Dobry den,
Pred par mesiavmi som kupil TK10, cize teraz ho tak po prvy krat riadne skusam.
Zistil som ze zadny nahon niekedy ide normalne a potom znicoho nic prestane ist.
Traktor skusam na druhy den, zas ide vsetko normalne a zas prestane ist.
Nestretol sa niekto s tym ?
Dakujem za vsetky rady.
TK10 - problem so zadnym nahonom
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned pro 30, 2018 5:35 pm
- Bydliště: Martin
Re: TK10 - problem so zadnym nahonom
Zadni nahon? To jako vyvodova hridel? Ci zadni naprava "neťaha"? Jak to poznas? Hrabe predek? Toci se kardan v kloubu kdyz jedeš? Mas zaply nahon kardanu? A co zadni diferak - je zaply? Vis ze se da vypnout?
Popis vic tvuj problem.
Popis vic tvuj problem.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned pro 30, 2018 5:35 pm
- Bydliště: Martin
Re: TK10 - problem so zadnym nahonom
Netoci sa kardan ani vyvod, dif. je zapnuty. Spozoroval somto tak, ze smyka predna naprava a zadok nic. Ako som pisal, niekedy to normalne funguje aj sa toci vyvod.
Neviem kde moze byt chyba, viem ze sa rozoberaniu nevyhnem, ale myslim ze bude chyba niekde v predu, ked sa netoci ani kardan v strede. Iba ako keby s nim trhne, predok smyka a zadok nic.
Neviem kde moze byt chyba, viem ze sa rozoberaniu nevyhnem, ale myslim ze bude chyba niekde v predu, ked sa netoci ani kardan v strede. Iba ako keby s nim trhne, predok smyka a zadok nic.
Re: TK10 - problem so zadnym nahonom
Tohle vysvětluje jak TK funguje https://postlmg.cc/k2z4LC59 páka po levé ruce zapíná kardan tahem k sobě, pomocí sešlápnuté spojky .
Vzadu na nápravě zatahněš zatáhlo vyřadíš ozubené kolo přestane táhout náprava.
Mrkni sem http://l4c3k.atw.hu/T4K10C.pdf
Vzadu na nápravě zatahněš zatáhlo vyřadíš ozubené kolo přestane táhout náprava.
Mrkni sem http://l4c3k.atw.hu/T4K10C.pdf
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned pro 30, 2018 5:35 pm
- Bydliště: Martin
Re: TK10 - problem so zadnym nahonom
Co som sa docital v manuali, u TK10 by to malo fingovat len na volbu rychlosti kardanu.
"Na levé stran ě pedál spojky. P řed volantem a akum ulátorovou baterií ve sm ěru
od leva do prava jsou um íst ěny 4 páky, které jsou ur čeny k ovlád ání:
a) první p ákou se nastavují otáčky hnacího čepu
b) druhou pákou se řadí I., II., III. a IV. převodový stupe ň
c) třetí pákou se řadí sm ysl pojezdu (vp řed, vzad)
d) čtvrtou pákou se zapíná uzáv ěrka diferenciálu.
Na levé dolní stran ě p řední a zadní p řevodové sk řín ě je umíst ěn vypína č pojezdu."
Cize vypinat predny alebo zadny nahon by sa s tym nemal.
Skusim sa s tym zajtra este pohrat a budem pisat....
"Na levé stran ě pedál spojky. P řed volantem a akum ulátorovou baterií ve sm ěru
od leva do prava jsou um íst ěny 4 páky, které jsou ur čeny k ovlád ání:
a) první p ákou se nastavují otáčky hnacího čepu
b) druhou pákou se řadí I., II., III. a IV. převodový stupe ň
c) třetí pákou se řadí sm ysl pojezdu (vp řed, vzad)
d) čtvrtou pákou se zapíná uzáv ěrka diferenciálu.
Na levé dolní stran ě p řední a zadní p řevodové sk řín ě je umíst ěn vypína č pojezdu."
Cize vypinat predny alebo zadny nahon by sa s tym nemal.
Skusim sa s tym zajtra este pohrat a budem pisat....
Re: TK10 - problem so zadnym nahonom
Takze pokud se ti netoci kardan v kloubu - tak neni zaply zadni dif. Pokud jedes a i s vyplim nahonem (predni prevodovka) se kardan netoci tak neni unasen zadnim diferakem. A zadni kola pokud traktor jede - tak se toci. Kdyz se toci - tak se toci i diferak a kdyz on se toci a je seply zadni nahon - tak se musi otacet kardan v kloubu. Staci?