát že když prdne hadice tak budeš dělat i manžety.....
Ještě ti doporučim tam dat ten dodávací ventil na horní komory zvedacích pístů.....
Výrazně tím těm pístům ulevis....
Ono se to nezdá ale to plnění přez tu komůrku rozvaděče je hodně pomalé a pokud praskne hadice u zvedání tak to jde dolů celkem rychle....
Takže by se taky mohlo stát že když prdne hadice tak budeš dělat i manžety.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
mape: díky za připomínky
Pro mě zatím nejhorší trubky na výrobu. Opravdu hnus, hlavně když originály tam už jen tak vysely na výložníku různě zprohybané a vesele si poklepávaly a ztenčovaly stěny navzájem. S každou jsem se štval celé jedno odpoledne po práci. No jsou tam, tak doufám, že se tam ta kabina nakonec vleze nebude se o ty nový klepat
Pro mě zatím nejhorší trubky na výrobu. Opravdu hnus, hlavně když originály tam už jen tak vysely na výložníku různě zprohybané a vesele si poklepávaly a ztenčovaly stěny navzájem. S každou jsem se štval celé jedno odpoledne po práci. No jsou tam, tak doufám, že se tam ta kabina nakonec vleze nebude se o ty nový klepat
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nemáš je na tom výložníku moc vysoko? Vlezou ti pod tu vyrovnávací pístnici?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Začínám probírat starý hadice a dávat je pokud možno zpět. Některý jsem neměl, musel jsem nechat udělat. No a čistím a probírám trubky, co vedou pod kabinou a jsou vlastně úplně všechny proklepaný napadrť, nebo na hulváta vyměněný hadicí. Hodně mě baví na UNC ty parádní odskoky na trubkách, 8 na 10, 12 na 16, tady se inženýři vážně vyřádili...
Začínám vážně pochybovat, že nakonec letos vyjedu, sezóna se blíží a já mám před sebou ještě tuny práce
Začínám vážně pochybovat, že nakonec letos vyjedu, sezóna se blíží a já mám před sebou ještě tuny práce
Naposledy upravil(a) DEF110 dne čtv bře 09, 2023 10:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tomas6: nevim přesně, co myslíš. snad se to tam vejde
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Já neměl za okem pístnice držák těch trubek. Byly jen dva místo tří. Tak jsem je vyráběl po vzoru originálu, ale udělal jsem je trochu vyšší, asi jen o půl cm max a první zvednutí mi je ta pístnice na vyrovnání lopaty sejmula. Na obou stranách. Tak jsem si to musel zopakovat. Jinak já několikrát předělával ty trubky pod kabinou na hadice a je pokoj. Ty co jdou dozadu k rozvaděči od té příčky před motorem, ty zůstaly, ale ty co jsou v ohybu při překlápění kabiny jsou až po hydromotory a právě po tu příčku. Pěkně svázané do svazku a uvázané nahoře aby se nedřely o zem.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tomas6: No zkusim ten výložník pro jistotu zvednout a uvidim, je fakt, že teď se to opraví případně snáz.
Já měl pod kabinou ty hadice natahný jen tak, takže jsou prodřený a jako u všeho, nevim, která teče, protože prostě všechno bylo poblitý olejem s bordelem. Já půjdu pravděpodobně cestou originálu a tedy povedu tam trubky. Pokud je dobře srovnáš, a hlavně upevníš držákama k pevnýmu povrchu, pak nevidím problém. Hlavně mám ještě cca 30m 8mm trubky a nakoupené matice s prstýnkama. No, nadruhou stranu netuším, jak jsou na tom trubky v kabině k ovladačům. Nevim, teď řešim stále hlavně tu zadní část, abych tam mohl už hodit motor. Řešim dvě trubky, co vedou pod rozvaděčem ne příliš šťastně. Originál se musel kvůli tomu přerušit spojem, aby se tam dostal. No chci to vyřešit trochu jinak a vést je kolem rozvaděče, ale nevim jestli tam bude dost místa od vany motoru. Tak si zkusím nanečisto nasdit motor, uvidím jestli tam bude místo a jestli mi seděj ty nově převařený držáky motoru, protože už nevěřim ničemu. No a sám to budu dělat celej den, takže uvidíme...
Já měl pod kabinou ty hadice natahný jen tak, takže jsou prodřený a jako u všeho, nevim, která teče, protože prostě všechno bylo poblitý olejem s bordelem. Já půjdu pravděpodobně cestou originálu a tedy povedu tam trubky. Pokud je dobře srovnáš, a hlavně upevníš držákama k pevnýmu povrchu, pak nevidím problém. Hlavně mám ještě cca 30m 8mm trubky a nakoupené matice s prstýnkama. No, nadruhou stranu netuším, jak jsou na tom trubky v kabině k ovladačům. Nevim, teď řešim stále hlavně tu zadní část, abych tam mohl už hodit motor. Řešim dvě trubky, co vedou pod rozvaděčem ne příliš šťastně. Originál se musel kvůli tomu přerušit spojem, aby se tam dostal. No chci to vyřešit trochu jinak a vést je kolem rozvaděče, ale nevim jestli tam bude dost místa od vany motoru. Tak si zkusím nanečisto nasdit motor, uvidím jestli tam bude místo a jestli mi seděj ty nově převařený držáky motoru, protože už nevěřim ničemu. No a sám to budu dělat celej den, takže uvidíme...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
U těch trubek vepředu pod kabinou se právě stávalo že tam padla hrouda nebo kámen a ten to proklepal, než že by se mlely o sebe.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Já měl ty trubky v celkem dobrým stavu ale předělával jsem to na jednopaku tak jsem tam dost čaroval.... V kabině jsem nechal ty původní ale hodně spojů jsem udělal na převlečnou matici....
Paradox je že na mým bobku teklo nejvíce na svařovaných spojích trubek..... Takže nahrazuji šroubováními ..... Ale už je toho dost opraveno....
Ty trubky jsou mazec ale je to pak pěkný..... Hadice jsou jednoduché akorad to chce pak provázat aby se to někde nesponovalo....
V ty kabině je akorad mazec že se napájecí olej a odpad dost rozvidluje ..... A toho místa před nohama v tý dutině moc není.....
Ty trubky vzadu u rozvaděče jsou mazec..... Tak to zamotat to je laboratoř.....
Paradox je že na mým bobku teklo nejvíce na svařovaných spojích trubek..... Takže nahrazuji šroubováními ..... Ale už je toho dost opraveno....
Ty trubky jsou mazec ale je to pak pěkný..... Hadice jsou jednoduché akorad to chce pak provázat aby se to někde nesponovalo....
V ty kabině je akorad mazec že se napájecí olej a odpad dost rozvidluje ..... A toho místa před nohama v tý dutině moc není.....
Ty trubky vzadu u rozvaděče jsou mazec..... Tak to zamotat to je laboratoř.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tomas6: Díky za tip na ty držáky. Pístnice by mi vyšla sice jen přesně na hlavu šroubu, ale vzala by sebou určitě i celej držák a poondila asi i pístnici. Těžko říct. Tak jsem to pro jistotu zfrézoval o 5mm a ještě tam dám zapuštěný imbusy. Takže dík za ušetřenou práci.
Mě se všechny trubky proklepaly prostě pro to, že nebyly v žádným držáku. Všechny držáky zrušený všechny trubky vedený jen tak na volno a ještě ve tvarech, aby se proklepaly co nejvíc...
Mě se všechny trubky proklepaly prostě pro to, že nebyly v žádným držáku. Všechny držáky zrušený všechny trubky vedený jen tak na volno a ještě ve tvarech, aby se proklepaly co nejvíc...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nemáš zač.Ty trubky něčím natři. Bude to za chvíli jak liška kožuch. Jinak moc pěkná práce. Klobouk dolů. Já bych s tím takové s..ní nedělal. Zas bych dal do richtiku jiné věci no.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233