Přestavba PF-62 na 63D
Moderátor: DYK
Re: Přestavba PF-62 na 63D
To na fotkách vypadá jako spojka Š1202 pro převodovku motorobotu M-6. Divná je příruba, měla by být traktorová. Spojka PDF-63 vypadá takto:
Průměr lamely 160mm.
Průměr lamely 160mm.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Aha, není teda spojka stejná jako na benzínové pfce?
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Návod PFD-63 uvádí 3-66-00157 přítlačný talíř a 3-66-00071 kotouč, tedy stejná čísla jako PF-62. Byl bych opatrný, protože sedí i číslo setrvačníku, který je u obou motorů samozřejmě jiný. Přiloženy fotky z inzerátu na prodej spojky k PF-62 - setrvačník je stejný jako uvádí návod k PDF-63, tedy se dá předpokládat, že při jeho tvorbě se nikdo neobtěžoval s aktualizací. Potvrdit to musí někdo jiný, já jsem PF-62 nikdy nerozebíral.
https://pf62.wbs.cz/Motorobotu-PFD--63.html
https://pf62.wbs.cz/Motorobotu-PFD--63.html
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Už jste to tady řešily na straně 6, pán tam měl focenej setrvák a v něm byl vloženej jakoby setrvák z pf62 na čtyři šrouby, to asi nebylo originál a asi to budu muset taky tak nějak vyřešit.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Budu hodně otravnej když poprosím o nějaký míry toho setrváku na pfd 63? Třeba průměry, tloušťku od příruby motoru a hloubku k třecí ploše pro lamelu a k uložení přítlačáku?
Re: Přestavba PF-62 na 63D
To nemá s otravností nic společného, jenže ten motor jezdí, takže k měření může dojít až se bude měnit spojkové ložisko a to nedokážu říct, kdy přesně bude.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Aha tak to jo, já myslel že ta fotka je aktuální. Tak budu špekulovat dál
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Setrvačník je na kuželu, to bez stahováku nejde. Vačka je Hfest. Jinak mi to přijde takové neutěšené
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Jo, budu muset vystříhat těsnění, sehnat gufera, sehnat pero kterýho tam byla v drážce půlka,sehnat nebo z něčeho vytočit ten kroužek na regulaci otáček a pak třeba pojede. No ještě zkusím vytáhnout vstřik a nechám ho testnout.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Ten kroužek tak z jiného motoru. Ale! Je to součást regulátoru (zpětné vazby) a je nezbytně nutné, aby byl (vyroben) bez vůlí! Jinak bude motor houpat a pak se tu zas povedou stále stejné řeči ("všechno jsem kontroloval, vypadá to dobře a stejně to jde blbě")
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
to chápu. Ale nevím jaký stahovák dostanu na ten setrvák když mám motor bez startéru a mezi setrvakem a krytem setrváku je asi 5mm mezera. Na to je nějaká specialita?