UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tak samo, že je důležitý, aby trubka byla průchozí, jinak by to nemazalo, že? Ale co průtok? Estli on ten konstrukrér s tím průtočným množstvím oleje nějak nepočítal (dostatečný oplach mazacích ploch, chlazení, smývání usazenin, apod.). Děláš tu obnovu moc fajnově, závidím Ti především ten čas, který tomu můžeš dát. Píšeš, že gró je u tebe hydraulika. No bez spolehlivýho pohonu kterej nebude schopnej pernamentně točit aspoň k 2000rpm nebudou generátory mít dost průtoku a ten strojek bude jen líná mrcha. A na potřebnej tlak do pojezdový a pracovní hydro potřebuješ zase výkon. Ten tříhrnek je výkonově už takhle na hraně, proto některý kluci uvažovali i o turbu. U traktoru, kterej většinu času chrochtá na zvýšenej volnoběh je jedno, estli ten motor tak nějak maže. Motor z kterýho potřebuješ dostat maximální krouťák, je takovej trošku "závoďák" a takový nastavení i vyžaduje.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
P.S. Jo ještě...samo, dělej jak uznáš za vhodný...ale tlak mazací pumpy není nijak ukrutnej (při studeným hustým oleji do 5bar, pak klesá). Na to by stačilo vytvarovat trubičku z měkký chlaďařský mědi a oko pro průtočnej šroub a holandr pro převlečnou matku připájet měkkou pájkou. Si teda myslím, no.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
A neuklepalo by se to?
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nevím, mám cínem pájený měděný potrubí na kompresoru a fouká denně už 20 let.
Jistota by asi byla mosaz, což podle foto vypadá, že tak je dělanej i originál
Jistota by asi byla mosaz, což podle foto vypadá, že tak je dělanej i originál
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Šlo by to i říznout upravit a uložit svařit TIGem.
Podle předchozí debaty to aktuální řešení je dostatečné.
Podle předchozí debaty to aktuální řešení je dostatečné.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Ano, tlak je tam 4atm + - Proto si představme, že ta přimáčknutá trubka funguje jako zahradní hadice, kterou když přiškrtíme, tak to tam sází... Ne dělám si srandu, to že ten motor v tom UNC je nahovno i když je novej, to ví snad každej ne? Než jsem UNC odstavil, tak jsem s nim dělal cca 4hod v kuse a důvod byl, že motor házel vodu a bylo i slyšet, že bych ho zadřel, kdybych pokračoval. Hnal jsem ho jen trošku přes půl plynu a hydraulcky mi to stačilo na moje výkony
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Při skládání prsou a vany, jsem musel udělat a opravit novou závitovou vložkou celkem tři závity. Nejsem žádnej rabiák, ale prostě jsem ten hliník utrhnul. Nic, co se nedá opravit. Dával jsem si tam tu olejovou přestavbu a samozřejmě ta trubka neseděla jako svině! nevim no, tenkrát jsem to koupil jak spešl přestavba na motor UNC a hovno. No asi hodinu jsem to na ohybačce opatrně naohybal, aby se to nikde nedotýkalo a neproklepalo...
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
On ten motor úplně nahovno není...... Výkonu má dost.....
Jen by mu prospělo přidat trochu krouťáku...... už jsem viděl na stavbě v Klánovicích že to měl borec oturbený a moc si to pochvaloval i ohledně spotřeby
Tam je ten nárůst krouťáku pak skutečně poznat.... A zrovna u motorů co vlastně točí čerpadla je to celkem důležitý .....a stačí fakt hodně málo.....
Je jasný že když ten motor bude udělaný tak to bude trochu jinde než když tam někdo trápí nějakýho chudáka před smrtí.....
Já jsem absenci krouťáku zaznamenal vždy když jsem měl odklízet nějakou starší hromadu hlíny nebo když jsem těžil rostlý terén..... Ale to jsou celkem extrémy na které hlavně není ten stroj úplně určený..... Jinak při nakládce volně loženého materiálu je to v pohodě .......
Závity úplně klasika ..... To uz ani neřeším..... Akorad vždy koukám abych měl doma vložky na opravu..... Tam je dobrý že po vyvlozkovani už to pak drží..... Občas to dělám i jako prevenci,..
Tu přestavbovou sadu jsem tam taky dával protože ta síťka mi přijdou k smíchu ale asi to nějak fungovalo..... Já jsem ještě u toho jenmyho filtru který se tou sadou odstavuje zaslepil ten pidi kanálek zpět do bloku protože jak známo ten jemný filtr je jen obtokový a olej z něho se vrací zpět do bloku....... Tím jsem získal celkem dobrou rezervu tlaku mazání .......
Jen by mu prospělo přidat trochu krouťáku...... už jsem viděl na stavbě v Klánovicích že to měl borec oturbený a moc si to pochvaloval i ohledně spotřeby
Tam je ten nárůst krouťáku pak skutečně poznat.... A zrovna u motorů co vlastně točí čerpadla je to celkem důležitý .....a stačí fakt hodně málo.....
Je jasný že když ten motor bude udělaný tak to bude trochu jinde než když tam někdo trápí nějakýho chudáka před smrtí.....
Já jsem absenci krouťáku zaznamenal vždy když jsem měl odklízet nějakou starší hromadu hlíny nebo když jsem těžil rostlý terén..... Ale to jsou celkem extrémy na které hlavně není ten stroj úplně určený..... Jinak při nakládce volně loženého materiálu je to v pohodě .......
Závity úplně klasika ..... To uz ani neřeším..... Akorad vždy koukám abych měl doma vložky na opravu..... Tam je dobrý že po vyvlozkovani už to pak drží..... Občas to dělám i jako prevenci,..
Tu přestavbovou sadu jsem tam taky dával protože ta síťka mi přijdou k smíchu ale asi to nějak fungovalo..... Já jsem ještě u toho jenmyho filtru který se tou sadou odstavuje zaslepil ten pidi kanálek zpět do bloku protože jak známo ten jemný filtr je jen obtokový a olej z něho se vrací zpět do bloku....... Tím jsem získal celkem dobrou rezervu tlaku mazání .......
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Prosím tě co to máš za držák filtru?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tomas6: Mám tam tohle: https://www.atpmotor.cz/cs/e-shop/28968 ... t_id=14283
Koukám, že to sakra podražilo za tu dobu, co jsem to kupoval...
Koukám, že to sakra podražilo za tu dobu, co jsem to kupoval...
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Ta konsole podle mě nemá regulaci tlaku oleje..... Máš regulátor ve vaně nebo to máš úplně bez toho?
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Pojišťovák je součástí tý sady a dává se na olejové čerpadlo. Je to vidět na fotce s tou ohnutou trubkou na předchozí stránce.