tz4k TUNING

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
matusfulajtar
Příspěvky: 37
Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am

tz4k TUNING

#1 Nový příspěvek od matusfulajtar »

Zdravím všetkých fanušikov dvojtaktných dieslov ak ma niekto ten svoj upravený,nech poradí ako zvýšiť výkon, prípadne nejake turbo alebo zlepšenie spalovania, za všetky nápady vopred dakujem.

Uživatelský avatar
matto
Příspěvky: 727
Registrován: pát zář 28, 2007 11:45 am
Bydliště: Slovensko

Re: tz4k TUNING

#2 Nový příspěvek od matto »

prituninguj ešte jeden valec
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14

Uživatelský avatar
bawor
Příspěvky: 1358
Registrován: ned bře 15, 2009 2:14 am
Bydliště: Strakonice

Re: tz4k TUNING

#3 Nový příspěvek od bawor »


Uživatelský avatar
bt66
Příspěvky: 177
Registrován: sob zář 25, 2010 10:11 am
Bydliště: Slovensko

Re: tz4k TUNING

#4 Nový příspěvek od bt66 »

Ale môžeš tam prituningovať hoci aj 3. alebo aj 4. valec, pokiaľ nebude vyriešený ten smiešny zadný náhon (teda: buď kolesá alebo kardan), aj tak zostane taký "nedokončený a polovičný" malotraktor. Radšej si kúp nejaký "traktornejší" malotraktor (Slavia TV 824, japonec, atď.) kde ten nešťastný-smiešny problém už netreba riešiť. :)

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: tz4k TUNING

#5 Nový příspěvek od exot »

K cemu vyssi vykon pokud ho nedokaze stroj prenest na podklad obvzlast to plati u traktoru.Dulezite je i rozlozeni vahy mezi napravami velikost pleu jejich dezen atd.Pokud by se vsak jednalo o pohon od traktoru pohanenych stroju pak ma mirne zvyseni vykonu smysl tkzv vykonova rezerva , otazkou ale pak zustava zivotnost prevodovych ustroji.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: tz4k TUNING

#6 Nový příspěvek od Tom »

Více jak dvouválec nemá cenu řešit. Dnes již jde řešit přestavba "nezávislosti vývoďáku" i jinak než drahou přestavbou, dnes to stojí cca 15 tisíc, a oprava spočívá ve změně převodového poměru vývodového hřídele v zadní nápravě, takže při zařazené jedničce nebo dvojce to točí cca 540 otáček. Takže v tom bych problém neviděl. To, jestli se rozhodne pro Japonce, Čecha, Chorvata nebo kohokoliv jiného, je celkem jedno. A jestli TV nebo TK, tak nevím, každý stroj má své pro a proti... Myslím, že ve výsledku jsou na stejné úrovni, záleží na jakou práci budou vybrány. Rozdíly mezi TK a TV tady byly již několikrát rozebrány.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

matusfulajtar
Příspěvky: 37
Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am

Re: tz4k TUNING

#7 Nový příspěvek od matusfulajtar »

Poprosím nejake zlepšovaky ale nie tip daj tam dvojvalec,traktor je na značkach takze na stk ky bol asi problem

jojof
Příspěvky: 1095
Registrován: pát lis 11, 2011 9:15 pm
Bydliště: orava,slovensko

Re: tz4k TUNING

#8 Nový příspěvek od jojof »

tak tam daj turbo :vysmech: :vysmech: :vysmech: :vysmech: :vysmech:

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: tz4k TUNING

#9 Nový příspěvek od Tom »

Tak jestli takhle, tak z vlastní zkušenosti doporučuji zadní tříbodový závěs kategorie N1, nožní plyn, ochranný oblouk a pak úprava zadních blatníků, aby bláto nelezlo do sedadlo na ty kastlíky na nářadí. Pracovní světla dozadu... nevím co všechno od traktoru vyžaduješ... Třeba uzávěrka zadního diferáku, rychlou trojku...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

matusfulajtar
Příspěvky: 37
Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am

Re: tz4k TUNING

#10 Nový příspěvek od matusfulajtar »

Takže nikto ešte ten jednovalec netunil ,žiadne turbo alebo kompresor ??? normalne som zosmutnel

Uživatelský avatar
Martin-SVK
Příspěvky: 258
Registrován: ned úno 24, 2013 10:37 pm
Bydliště: okres Námestovo

Re: tz4k TUNING

#11 Nový příspěvek od Martin-SVK »

vačšina ludi čo ho má ho potrebuje na robotu a nie na bavenie sa s vymýšľaním sprostostí na jednovalcový dvojtakt motor :D
T-4K-22 :)

PON-25 A
ARS-103 _ 5-KN-85
ŽŤ-152

Uživatelský avatar
deniels
Příspěvky: 2047
Registrován: sob pro 10, 2011 12:22 pm
Bydliště: OSTRAVA

Re: tz4k TUNING

#12 Nový příspěvek od deniels »

Podle me je blbost davat na tento motor turbo... Ten motor neni na to staveny.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11618
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: tz4k TUNING

#13 Nový příspěvek od Milhauss »

Obrázek

Tady máš třeba turbo na dvojválci. Je to asi spíše na parádu,než na nárust výkonu

Uživatelský avatar
bawor
Příspěvky: 1358
Registrován: ned bře 15, 2009 2:14 am
Bydliště: Strakonice

Re: tz4k TUNING

#14 Nový příspěvek od bawor »

Ono dát turbo na dvoutakta není tak jednoduchý , zásadní problém je mazání turba a další problém je utěsnění klikové hřídele

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11618
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: tz4k TUNING

#15 Nový příspěvek od Milhauss »

A když už zvýšit výkon,lepší snad vyměnit motor,třeba za nějaký turbo z automobilu,takových tékáček je plno. Otázka co tomu řekne zbytek tékáčka



Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - TK, MT“