PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Nejsem v tom expert, jednu takovou frezu jsem byl obhlidnout a nechapal jsem jak s tim moh nekdo pracovat, spojka mela tak 1mm krok. Tipuju to spis ze je v prdeli grafitovej krouzek. Doufej ze s tim nikdo moc dlouho nejezdil.
Re: PF-62
Kdybych psal někomu jinému a pod tebe, jako první bude jeho NICK, ne? Když teda nepoužiju citaci. Ty, takovej administrátor neznáš základy komunikace na forech? Myslím, že je lepší být línej jak prase než se tak chovat.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PF-62
Tak dnes som rozchodil spojku bola trochu prilepená ale už je to všetko okej , skúšal som rýchlosti len tak na dvore a radilo ich úplne po tichu a spojkové lanko došponované zaberala krásne spojka. Dnes mám v pláne si v práci vytočiť tiahlo na vlečku aby som mal nejaké príslušenstvo okrem pluhu, ktorý som dostal k PF 62. Taktiež budem musieť nejak lepšie spraviť brzdové lanko, pretože pri zatiahnutí brzdí len jedna alebo druhá strana. Lanko sa prešmykuje pri zatiahnutí a myslím že jedna lanková svierka pri páke to vyrieši.
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř bře 18, 2009 8:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PF-62
Zdravím PF odborníky.
Přivezl jsem si 350 kg šrotu. Je zajímavé, že to samo vyjelo na vozík. Znělo to jako sice jako když v Brně zvoní najednou všechny šaliny a 20 borců se snaží kutálet basy s vercajkem. Ale že to nespraví štětka a kilo zelené barvy jsem samozřejmě věděl.. Nebylo to daleko a nestálo to zas tak moc.
Už jsem to nikdy normálně nenastartoval. Jednou mi to chytlo, když jsem to roztlačil na trojku z kopečka. Tak jsem se trochu proběhl a naštěstí to po 10m zdechlo.
Demontáž mě řekla o původních majitelích trochu víc. Všechno bylo volné, nedotažené. Polovina "šteftů" - závrtných šroubů - byla vytržená. Motor visel na dvou utažených a 1 nasunutém šroubu. Vše byla jedna velká černá koule oleje a prachu. Válec měl trochu netypických 73,55 mm, píst 72,65. Jedno gufero mělo vnitřní průměr 26 mm. A pak, že to má na něco vliv. Ložiska byly pocínované a díra po nich o 0,5 mm větší. Spojka z Traboša tak nějak spečená nebo co. Motor už je v cajku s novou klikou a jiným výbrusem, kartery vyvložkované. Ještě mi chybí výfuk, protože origoš byl z okapního svodu. V převodovce není ani jedno zdravé ložisko. Kola 2.a3. jsou celkem KO nahoře i dole. Jedu pro ně do Prostějova. Spodní hřídel nová od pána z Tábora. Segrovky byly nahrazeny pevně utaženým drátem. Tam všechno lítalo jak lump v palírně.
MÁM DOTAZ: 1) Jak mám demontovat vložené kolo zpátečky? 2)Co se musí udělat se spojkou z Trabiho? Má tam být nějaká vložka? Kroužek? Díky moc, a sorry za ten román..
Přivezl jsem si 350 kg šrotu. Je zajímavé, že to samo vyjelo na vozík. Znělo to jako sice jako když v Brně zvoní najednou všechny šaliny a 20 borců se snaží kutálet basy s vercajkem. Ale že to nespraví štětka a kilo zelené barvy jsem samozřejmě věděl.. Nebylo to daleko a nestálo to zas tak moc.
Už jsem to nikdy normálně nenastartoval. Jednou mi to chytlo, když jsem to roztlačil na trojku z kopečka. Tak jsem se trochu proběhl a naštěstí to po 10m zdechlo.
Demontáž mě řekla o původních majitelích trochu víc. Všechno bylo volné, nedotažené. Polovina "šteftů" - závrtných šroubů - byla vytržená. Motor visel na dvou utažených a 1 nasunutém šroubu. Vše byla jedna velká černá koule oleje a prachu. Válec měl trochu netypických 73,55 mm, píst 72,65. Jedno gufero mělo vnitřní průměr 26 mm. A pak, že to má na něco vliv. Ložiska byly pocínované a díra po nich o 0,5 mm větší. Spojka z Traboša tak nějak spečená nebo co. Motor už je v cajku s novou klikou a jiným výbrusem, kartery vyvložkované. Ještě mi chybí výfuk, protože origoš byl z okapního svodu. V převodovce není ani jedno zdravé ložisko. Kola 2.a3. jsou celkem KO nahoře i dole. Jedu pro ně do Prostějova. Spodní hřídel nová od pána z Tábora. Segrovky byly nahrazeny pevně utaženým drátem. Tam všechno lítalo jak lump v palírně.
MÁM DOTAZ: 1) Jak mám demontovat vložené kolo zpátečky? 2)Co se musí udělat se spojkou z Trabiho? Má tam být nějaká vložka? Kroužek? Díky moc, a sorry za ten román..
Re: PF-62
Zdravím, sice jsem to nedělal, ale mám pocit že jde vytáhnout hřídel od kolečka zpátečky po demontáži krytu horního hřídele (z venku), že ten kryt přidržuje osu ve výřezu. K té spojce: jedině nafotit setrvák, přítlačák i hřídel protože předpokládám že ti nejde o grafitový kroužek nebo ano?