HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 1935
Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#16 Nový příspěvek od elbarto »

To J.A.Y: uz delsi dobu o tom motorovym kolecku uvazuju. Vezmu li nakup, servis, cloveka ktery se na tom bude flakat a palivo, tak mi stale vychazi levneji najmuty maly pasovy bagrik (3.5t) se sikovnym klucinou, ktery prace namrska a zase frci. Lacina "kolecka" nemaji ani vyklapeni, lepsi zase stoji jako ojete UNCko. Treba se pletu, vsechno je jinak a je to super pomocnik ?

ceratio1
Příspěvky: 803
Registrován: ned říj 14, 2012 12:58 pm
Bydliště: bílovec

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#17 Nový příspěvek od ceratio1 »

v práci máme Obrázek můžu říct, když pominu pořizovací cenu cca 250 000, a to že to je italský stroj, takže sem tam takové nedořešené drobnosti, tak super pomocník. Děláme zámkové dlažby víceméně okolo domů a třeba takový závoz kufru kamenem je brnkačka 8)

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9531
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#18 Nový příspěvek od Atlan »

J.A.Y. píše:jinak ke kopii: Máme už asi dva roky jakousi kopii za zadřenou Hondu na tomdle Obrázek a zatím to funguje. Nejeudí to furt, ale nárazově třeba tejden v kuse. Jednou protek benzín karburátorem, po výměně oleje jede dál. Je potřeba vypínat benzín... i když to udělal prakticky za provozu. Při startování se musí zatáhnout fest (nemáme el. startér) jinak to kopne - velkej předstih, resp. absence nulovýho při startu, což myslím Honda má. Blbě udělaná aretace plynu, po dotažení drží chvilku a pak sám ubírá. Je krapet hlučnější než Honda a žere víc. Čidlo hladiny oleje občas blbne, takže je myslím už na trvalo odpojený. Jinak tam sednul bez úprav. Ale že ho ve firmě nikdo moc nešetří, je snad jasný :D
Ked to kope pri startovani treba skontrolovat volu na ventiloch zvlast vyfuk9vom aby spravne f7ngoval dekompresor.
Ale zdasa mi pravdepodobne,kedze hovoris ze obcas kope a blblo cidlo oleja ze problem bude v tej kocke do ktorej ide kablik zo zapalovania a z cidla oleja , plus kostra.
Tak ze zameraL by som sa na nu aby to dobre islo,startovalo bez kopania. Musi tam byt zapojena na kablik zo zapalovania a prisrubovana na kostru. Kabel k cidlu oleja nemusi byt nutne zapojeny.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

J.A.Y.
Příspěvky: 1989
Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
Bydliště: Okr. Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#19 Nový příspěvek od J.A.Y. »

ceratio1 píše:v práci máme Obrázek můžu říct, když pominu pořizovací cenu cca 250 000, a to že to je italský stroj, takže sem tam takové nedořešené drobnosti, tak super pomocník. Děláme zámkové dlažby víceméně okolo domů a třeba takový závoz kufru kamenem je brnkačka 8)
přesně tenhle máme taky 8) akorát už je po GO všech čepů na lopatě. Pouzdra vytlučený i o 5mm. Udělá to strašně moc práce, co se týče převozu materiálu. Onehdá jsem vážil kolik to uveze a vyrovnaný kameny na tom cca 900kg. Do země to ale nekopne, na to to není dělaný.
elbarto: bagřík a tohle je úplně rozdílný použití. Viz výše. Ale třeba 3 soupravy hlíny jsme s tím rozváželi, to bylo paráda.

ceratio1
Příspěvky: 803
Registrován: ned říj 14, 2012 12:58 pm
Bydliště: bílovec

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#20 Nový příspěvek od ceratio1 »

No, i do té země se dá, nesmí být sucho ;-) jinak schválně, zajímá mě co jste měli za závady? krom těch čepů, ty máme taky v dezolátním stavu, no ale když to tak odhadnu, tak za těch asi 7 roků co ho máme, na korbě převezl převážně kamene, množství v řádech 10 000 tun, tak zase ty čepy nejsou v tak špatném stavu 8) ..
Naposledy upravil(a) ceratio1 dne pon črc 17, 2017 8:32 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 1935
Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#21 Nový příspěvek od elbarto »

Motor viz odkaz objednany a dodany. Perfektne zabaleno, zbytek ukaze cas. Kopie Hondy dokonala. Navic maji koukam cerpadla do ultra tenkych vrtu, to prijde na radu ted.

J.A.Y.
Příspěvky: 1989
Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
Bydliště: Okr. Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE

#22 Nový příspěvek od J.A.Y. »

1x novej startér a už podruhý baterka. Jinak kdyby ho pitomec nepřevrátil, nejspíš by vydržel i motor. Takhle z něj asi vytek olej nebo něco a zadřel se. Šel na repas a stálo to raketu, proto je v druhým čína.

Odpovědět

Zpět na „Stavíme traktor domácí výroby“