Pár rad do začátku
Re: Pár rad do začátku
Tak dneska jsem tu hyenu nastartoval. Nenastartuje na drcnutí, ale to neřešim, zatim jsem ho krmil z petky. Co je za problém, tak to, že po nastartování vylítnou otáčky a nereaguje na plyn. Poradíte mi jak seřídit čerpalo a předvstřik ? Případně kde může bejt zakopanej pes, že to tohle dělá ? Čerpadlo jsem nikdy rozdělaný neměl, tak mám jenom teoretickou znalost toho jak to tam asi vypadá. A ještě jeden - jak mám dát zpátečku, pod hladinu, nebo nad ?
Re: Pár rad do začátku
Pokud dlouho motor stál, může být zatuhnutý kroužek na pístu, který se může i pootočit a urvat kuličku a potom pomůže jenom nová rozdělovací hlava čerpadla, dál může být zatuhnutý regulátor.
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pár rad do začátku
je to vlastně lepší nad hladinu v nádrži , protože ti pak čerpadlo a vstřikovače na přepadech tlačí do menšího odporu,ale v zásadě to není naprosto nezbytné.Šrotík píše:Tak dneska jsem tu hyenu nastartoval. Nenastartuje na drcnutí, ale to neřešim, zatim jsem ho krmil z petky. Co je za problém, tak to, že po nastartování vylítnou otáčky a nereaguje na plyn. Poradíte mi jak seřídit čerpalo a předvstřik ? Případně kde může bejt zakopanej pes, že to tohle dělá ? Čerpadlo jsem nikdy rozdělaný neměl, tak mám jenom teoretickou znalost toho jak to tam asi vypadá. A ještě jeden - jak mám dát zpátečku, pod hladinu, nebo nad ?
K tomu že ti vylítnou otáčky ,a nejde to ubrat , je tam mechanickej sytič takovej váleček ve vodním kanále hlavy a z něho lanko k čerpadlu - odpojil bych to lanko od čerpadla a na něm ubral sytič rukou - určitě je to lepší jako hned kuchat čerpadlo
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
Re: Pár rad do začátku
tak jemu to nereaguje na plyn = buď je to z nějakýho důvodu zaseknutý na plným nebo to co jsem psal nahoře. Sytič ti zvýší otáčky ale nezpůsobí to, že čerpadlo nereaguje na plyn. Tyhle závady palivový soustavy nejsou nic vyjimečnýho, zjm. v době biosložky.
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pár rad do začátku
tam to ti přece posune cucák předsuvník a narve to tam mrak nafty , navíc ti to hne předstřikem a ten motor "změkne" ,tak ti to drží otáčky na dorazu kterej nastavíš šroubkemna té páceni? pokud je vysoko - myslím otáčkově a startuješ motor bez vody tak ti to drží klidně 2,500 a neubereš prostě ne , dokud se ti ten sytič neohřeje -což bez vody ten motor dřív zadřeš !mourke píše:tak jemu to nereaguje na plyn = buď je to z nějakýho důvodu zaseknutý na plným nebo to co jsem psal nahoře. Sytič ti zvýší otáčky ale nezpůsobí to, že čerpadlo nereaguje na plyn. Tyhle závady palivový soustavy nejsou nic vyjimečnýho, zjm. v době biosložky.
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
Re: Pár rad do začátku
Pokud nereaguje na plyn znamená, že s tím můžeš hejbat jak chceš ale na chod motoru to nemá žádný vliv.
Sytič ale nikdy nezpůsobí, že to na plyn nereaguje. Způsobí, že nemůžeš ubrat to, to ano ale o tom se tady nebavíme
Otázkou je,jak je to tady v tom konkrétním případě.
Sytič ale nikdy nezpůsobí, že to na plyn nereaguje. Způsobí, že nemůžeš ubrat to, to ano ale o tom se tady nebavíme
Otázkou je,jak je to tady v tom konkrétním případě.
Re: Pár rad do začátku
To lanko mám odpojený, bylo zprasený takovim způsobem, že se nemohlo hejbat. Čerpadlo, který bylo na tomhle motoru vubec nesálo, tím pádem ani nedávalo naftu. Tohle čerpadlo pumpuje, ale zase takhle blbne. Ten motor na kterym bylo zjevně dlouho stál - když jsem ho kuchnul vypadal tak jak je na fotce. Proto se taky ptám, jak seřídim předvstřik, dal jsem to čerpadlo na obtisky, ale to ani nestartovalo. Můžu poprosit o nějakej popis co rozebrat, nebo odkud se do toho pustit ? Jak říkam, nikdy jsem se v čerpadle nevrtal, tak nechci udělat víc škody, než užitku.
Re: Pár rad do začátku
Zdravím, mám radu ohledně vysokých otáček na volnoběh. Na traktoru mám také motor 1,9D Peugeot a pokud mi dojde nafta v nádrži tak se mi palivový systém zavzdušní a vyskočí mi ty otáčky tak na 5000. Doliju naftu, cupákem natlačím palivo až z poslední přepadové trubičky nad hlavami válců (vpravo je takový krátký odvzdušňovák) vytlačím veškerý vzduch, nechám chvíli zchládnout motor a potom zase jezdím bez problémů. Snad to někomu pomůže.
Re: Pár rad do začátku
Do příručky na Peugeot jsi se na ty rozvody díval?.Šrotík píše:To lanko mám odpojený, bylo zprasený takovim způsobem, že se nemohlo hejbat. Čerpadlo, který bylo na tomhle motoru vubec nesálo, tím pádem ani nedávalo naftu. Tohle čerpadlo pumpuje, ale zase takhle blbne. Ten motor na kterym bylo zjevně dlouho stál - když jsem ho kuchnul vypadal tak jak je na fotce. Proto se taky ptám, jak seřídim předvstřik, dal jsem to čerpadlo na obtisky, ale to ani nestartovalo. Můžu poprosit o nějakej popis co rozebrat, nebo odkud se do toho pustit ? Jak říkam, nikdy jsem se v čerpadle nevrtal, tak nechci udělat víc škody, než užitku.
Pokud mám být upřímnej, tak vyjde asi líp sehnat jinej motor a tenhle mít na díly. Voda nebyla ve válci bezdůvodně, bylo těsnění pod palicí v háji a otázkou je jak na tom ta hlava bude atd...
Jinak, zkus si stáhnout z peugeot clubu nebo odněkud příručku na P205,309, 405, udělej rozvody podle toho a pak se uvidí co dál.
Kdyby něco nebylo jasný, napiš.
Potom bych začal řešit čerpadlo.
Re: Pár rad do začátku
Z Peugeot klubu jsem se pokoušel stahovat, ale musel bych se registrovat, což se mi kvlůli jednomu manuálu nechce. Něco jsem stáhnul, ale je to po anglicku a tak to louskám pomalu s překladačem. Tenhle motor jsem koupil s tim, že bude jenom zaseklej ventil a po klepnutí půjde protočit, bylo to na rychlo, tak jsem veřil a neskoumal...no a jak to dopadlo vidíš sám. Potom jsem koupil celou 205 a motor z ní dal do traktoru. Protočit ten motor šel, ale čerpadlo nečerpalo. Rozvody jsem zaaretoval, čerpadlo z prvního motoru dal na ten druhej a zrovna vyměnil rozvody. Pokus o nastartování skončil fiaskem, tak jsem nazdařbůh pootočil čerpadlem na šroubech a motor nějak naskočil, ale běžel hrozně tvrdě. Po dalšim pootočení čerpadla už motor běží, ale okamžitě letí do otáček a jediný na co reaguje a otáčky se tim daj jakštakš regulovat je ten mechanickej "chcípák". Takže resume teď je v traktoru funkční motor a na něm funkční čerpadlo, ale je to rozhašený. Jestli je to jak psal pajanda, tak to budu řešit až bude nádrž a nebudu to krmit z flašky. Chtěl jsem ověřit to, že je motor funkční, což je, tak budu stavět dál a až bude nádrž a vyřešená palivová soustava, tak uvidim co to bude dělat.
Re: Pár rad do začátku
Tohle je hodně rozšířenej motor, určitě toho bude na webu k tomu spousta.
Na peugeot clubu se můžeš zaregistrovat, akorát navíc bude to, že si založíš jeden email navíc, pokud nechceš registrovat na svůj, to je za minutu hotový.
Stáhneš si Jak na to na P205,309 nebo 405 , což je příručka nic moc ale rozvody tam budou popsaný.
Určitě taky budou nějaký videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Lgns3tdcVQo
Na peugeot clubu se můžeš zaregistrovat, akorát navíc bude to, že si založíš jeden email navíc, pokud nechceš registrovat na svůj, to je za minutu hotový.
Stáhneš si Jak na to na P205,309 nebo 405 , což je příručka nic moc ale rozvody tam budou popsaný.
Určitě taky budou nějaký videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Lgns3tdcVQo
Re: Pár rad do začátku
Dík, jak na rozvody vím, ty jsem udělal, potřebuju jenom seřídit předvstřik a vyřešit proč to letí do otáček.
Re: Pár rad do začátku
Pokud jsou rozvody ok, tak potom na hlavě čerpadla je mezi trubkami šroub, místo něho se našroubuje úchylkoměr, čerpadlo musí být povolené aby s ním šlo trošku pootáčet. Tím se nastaví základní předvstřik, zbytek se udělá případně na ucho. S čerpadlem můžeš hýbat i za běhu motoru a podle zvuku to došteluješ. Houpavý volnoběh, kouř - malý předvstřik. Tvrdý běh - velký předvstřik.
Re: Pár rad do začátku
Rozvody jsem zaaretoval kolíkama jak se sluší a patří a pro sichr si je vždycky ještě značim fixou. Tam problém určitě nebude. No jak jsem psal, budu tvořit dál a až bude všechno okolo motoru dodělaný, tak budu řešit co to dělá, nebo nedělá. Jen to teď moc nejde, každym dnem čekáme prcka a po tom co se stalo minulej rok jsme z toho všichni na palici a navíc už jsou v líhni dopečený housata, tak musim udělat ubikaci pro 30 hus