Demontáž a oprava šnekového řízení
Demontáž a oprava šnekového řízení
Zdravím, mám problém s únikem (a to celkem velkým únikem) oleje ze skříně řízení tak bych se chtěl zeptat jaký je postup na vyndání šneka a ozub. kola kloubu v převodovce abych mohl přetěsnit dno převodovky řízení (u čepu). Zkoušel jsem zatím jen vyndat samotnou hřídel že šneka ale vůbec s tím nešlo nic dělat než seřizovat vůli v řízení. Děkuji za rady
Re: Demontáž a oprava šnekového řízení
Když už máš dole matku z hřídele, tak jen vytlačit ven. ALE - si vzpomínám, že to také nešlo hladce, protože se na hřídeli udělal časem grót. Bylo potřeba pořádně zatlačit. Kolo jsem nesundával.
POZOR NA SLOŽENÍ ŠNEKU A HŘÍDELE. Má to svoji logiku a některé rozměry se musejí doladit. Šnek pak nesmí hrkat na hřídeli. To bývá ta největší vůle v řízení.
POZOR NA SLOŽENÍ ŠNEKU A HŘÍDELE. Má to svoji logiku a některé rozměry se musejí doladit. Šnek pak nesmí hrkat na hřídeli. To bývá ta největší vůle v řízení.
Re: Demontáž a oprava šnekového řízení
Měl jsem to komplet sundané.
Podepřel hydraulickou panenkou spodní čep.
Označil jsem si polohu ozubeného kola abych to dal na původní místo .
Podepřel hydraulickou panenkou spodní čep.
Označil jsem si polohu ozubeného kola abych to dal na původní místo .