HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
To J.A.Y: uz delsi dobu o tom motorovym kolecku uvazuju. Vezmu li nakup, servis, cloveka ktery se na tom bude flakat a palivo, tak mi stale vychazi levneji najmuty maly pasovy bagrik (3.5t) se sikovnym klucinou, ktery prace namrska a zase frci. Lacina "kolecka" nemaji ani vyklapeni, lepsi zase stoji jako ojete UNCko. Treba se pletu, vsechno je jinak a je to super pomocnik ?
- Atlan
- Příspěvky: 9531
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
Ked to kope pri startovani treba skontrolovat volu na ventiloch zvlast vyfuk9vom aby spravne f7ngoval dekompresor.J.A.Y. píše:jinak ke kopii: Máme už asi dva roky jakousi kopii za zadřenou Hondu na tomdle a zatím to funguje. Nejeudí to furt, ale nárazově třeba tejden v kuse. Jednou protek benzín karburátorem, po výměně oleje jede dál. Je potřeba vypínat benzín... i když to udělal prakticky za provozu. Při startování se musí zatáhnout fest (nemáme el. startér) jinak to kopne - velkej předstih, resp. absence nulovýho při startu, což myslím Honda má. Blbě udělaná aretace plynu, po dotažení drží chvilku a pak sám ubírá. Je krapet hlučnější než Honda a žere víc. Čidlo hladiny oleje občas blbne, takže je myslím už na trvalo odpojený. Jinak tam sednul bez úprav. Ale že ho ve firmě nikdo moc nešetří, je snad jasný
Ale zdasa mi pravdepodobne,kedze hovoris ze obcas kope a blblo cidlo oleja ze problem bude v tej kocke do ktorej ide kablik zo zapalovania a z cidla oleja , plus kostra.
Tak ze zameraL by som sa na nu aby to dobre islo,startovalo bez kopania. Musi tam byt zapojena na kablik zo zapalovania a prisrubovana na kostru. Kabel k cidlu oleja nemusi byt nutne zapojeny.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
- Bydliště: Okr. Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
přesně tenhle máme taky akorát už je po GO všech čepů na lopatě. Pouzdra vytlučený i o 5mm. Udělá to strašně moc práce, co se týče převozu materiálu. Onehdá jsem vážil kolik to uveze a vyrovnaný kameny na tom cca 900kg. Do země to ale nekopne, na to to není dělaný.
elbarto: bagřík a tohle je úplně rozdílný použití. Viz výše. Ale třeba 3 soupravy hlíny jsme s tím rozváželi, to bylo paráda.
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
No, i do té země se dá, nesmí být sucho jinak schválně, zajímá mě co jste měli za závady? krom těch čepů, ty máme taky v dezolátním stavu, no ale když to tak odhadnu, tak za těch asi 7 roků co ho máme, na korbě převezl převážně kamene, množství v řádech 10 000 tun, tak zase ty čepy nejsou v tak špatném stavu ..
Naposledy upravil(a) ceratio1 dne pon črc 17, 2017 8:32 pm, celkem upraveno 1 x.
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
Motor viz odkaz objednany a dodany. Perfektne zabaleno, zbytek ukaze cas. Kopie Hondy dokonala. Navic maji koukam cerpadla do ultra tenkych vrtu, to prijde na radu ted.
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
- Bydliště: Okr. Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: HONDA GX ORIGINÁL VS. KOPIE
1x novej startér a už podruhý baterka. Jinak kdyby ho pitomec nepřevrátil, nejspíš by vydržel i motor. Takhle z něj asi vytek olej nebo něco a zadřel se. Šel na repas a stálo to raketu, proto je v druhým čína.