Pneu na Vari T-20
Moderátor: DYK
Pneu na Vari T-20
Dobrý den,
rychlý dotaz k pneu. Mám nyní obuté již notně staré pneumatiky 6.00-12.
Prosím je možné tyto pneumatiky zaměnit za 5.00-12. Zdá se, že ty původní 6.00 již nejsou téměř k sehnání.
Díky moc za jakoukoliv radu.
Honza
rychlý dotaz k pneu. Mám nyní obuté již notně staré pneumatiky 6.00-12.
Prosím je možné tyto pneumatiky zaměnit za 5.00-12. Zdá se, že ty původní 6.00 již nejsou téměř k sehnání.
Díky moc za jakoukoliv radu.
Honza
Re: Pneu na Vari T-20
Klidně tam dej ty užší. Nemá to na nic vliv...
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: Pneu na Vari T-20
Díky moc. Jdu objednat / koupit.
Zjistil jsem totiž že na tahání nákladu (dřeva), je stávající vzorek archivní pneumatiky značně nedostačující
V mírnem kopečku se kola na zpátečku jen bezmocně točí Ještě musím někde v bazaru koupit více závaží na předek a uvidíme.
Ještě jednou díky.
Honza
Zjistil jsem totiž že na tahání nákladu (dřeva), je stávající vzorek archivní pneumatiky značně nedostačující
V mírnem kopečku se kola na zpátečku jen bezmocně točí Ještě musím někde v bazaru koupit více závaží na předek a uvidíme.
Ještě jednou díky.
Honza
Re: Pneu na Vari T-20
muzes tam dat 6,5 na 12
- Lišák1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu na Vari T-20
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: Pneu na Vari T-20
Osobně bych šel do Mitasek - TS - 02 5,00 - 12. Pokud chceš "lepší", tak odkaz od kolegy...
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: Pneu na Vari T-20
Tak jsem nakonec koupil staré ale nepoužité Barum 5.00x12 (a udělal si ještě radost závažími na závěs dopředu
Po opravdu velkém boji se mi podařilo pneu sundat ale novou jsem již nasadit nedokázal. Tedy využiju pneuservisu.
Rovnou jsem objednal nové duše. No a když už jsem byl v tom tak jsem vzal i nová těsnění pro převodovku, nahradní svíčku atd...
Tedy o víkendu zkusím vyměnit olej a přetěsnit. Pošlu pak pár fotek a jak se zadařilo. Třeba to dalším začátečníkům pomůže
Po opravdu velkém boji se mi podařilo pneu sundat ale novou jsem již nasadit nedokázal. Tedy využiju pneuservisu.
Rovnou jsem objednal nové duše. No a když už jsem byl v tom tak jsem vzal i nová těsnění pro převodovku, nahradní svíčku atd...
Tedy o víkendu zkusím vyměnit olej a přetěsnit. Pošlu pak pár fotek a jak se zadařilo. Třeba to dalším začátečníkům pomůže
Re: Pneu na Vari T-20
Asi se ti to za víkend nepovede. Až to rozděláš, zjistíš, že by to chtělo vyměnit ložiska a tak to necháš otevřený až je nakoupíš a až potom budeš těsnit.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Pneu na Vari T-20
Tak já je objednám rovnou a zítra mi to dovezou a vyměním to.
Ještě nějaké tipy ? To je se vším... jak se v tom začne šťourat
Díky moc!!!
Ještě nějaké tipy ? To je se vším... jak se v tom začne šťourat
Díky moc!!!
Re: Pneu na Vari T-20
Ložiska, gufera, těsnění. No a až po zordělání ještě může nastat potřeba výměny nějakého zubatého kolečka, ale to už je třeba vidět. Na to se nedá připravit.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Pneu na Vari T-20
Ahoj,
jen doplňuji že výměna gufer proběhla na jedné z převodovek T20 v pořádku. odlej jsem vyměnil a ložiska mi chodem přišla v pořádku, takže jsem je tam zatím nechal.
Vyměnil jsem i gufero pod miskou spojky. A nakonec pecka. Již podle všeho načatý závit na otvoru pro dolevání a kontrolu oleje se mi podařilo strhnout
Takže jej asi zalepím lepidlem na kov a budu používat ten na spodní části. Než převrtávat závit větší než M14 a pak jej řezat
Chtěl jsem použít na práce zatím druhou t20 převodovku. Na jedné straně je forma ve které drží jedno z gufer nějak špatně odlitá a ani za nic nešlo dát na místo.
Nakonec jsem pro změnu ale zase při čištění a výměně oleje přišel že je prasklé pero pod miskou spojky Takže objednáno a o víkendu zase do kolotoče
mějte se
jen doplňuji že výměna gufer proběhla na jedné z převodovek T20 v pořádku. odlej jsem vyměnil a ložiska mi chodem přišla v pořádku, takže jsem je tam zatím nechal.
Vyměnil jsem i gufero pod miskou spojky. A nakonec pecka. Již podle všeho načatý závit na otvoru pro dolevání a kontrolu oleje se mi podařilo strhnout
Takže jej asi zalepím lepidlem na kov a budu používat ten na spodní části. Než převrtávat závit větší než M14 a pak jej řezat
Chtěl jsem použít na práce zatím druhou t20 převodovku. Na jedné straně je forma ve které drží jedno z gufer nějak špatně odlitá a ani za nic nešlo dát na místo.
Nakonec jsem pro změnu ale zase při čištění a výměně oleje přišel že je prasklé pero pod miskou spojky Takže objednáno a o víkendu zase do kolotoče
mějte se
Re: Pneu na Vari T-20
Ahoj,
abych nezůstal tak říkajíc dlužen tak doplňuji info k mé pouti s Vari.
Starší převodovka a nepasující gufero nakonec opraveno. Ale musel jsem nechat opravit v dílně.
Otvor nebyl symetrický a osa podle všeho omačkaná (ještě jsme se o to nebavili).
S původním motorem a převodovkou(která už ani na dvojku nejela) jsem ztratil trpělivost.
Tedy jsem pořídil motor PJXP200 a nakonec i převodovku DSK 317/S (na šrotovné).
Píšu to proto, že jsem chtěl upozornit na to co jsem sám nevěděl. Původní kola i se závažími lze použít s novou převodovkou.
Je akorát potřeba koupit nové poloosy. Což je možná dobře protože je možnost koupit poloosy delší, pro větší stabilitu stroje.
Na převodovku dále pasuje původní nosič 30kg závaží a příslušenství.
Co už tak veselé není je, že na převodovku nepasuje nosič menších 5kg vyvažovacích závaží.
Každopádně jsem s touto sestavou již navozil nějaký štěrk. Rozřezaný strom a na podzim zoral poíčko.
Pravda je že vibrace z tého pohonné jednotky jsou mírně vyšší. Ale zatím spolehlivé.
Poslední test proběhl v -5° a start v pohodě. 100 oktanový benzín.
Mějte se
abych nezůstal tak říkajíc dlužen tak doplňuji info k mé pouti s Vari.
Starší převodovka a nepasující gufero nakonec opraveno. Ale musel jsem nechat opravit v dílně.
Otvor nebyl symetrický a osa podle všeho omačkaná (ještě jsme se o to nebavili).
S původním motorem a převodovkou(která už ani na dvojku nejela) jsem ztratil trpělivost.
Tedy jsem pořídil motor PJXP200 a nakonec i převodovku DSK 317/S (na šrotovné).
Píšu to proto, že jsem chtěl upozornit na to co jsem sám nevěděl. Původní kola i se závažími lze použít s novou převodovkou.
Je akorát potřeba koupit nové poloosy. Což je možná dobře protože je možnost koupit poloosy delší, pro větší stabilitu stroje.
Na převodovku dále pasuje původní nosič 30kg závaží a příslušenství.
Co už tak veselé není je, že na převodovku nepasuje nosič menších 5kg vyvažovacích závaží.
Každopádně jsem s touto sestavou již navozil nějaký štěrk. Rozřezaný strom a na podzim zoral poíčko.
Pravda je že vibrace z tého pohonné jednotky jsou mírně vyšší. Ale zatím spolehlivé.
Poslední test proběhl v -5° a start v pohodě. 100 oktanový benzín.
Mějte se