Volba prvního traktoru - pastviny do 15 ha

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
akraix
Příspěvky: 6
Registrován: čtv úno 02, 2017 4:03 pm
Bydliště: Brno

Volba prvního traktoru - pastviny do 15 ha

#1 Nový příspěvek od akraix »

Jsem úplný nováček a potřeboval bych poradit. Mám 15 ha pastvin a potřebuji koupit traktor na sklízení trávy tedy: (traktor nebo malotraktor, sekačku, balikovačku a obracečku plus další příslušenství, pomocí kterého bych dostal všechny balíky do haly).
Vše musím koupit nové a mám na to rozpočet pouze 600 000Kč bez DPH.
Našel jsem nějaké čínské varianty jako YTO, ale bojím se abych víc nezpravoval než jezdil. Je i jiný způsob než se podrobit Číně a když už, tak která Čína něco vydrží?
Děkuji

Uživatelský avatar
Matúš
Příspěvky: 3736
Registrován: stř led 30, 2013 4:33 pm
Bydliště: Brezovica - Orava

Re: Volba prvního traktoru - pistviny do 15 ha

#2 Nový příspěvek od Matúš »

:D :D Nič v zlom, ale za 600 tis. nekúpiš ani traktor :) Na 15 ha treba aspoň 80 koní.
Keby že niečo staršie, tak nejaký Crystal 8245-10245 alebo 7245, 7745, 5340, 6340, 7340, Proxa, JD 5820, 5720 a pod. U tých posledných by si si musel priplatiť, keďže ti treba ešte príslušenstvo.
Keď nové, tak možno skúsiť Hattat, ale o5 treba priplatiť. Prípadne Foton 504, ale neviem, či sa vojdeš do ceny a napríklad balíky by ti musel robiť niekto iný s dospelým traktorom.
Treba ti traktor s nakladačom, kosačku (asi skôr bubnovku kvôli cene + lepšia kvalita kosenia na nerovných povrchoch), obracačku, zhrabovač, balíkovač (prípadne služba), nejakú vlečku na zvoz balíkov. To je taký základ, ostatné stroje (napr. lúčne brány) dokúpiš časom.

akraix
Příspěvky: 6
Registrován: čtv úno 02, 2017 4:03 pm
Bydliště: Brno

Re: Volba prvního traktoru - pastviny do 15 ha

#3 Nový příspěvek od akraix »

Bohužel podminkou je, aby to bylo nove. Klidně bych jezdil delsi dobu s nějakym malotraktorem, ale chtěl bych všechny ukony včetně balikovani obstarat sam.

Nelinář
Příspěvky: 769