Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Ahojte potrebujem poradit jak vytiahnut na tz4k14 vstrekovacie čerpadlo stači len tie 4 šroby odsrobovat alebo ešte nieco treba urobit.davam ho do servisu a tam ked mi ho aj nastaví tak pri montaži len ho tam vložit a zatiahnut tie šroby alebo ako. DAKUJEM všetkym na rady
Re: Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Aj mňa by to zaujímalo, nafta mi tečie po čerpadlo, potom nič, niekedy naštartuje, chvíľu ide, potom zdochne a už nenakopne, len prebrnkne, asi som to poriešil tým vyprázdnením nádrže, a štartovaním naprázdno,od vtedy mám problémy. Už som vyčistil nádrž, hadice, trubky, filter, odvzdušnil/či dobre neviem/ zdochlo mi to pri naklonení predku, keď som dal do roviny nakopol a išiel, kým som zase nešiel do kopca, potom som prefúkol trubku od čerpadla do vstreku, potom išiel asi 500m, teraz zase nejde nakopnúť.
Re: Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Zavzdušněné potrubí .
Vstřikovací potrubí se musí usadit do hrdla poté poté muže dotáhnout převlečená matice.
Odvzdušnění není věda .
Vstřikovací potrubí se musí usadit do hrdla poté poté muže dotáhnout převlečená matice.
Odvzdušnění není věda .
Re: Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Pokiaľ myslíš to kovové potrubie z čerpadla do trysky, to som prefúkol, nasadil späť, ale keď som ho dal dole, ani pri štartovaní nešla nafta z čerpadla a do čerpadla tečie, neviem, či som robil dobre s tým štartom, ale nič iné ma nenapadlo po 3 hodinách v daždi som mal chuť to podpáliť, nakoniec som aj tak musel tlačiť len 450 m do garáže.
Re: Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Ano, vstřikovací čerpadlo cákne pár ml jen každou druhou otáčku, musí být trubička zaplněná naftou bez bublinek.
Na bublinky tlačíš
Na bublinky tlačíš
Re: Demontáž vstrekovacieho čerpadla
Takže dnes som s mechanikom našiel príčinu môjho problému,zanesený špinou vývod z čerpadla a následne zistený spôsob vybratia čerpadla.
dole musí ísť chladenie, hrdlo dolievania oleja a tri matky, potom
odkrútite 4 šrouby a posuniete doľava kolík nastavenia čerpadla tak, aby prešiel z vidlice vnútornej akceleračnej páky/ napojenej na plynové lanko zvonku/ bohužiaľ sme to robili v rýchlosti a nestihol som fotiť, ale je to ľahké a intuitívne.
Môj problém bolo aj rozpadnuté korkové tesnenie, ktoré narobilo bordel vedľa čerpadla, to som nahradil červeným silikónom, ešte pred začiatkom treba odstaviť prívod nafty z nádrže zatvorením ventilu.
dole musí ísť chladenie, hrdlo dolievania oleja a tri matky, potom
odkrútite 4 šrouby a posuniete doľava kolík nastavenia čerpadla tak, aby prešiel z vidlice vnútornej akceleračnej páky/ napojenej na plynové lanko zvonku/ bohužiaľ sme to robili v rýchlosti a nestihol som fotiť, ale je to ľahké a intuitívne.
Môj problém bolo aj rozpadnuté korkové tesnenie, ktoré narobilo bordel vedľa čerpadla, to som nahradil červeným silikónom, ešte pred začiatkom treba odstaviť prívod nafty z nádrže zatvorením ventilu.