AGZAT motor

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
levior
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 01, 2017 12:19 pm
Bydliště: Michalovce

Re: AGZAT motor

#211 Nový příspěvek od levior »

Zdravím vás. Kupil som novy karburator na 20 rocny Agzat. Ale na novom je tiahlo regulacneho ventilu smeruje hore, cize je o 90 st. otočený. Preco je to tak? Traktor samozrejme neviem naštartovať.
Foto tu:
http://imgur.com/a/ZaZoT

Kubo
Příspěvky: 219
Registrován: pát říj 24, 2008 1:19 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#212 Nový příspěvek od Kubo »

Pretože ten nový karburátor je priamo určený pre Vari ale je plne zámenný, treba iba preložiť to ramienko s troma dierkami zo starého karburátora.Pasovať bude na 100 percent aj keď už nieje výrobcom Jikov ale pravdepodobne China.

levior
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 01, 2017 12:19 pm
Bydliště: Michalovce

Re: AGZAT motor

#213 Nový příspěvek od levior »

Ano, diky prisiel som na to vcera, aj som ho pouzival ale pocas prace som ho zastavil a teraz pre zmenu nedava iskru s rocnou polovodicovou jednotkou. Nakoniec sused mi pozical vrch. :friends:

simson skutr
Příspěvky: 8
Registrován: čtv črc 20, 2017 5:22 pm
Bydliště: Třebíčsko

AGZAT motor

#214 Nový příspěvek od simson skutr »

Dostal se mi do rukou starý agzat (100ccm). Vyčistil jsem karbec, vyměnil obě gufera, dále jsem změřil odpory cívek(zapalovací má něco okolo 200ohmu). Zápalko není spálené a kontakty jsou taky ok a proto se ptám, jak je možné, že na motoru pravidelně kolísají otáčky ať přidám jak chci tak motor běží asi 1,5 vteřiny a pak tu samou dobu jako kdyby někdo vypnul zapalování nejde-poté se zase rozjede a tak to jde furt dokola už nevím kde by mohla být chyba , vždyť i svíček jsem zkoušel několik.

simson skutr
Příspěvky: 8
Registrován: čtv črc 20, 2017 5:22 pm
Bydliště: Třebíčsko

Re: AGZAT motor

#215 Nový příspěvek od simson skutr »

Tak jsem tady na fóru ještě chvíli pátral a mohlo by to být indukční cívkou a proto se ptám jaká tam patří-jednu doma mám, myslím že 6volt z jawy.

simson skutr
Příspěvky: 8
Registrován: čtv črc 20, 2017 5:22 pm
Bydliště: Třebíčsko

Re: AGZAT motor

#216 Nový příspěvek od simson skutr »

Notak chlapi, že by nikdo neměl agzata. Stačí mi jen jaké napětí má mít indukčka.

pampalan
Příspěvky: 20
Registrován: ned dub 26, 2015 6:43 pm
Bydliště: žilina

Re: AGZAT motor

#217 Nový příspěvek od pampalan »

simson skutr píše:Tak jsem tady na fóru ještě chvíli pátral a mohlo by to být indukční cívkou a proto se ptám jaká tam patří-jednu doma mám, myslím že 6volt z jawy.

Ano jak píses 6 Volt pasuje aj z Jawy

simson skutr
Příspěvky: 8
Registrován: čtv črc 20, 2017 5:22 pm
Bydliště: Třebíčsko

Re: AGZAT motor

#218 Nový příspěvek od simson skutr »

Tak jsem našel 4v cívku (nebyla to 6v cívka jak jsem si myslel) a jakštakš to jede-už nevynechává. Nemůže se tomu něco stát když to je jen 4v?

Mirda85
Příspěvky: 1
Registrován: čtv črc 27, 2017 3:03 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: AGZAT motor

#219 Nový příspěvek od Mirda85 »

Zdravím všechny, měl bych dotaz ohledně modelu JM4-002 z roku 1994.

Dostal jsem do péče výše uvedenou pohon.jednotku s bubnovou sekačkou DAKR.
Start krásně na jedno zatažení za šňůru, ale motor má problém s pojezdem, talíř ještě roztočí řemeny, ale to je tak vše.
Po sundaní motoru se zjistilo, že jedna spojková čelist má rozpadající se obložení.

Moje otázka zní: nevěděl by někdo obj.číslo těchto čelistí (asi 00221005 ??) + zda opravdu je průměr 120mm.

Při sundání motoru jsem bohužel neměl po ruce čím změřit.

Případně se neurazím o nějaký dobrý typ na prověřený eshop s díly na tyto stroje.

Předem díky za odpověď

Agzat100
Příspěvky: 1
Registrován: pon bře 12, 2018 6:38 pm
Bydliště: Girovce

AGZAT motor

#220 Nový příspěvek od Agzat100 »

Zdravim majstrov mam Agzat PA 100 a mam problem s otackami karburator je po repase a le ta klapka regulacna co je pod nadrzou my nereaguje s karburatorom vobec cim to moze byt ?a ta packa co tam strci co je na nej klapka tak my lahucko chodi hore dole bez toho ze by som plyn pridaval

Uživatelský avatar
Peter TK
Příspěvky: 350
Registrován: sob srp 22, 2015 5:11 pm
Bydliště: Považská Bystrica

Re: AGZAT motor

#221 Nový příspěvek od Peter TK »

Čaute chalani, potrebujem poradiť, dostal sa mi do rúk PA 100, s problémom(nie som majiteľ) že:
majiteľ štartoval, motor naskočil, chvílku išiel a skapal, tak majiteľ rozobral a vyčistil karburátor namontoval naspäť a ešte horšie, po pár sekundách hneď motor skape, sviečka je mokrá, čo s tým môže byť?
Neboj sa tažkých chvíľ, To najlepšie príde po nich

igorko666
Příspěvky: 1
Registrován: pát úno 12, 2021 9:16 am
Bydliště: Martin

Agzat motor

#222 Nový příspěvek od igorko666 »

Zdravím Vás ,
kúpil som 4taktný motor pred 3 rokmi ,ale niesom s ním spokojný uz 3 krát bol v servise a stale nejde dobre , predtým som mal motor 2takt originál PA100 ,ktorý siel ako hodinky 20 rokov no pocat tych rokov tam treba spravit GO ,ale v predajni ma prehovorili ze si mam kupit 4 takt , chcem si na ten moj 2takt spravit GO opravu viete mi poradit kde ,alebo kde kupim nahradne diely este stale sa vyrabaju?

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5429
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: AGZAT motor

#223 Nový příspěvek od thovt »

Tady něco https://www.tezetka.sk/index.php/motor- ... takt-agzat
Nevím jestli nemá něco s motory Jikov

To se divím ze máš problémy ze čtyřtaktem, jsou celkem spolehlivé a to byl nový.

memem
Příspěvky: 2
Registrován: úte dub 20, 2021 4:14 am
Bydliště: Michalovce

Re: AGZAT motor

#224 Nový příspěvek od memem »

Dobry den,
chcem Vas poprosit o pomoc. Bol by mi prosim niekto ochotny pomerat multimetrom na svojom dvojtaktnom motore Agzat PA 100 (mam model s oddelenou polovodicovou jednotkou a indukcnou cievkou), alebo napisat, aky odpor ma mat cievka zapalovania? Motor mi nehadze iskru (sviecka nefunguje stara ani nova, kabelaz a uzemnenie skontrolovane, cerveny skratovaci vodic nema nezelany kontakt s kostrou). Chcel by som kupit spravny komponent a predist zbytocnemu kupovaniu nespravnych novych komponentov. Nameral som nasledovne hodnoty:

Cievka zapalovania - 180 Ohm, ale len 28 V striedave napatie
Impulzna cievka - 14.4 Ohm
Indukcna cievka primarne vinutie - 1.3 Ohm
Indukcna cievka sekundarne vinutie - 5.57 kOhm
Polovodicova jednotka - svorky (mezi sebou) (G, 1, 15), vsetky nekonecny odpor a medzi svorkami 1 a I odpor v rozmedzi 60 - 400 Ohm

Navod na meranie ktory som nasiel na nete:
Cievka zapalovania - budiaca cievka / zapalovaci pol: od tyristora odpojime cerveny drot. Jeden kabel multimetra prilozime na cerveny drot, druhy prilozime kdekolvek na kostru traktora, odcitame hodnotu v ohmoch. Pri startovani, by malo ist z cerveneho vodica - oproti kostre striedave napatie, ktore odcitame.

Dakujem vopred za rady!

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5429
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: AGZAT motor

#225 Nový příspěvek od thovt »

Primární vinutí 12 V zapalovací cívky bez předřadného odporu 1,2–1,5 Ω , s předřadným odporem 3 Ω.

- pro sekundární vinutí 10 kΩ.

Jinak cívku vyzkoušíš pomocí 12V baterie krátkodobě budeš u cívky zapojovat primární vinutí, sekundárního vinutí musíš najít kostru http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika ... _civka.gif
když bude funkční bude skákat jiskra.
Polovodičová jednotka je takhle zapojená https://www.mylms.cz/wp-content/uploads ... rika-3.jpg

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“