LKT od ZURA
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
LKT od ZURA
Zdravím, rád bych tady začal trochu dokumentovat stavbu stroje kolegy. Je to traktor na principu LKT.
Základem je tedy kloubový rám osazený těmi to komponenty:
Motor: Zetor 6901
Převodovky: V3S
Nápravy: zadní V3S
Řízení: hydraulický orbitol orsta
Hydraulika: zadní štít snad z UKT, ve předu bude nějaký nízký rampovač.
Naviják: zatím je nachystaný V3S, zvažuje se, jestli ho hnát mechanicky a nebo hydro, no a taky se zvažuje časem sehnat jiný.
Základem je tedy kloubový rám osazený těmi to komponenty:
Motor: Zetor 6901
Převodovky: V3S
Nápravy: zadní V3S
Řízení: hydraulický orbitol orsta
Hydraulika: zadní štít snad z UKT, ve předu bude nějaký nízký rampovač.
Naviják: zatím je nachystaný V3S, zvažuje se, jestli ho hnát mechanicky a nebo hydro, no a taky se zvažuje časem sehnat jiný.
Re: LKT od ZURA
Pěkná mašina, ten zadní štít je z Třeboňské nástavby na UKT
Re: LKT od ZURA
vyzera to dobre, ale nemas ram osadeny voci napravam nejak vysoko? nebude to vratke? a este prenesie jeden remienok vykon na tak velke cerpadlo? len mi to pomerom udrelo do oka
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT od ZURA
ten rám se jenom tak jeví, nápravy nejsou zúžené, takže to podle mě bude dost stabilní, trochu líp to jde vidět na fotce co přikládám.
Jinak z toho řemenového převodu máme taky trochu obavy, ale bylo to momentálně nejschůdnější řešení, tak se to nahodilo na zkoušku, a když provoz ukáže, že to nestačí, tak se to bude řešit jinak ...Hledal jsem v tabulkách schopnost přenosu výkonu klínových řemenů, ale našel jsem jen rovnice do kterých se mi moc nechce.
Jinak z toho řemenového převodu máme taky trochu obavy, ale bylo to momentálně nejschůdnější řešení, tak se to nahodilo na zkoušku, a když provoz ukáže, že to nestačí, tak se to bude řešit jinak ...Hledal jsem v tabulkách schopnost přenosu výkonu klínových řemenů, ale našel jsem jen rovnice do kterých se mi moc nechce.
Re: LKT od ZURA
to uz vyzera lepsie mne to potom doslo ze vetrieska je v podstate tiez vysoko a drzi a drzi... jediny rozdiel ze ty mas klbak
Re: LKT od ZURA
Nějaké rozměry?V jaké výšce je třeba klikovka s ventilátorem.nebo vršek chladiče,celková výška s kabinou.Zdá se mi to taky moc vysoké.Alespoň oproti mému kloubáku.Šel jsem cestou co nejnižšího těžiště.Šířku bych viděl na 210 na kraje kol.
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT od ZURA
Tak celková výška je 230cm, výška klikovky je cca 100cm. Tady si myslím, že vzhledem ke konceptu už to taky moc snižovat nešlo... zvedá to asi vizuálně ta kabina. Na jakých parametrech jsi ty? Ono hlavně se asi uvidí, co to zvládne v terénu...
Re: LKT od ZURA
Já mám výšku klikovky 103,tedy údajně výš než ty.Výška víčka chladiče je 133.Průměr kol taky 103 když vemu ty současné 13,6/20 přední a 16/70/20 zadní.Klikovku mám ve výšce vršku kol.To se mi u tebe z fotek nezdá.Připadá mi klikovka podstatně výš než vršky kol.Já mám vanu upravovanou a do ní zapuštěnou trubku nápravy s poloosou a diferák u strany vedle motoru,abych byl co nejníž s těžištěm.Ty máš kola nejspíš 12,5/20.Připadají ni užší než moje 16/20.Budou asi teda i nižší.
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT od ZURA
Tak tady musí být nižší kola, další věc, že na nich skoro není vzorek, na těch předních. Nicméně vanna je taky vedle diferáku, není ale upravovaná, je origo, a je nad nohavicou. To asi dělá ten rozdíl. Ta klikovka se špatně odhaduje přes ten U rám, ona je schovaný uvnitř toho rámu.
Včera jsme trochu počítali počet řemenů pro přenos dostatečného výkonu na hydročerpadlo a rozhodli jsme se pro dva řemeny. Docela ale kombinuju, jestli se to nebude hádat, s kolegou si myslíme, že ne, ale bude to asi vypadat zajímavě. Jeden řemen by měl spojovat klikovku, hydročerpadlo a vodní pumpu motoru. Druhý řemen by pak měl spojovat klikovku, hydročerpadlo a alternátor. Nicméně ještě není sehnaná dvojitá řemenice na klikovku....
Včera jsme trochu počítali počet řemenů pro přenos dostatečného výkonu na hydročerpadlo a rozhodli jsme se pro dva řemeny. Docela ale kombinuju, jestli se to nebude hádat, s kolegou si myslíme, že ne, ale bude to asi vypadat zajímavě. Jeden řemen by měl spojovat klikovku, hydročerpadlo a vodní pumpu motoru. Druhý řemen by pak měl spojovat klikovku, hydročerpadlo a alternátor. Nicméně ještě není sehnaná dvojitá řemenice na klikovku....
Re: LKT od ZURA
Neviem ci tie pasoviny su nieco silnejsie ale do boka sa podla mna velmi lahko ohnu, nechces ich este vystuzit?
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT od ZURA
Půjdou tam ještě trubky do kříže, nebo něco. Tohle je hlavně na zkoušku.
Re: LKT od ZURA
ale vyzera to super. Vychadza ti teda dobra vyska zdvihu?
-
- Příspěvky: 936
- Registrován: ned čer 07, 2009 11:38 pm
- Bydliště: Třinec, Oldřichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LKT od ZURA
no ta výška zdvihu je otázka... nevím, kolik je nějaký vhodný parametr... No kdyby se to zdálo málo, tak se asi písty trochu více sklopí, usadí níže a tím by se zajistilo vyšší zdvih.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: LKT od ZURA
Pěkná práce , je vidět, že víš co děláš, a že budeš v průběhu skušeností v provozu předělávat a upravovat je úplně normální a nevyhnutný, dělá to úplně každý. každopádně se mi to moc líbí.