Nasetraktory

pro všechny fandy traktorů
reklama reklama
Právě je ned kvě 31, 2020 3:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
UNREAD_POSTNapsal: úte led 19, 2010 11:37 pm 
Offline

Registrován: sob led 16, 2010 4:49 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Ostravsko
Bydliště: Karviná
Tak sem se dostal k této příručce a pro ty co si o ní psali zde dávám odkaz na její stažení.Stránky ,které jsou v ní v cizích jazycích sem neoskenoval.Dávám stránky pouze cz.
Odkaz na stažení:
http://www.edisk.cz/stahni/54338/MF70.pdf_75.67MB.html


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 07, 2010 9:59 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Příspěvky: 5076
Bydliště: u Nového Města na Moravě
Kolega udělal několik fotek při výměně gufera na straně zapalování a tak sem dám několik fotek.Třeba se to bude někomu hodit. 8)


Přílohy:
nové gufero.jpg
nové gufero.jpg [ 98.17 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]
demontované gufero.jpg
demontované gufero.jpg [ 75.55 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]
stahovák klkovky a ložiska.jpg
stahovák klkovky a ložiska.jpg [ 82.99 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]
prostor pod zapalováním.jpg
prostor pod zapalováním.jpg [ 79.44 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]
stahovák zapalování.jpg
stahovák zapalování.jpg [ 104.04 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]
zapalování.jpg
zapalování.jpg [ 98.91 KiB | Zobrazeno 19104 krát ]

_________________
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 07, 2010 10:07 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Příspěvky: 8853
Bydliště: Ostrava
Staníku, co je to za označení gufera? Vypadá nějak spešl...

_________________
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 07, 2010 10:20 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Příspěvky: 5076
Bydliště: u Nového Města na Moravě
Je to speciální gufero s kovem víc ke středu-označení:25*52*12 B1 FGD.Je tam míň prostoru mezi hřídelí a plechem gufera kvůli tomu aby se nemohla při střelení do karburátoru otočit strana s břitem a nespadlo pérko.

_________________
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: sob kvě 08, 2010 11:30 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Příspěvky: 8853
Bydliště: Ostrava
staník píše:
Je to speciální gufero s kovem víc ke středu-označení:25*52*12 B1 FGD.Je tam míň prostoru mezi hřídelí a plechem gufera kvůli tomu aby se nemohla při střelení do karburátoru otočit strana s břitem a nespadlo pérko.

Díky 8)

_________________
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: sob kvě 15, 2010 8:10 am 
Offline

Registrován: sob led 16, 2010 4:49 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Ostravsko
Bydliště: Karviná
staník píše:
Kolega udělal několik fotek při výměně gufera na straně zapalování a tak sem dám několik fotek.Třeba se to bude někomu hodit. 8)

Po výměně gufer MFka nastartovala napoprvé.Po zahřátí motoru sem ale zjistil,že při opětovném startování MFka sice nastartujovala,ale měla tendenci mi urvat ruku.Po kontaktování s kolegou pod nickem "Staník" a jeho doporučením ,abych ubral na předstihu, MFka startuje bez problémů.Děkuji mu tímto za rady při mé první výměně gufer na tomto stroji. 8)


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: sob kvě 15, 2010 7:31 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Příspěvky: 5076
Bydliště: u Nového Města na Moravě
Nemáš zač :friends: Jo na radění to mně užije :smich: Jinak teda nic moc :pohlavek: :zapomel:

_________________
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 04, 2012 4:32 pm 
Offline

Registrován: pát kvě 04, 2012 4:28 pm
Příspěvky: 1
Bydliště: Bratislava
nazdar hoši, vidím že ste fachmani, neviete, či by šlo na MF 70 nejak prispôsobiť Vape, teda bezkontaktové zapaľovanie?


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 04, 2012 8:21 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Příspěvky: 5076
Bydliště: u Nového Města na Moravě
Odborník teda nejsu ale na tenhle dotaz bys se asi měl poptat ve VAPE : http://www.vape.cz/
Podstatný bude jestli to vyrábí protože zapalování na MF je jinačí než motorka už třeba kvůli tomu že je rotor spojenej s větrákem.

_________________
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv kvě 23, 2013 4:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 08, 2007 10:42 pm
Příspěvky: 1108
Bydliště: karviná
Ahoj

Mam prosbu ,přestal mi fungovat pojezd na MF 70. Nejde řadit rychlosti. Pokud se rozjede tak po metru vyskočí rychlost . Nejde najít neutrál. Nejde ani jedna rychlost, jako by to něco blokovalo. Máte někdo tuhle zkušenost? Případně radu, co by mohlo být příčinou poruchy ?

_________________
diesel to je koncert


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv kvě 23, 2013 9:22 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Příspěvky: 5076
Bydliště: u Nového Města na Moravě
Typnul bych to na prasklé pérko zajišťování rychlostí,nebo vidlička se uvolnila. Koukni do katalogu jak to perko je namontovaný. Já mám MF ještě zazimovanou :-/

_________________
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát kvě 24, 2013 4:22 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 08, 2007 10:42 pm
Příspěvky: 1108
Bydliště: karviná
Kouknu na to ,taky jsem tak trochu typoval. Poslední sečení jsem jezdil hodinu 3 metry do předu a zpět

_________________
diesel to je koncert


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv kvě 30, 2013 10:47 am 
Offline

Registrován: pon dub 29, 2013 5:44 pm
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
staník píše:
Kolega udělal několik fotek při výměně gufera na straně zapalování a tak sem dám několik fotek.Třeba se to bude někomu hodit. 8)



Zdar. Dík za fotky, teď mám představu co mě čeká na straně zapalování. Chystám se totiž na opravu MF 70 taky. Gufera a kontrola zapalování. Blbě startuje za studena. Zdá se mi, že vynechává jiskra. Když už nastartuje tak po 20 minutách práce ztratí výkon, přestane reagovat na plyn a zastaví se. Někdy při tom střelí do výfuku. Podle toho co jsem četl by tohle mohly dělat ty gufera.

Chtěl jsem se zeptat:

1. Budu potřebovat dva stahováky, pokud bych chtěl měnit obě gufera? Na oběžné kolo i na klikovou skříň? Ten na oběžné kolo se dá koupit např. tady: http://www.agrozetshop.cz/stahovak-obezneho-kola-mf-70/d-89363-c-2589/. Kde ale sehnat ten na klikovou skříň? Vyrobit?

2. Bude potřeba nějaký spotřebák, jako například nějaké pojistné kroužky, pera, těsnění. Že bych to objednal před tím, než to rozeberu, abych to pak mohl hned zase složit.

3. Co se týče zapalování plánuju vyměnit: přerušovací kontakty a kondenzátor.

Dík za jakékoliv tipy.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pát čer 21, 2013 12:47 pm 
Offline

Registrován: pon dub 29, 2013 5:44 pm
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Stroj už jede. Startuje na první potáhnutí. Bez problému 2,5 hodiny v kuse sečení vysoké trávy. Tak alespoň doplním, co pomohlo. Třeba to někomu pomůže:

- výměna kladívek přerušovače a seřízení odtrhu (zlepšilo se startování za studena)
- výměna indukční cívky a kondenzátoru (po zahřátí už nevynechává)
- výměna vadné fajfky
- pročistění karburátoru a nádrže

Teď už jen lít benzín a sekat... :)


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: ned čer 30, 2013 2:21 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 15, 2008 8:53 pm
Příspěvky: 1212
Bydliště: Moravska Trebova
Bydliště: Moravska Trebova
martin101 píše:
Stroj už jede. Startuje na první potáhnutí. Bez problému 2,5 hodiny v kuse sečení vysoké trávy. Tak alespoň doplním, co pomohlo. Třeba to někomu pomůže:

- výměna kladívek přerušovače a seřízení odtrhu (zlepšilo se startování za studena)
- výměna indukční cívky a kondenzátoru (po zahřátí už nevynechává)
- výměna vadné fajfky
- pročistění karburátoru a nádrže

Teď už jen lít benzín a sekat... :)



tise ti zavidim,me z ni snad uz mrskne,to nejelo dobre ani kdyz se to koupilo a aby to jelo 3h v tahu to ani novy kdyz se to dovezlo-me to pripada jako spatnej kus-vedle jeden soused jen jezdil co si pamatuji a tohle-porad vysel karbec-ted jsem ho zamenil z jawy ale je to cca. to samy-asi saptne serizeny-porad nechapu proc tam nemuzou byt normalny gufera :-/ vykon to nema zadnej-jeden ma gubrota a toho jsem nevidel nikdy na tom neco delat.
chytne to ale jede to jako flasinet
to jawa 250sport ta uz je snad i po exhumaci a motor slape jak z vyroby,tak nechapu proc toto nejde :-/

jako


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz