PF-62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Mendy
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 15, 2022 7:23 pm
Bydliště: Velké Losiny

Re: PF-62

#826 Nový příspěvek od Mendy »

thovt píše: úte úno 15, 2022 7:48 pm Zde je schéma
http://www.pf62.wz.cz/motor8.jpg
Z cívky > na tlačítko> kostra (hliníkový obal motoru).
Jo, tohle schéma mám, ale tam je to vyvedeno z indukční cívky a tu já na PFce nemám.

homolka69
Příspěvky: 95
Registrován: úte říj 28, 2008 8:49 pm
Bydliště: Načešice

Re: PF-62

#827 Nový příspěvek od homolka69 »

Tak ten chcípací drát vytáhni od připojení cívky ke kladívku.

Mendy
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 15, 2022 7:23 pm
Bydliště: Velké Losiny

Re: PF-62

#828 Nový příspěvek od Mendy »

Díky, to mě taky napadlo, ale chtěl jsem si to ověřit. Ono tam asi ani víc možností není. Nechci nic dodrbkat a elektrika není moje hobby tak radši ověřuju. :-/

Anti
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 17, 2011 9:01 am
Bydliště: Znojemsko

Re: PF-62

#829 Nový příspěvek od Anti »

Pánové,využiji toto téma a zeptám se.Přicestoval ke mně tenhle stroj.Zajímaly by mě především dvě věci:
Má to těsnění pod hlavou?
Dají se na to sehnat třeba pístní kroužky nebo uvedené těsnění(pokud tam je)?
Dle majitele hlava netěsní a předchozí "fachman" prý použil jako těsnění tácek obalený alobalem.Při sundání hlavy se zdá,že pístní kroužky už příliš neplní svou funkci.Než se pustím do nějaké opravy,rád bych věděl jestli lze něco na to sehnat...
Díky za případnou reakci.

zelenac
Příspěvky: 2112
Registrován: sob srp 29, 2009 9:11 am
Bydliště: LM a castejsie kamio

Re: PF-62

#830 Nový příspěvek od zelenac »

Vybrusy nato sa este robia,aj klukovky repasuju.Sused si to nedavno daval robit.Tacek,predpokladam papierovy nebude robit dobrotu.To ti prepali.Radsej vystrihnut z hlinikoveho plechu.

Pepap
Příspěvky: 57
Registrován: čtv lis 26, 2020 4:51 am
Bydliště: Benátky

Re: PF-62

#831 Nový příspěvek od Pepap »

Dej tam těsnění pod vložku valce pro Škoda 130. Má to 72mm. Cena okolo 14kč. Tloušťka je 0,1 nebo 0,14mm. Odzkoušeno.

Pavel
Příspěvky: 8274
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: PF-62

#832 Nový příspěvek od Pavel »

staci vycko omnija

Anti
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 17, 2011 9:01 am
Bydliště: Znojemsko

Re: PF-62

#833 Nový příspěvek od Anti »

Díky za reakce.Takže těsnění tam je.Něco vymyslím,podložky pod vložky válců jsou dobrý nápad,víčko zavařovačky je klasika...Ještě pořeším ty kroužky a taky budu muset kouknout na zapalování.Žádná jiskra...

Kabourek1982
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
Bydliště: Braškov

Re: PF-62

#834 Nový příspěvek od Kabourek1982 »

Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit. Brzdovy buben, kde seženu kompletní.
Spojka ko, motor je venku. Spojka přidat axiální lozisko, poradi někdo jaky?
Motor, ma smysl generalkovat nebo rovnou napasovat čtyřtaktní? Ono to s bezkontaktnim zapalováním vyjde snad i draz ten repas. Vape jaky? Psal sem jim mail a nikdo neodpověděl. Jinak zapalování jiskru dává, a nikdo se do toho do ted nevrtal. Šrouby sem musel odvrtat jak to bylo shnily. Vlek k tomu mam taky, asi neoriginální, dneska jsem objednal prkna na bočnice, na jaře musím vyjet, sazka...

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5457
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: PF-62

#835 Nový příspěvek od thovt »

Zde máš cenovku
https://www.motorylifan.cz/PF-62-c17_0_1.htm

To si musíš rozhodnout sám co chceš .
Tvůj stav dvoutaktního motoru nikdo zde nezná , nemáme tu věšteckou kouli. co vím že původní motory jsou držáci.
Brzdový buben jedině bazar

Kabourek1982
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
Bydliště: Braškov

Re: PF-62

#836 Nový příspěvek od Kabourek1982 »

Jo tohohle zloděje sem viděl, motor koupím , mezikus v práci udělám a hridel taky

Pavel
Příspěvky: 8274
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: PF-62

#837 Nový příspěvek od Pavel »

ja mnel v pfce zapalovani z vari

Pepap
Příspěvky: 57
Registrován: čtv lis 26, 2020 4:51 am
Bydliště: Benátky

Re: PF-62

#838 Nový příspěvek od Pepap »

Pokud by jsi chtěl nechat původní motor. Tak výbrus zde: www.ahra.cz . Bezkontaktní zapalování zde: www.pfmotorobot.cz . Můžu doporučit. Cena bezkontaktního zapalování včetně montáže na ventilátor cca 4700. Vybrus cca 4000. Ložisko PLC24: 969-500351.

Kabourek1982
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
Bydliště: Braškov

Re: PF-62

#839 Nový příspěvek od Kabourek1982 »

Go motoru, nstartovat šel ale žádné otáčky, střelba do výfuku, vibrace. Motor ven, rozebrat. Přidřený válec, sehnal sem nový s pístem (3000), spojková lamela ko, nová lamela z trabanta 500, nová ložisk a gufera 400,-. Včera motor zpět do stroje, dokončoval jsem za tmy, neska dostrojit a snad se povede i start. To zapalování se mi moc nezdá, takže už koukám po bezkontaktu. Olej v převodovce vyměněn
Chybí mi pakny v jednom kole, ví někdo o nějakých někde? Rozměr co to mělo, z čeho to je původně?
káru k tomu mám samodomo, brzdy to má, ten sem musel otočit a vyvařit ze spodu, prkna sem objednal na pile, bočnice budou vyšší, cca půl metru, potřebuju to na seno a převoz zvěře.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5457
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: PF-62

#840 Nový příspěvek od thovt »

Chce to kvalitnější olej než je M2T to je historie .
V benzinu chybí olovo které trochu přimázávalo, litinové válce se musí mazat . Čím více otáček a zátěž motoru tím více mázat . API TC poměr 1:25 Když motor nový. Teplota okolního vzduchu dělá hodně v tření.
Brzdit motorem jde také přidřít píst,motor se točí mnohem rychleji , něž mázano palivem.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“