Sajuz

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
jelcin
Příspěvky: 46
Registrován: ned bře 15, 2015 1:05 pm
Bydliště: Lipovec 67915

Re: Sajuz

#31 Nový příspěvek od jelcin »

na pažouta nevim zavařit to určitě pude ale nedělal sem.skládal sem to z feldy 1.9d 47kw to jde pěkně a ty se tady se dají sehnat za 2 až 3 tis.kč

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Sajuz

#32 Nový příspěvek od Jarda-k »

Pokud bys šel do klasický 1,9 D, tak tam je zavaření difu jednoduchý protože není nutný rozebírat celou převodovku. Jde odmontovat samotnej diferák.
Horší bude sehnat tenhle motor ve slušným stavu. Taky k tomu přičti rozvody s kladkama a pumpou a možná i spojka a budeš se pohybovat v jiných cenovejch hladinách než za favorita.

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Sajuz

#33 Nový příspěvek od Gerhard »

ale gdys to vymeni na tom frantikovi, tak ten motor prezije jeste 3 trakturky ;-)

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Sajuz

#34 Nový příspěvek od Jarda-k »

To favorit taky. :) Ale záleží v jakým je ten motor stavu a to se u toho diesla poznává teď v létě dost těžko.
Většina těchto dieslů jezdila do roztrhání těla a po 300 - 400 tkm už ty tlaky tam jsou slabší a jak známo u komůrkovýho diesla musí být tlaky dobrý aby byly zimní starty bezproblémový.

Kiwičny
Příspěvky: 17
Registrován: ned kvě 29, 2016 10:34 am
Bydliště: Brezno

Re: Sajuz

#35 Nový příspěvek od Kiwičny »

našiel som jeden na nete chlap predava celi peugot 1.4 diesel za celkom dobry peniaz bude to asi nejaky dovoz ... tak neviem či tento alebo skôr tu 1.9

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15778
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Sajuz

#36 Nový příspěvek od oco13 »

Jarda-k píše:To favorit taky. :) Ale záleží v jakým je ten motor stavu a to se u toho diesla poznává teď v létě dost těžko.
Většina těchto dieslů jezdila do roztrhání těla a po 300 - 400 tkm už ty tlaky tam jsou slabší a jak známo u komůrkovýho diesla musí být tlaky dobrý aby byly zimní starty bezproblémový.
Jarda - mám doma 1,4D C AX ,1,6D R5, a obidva mali natočené hodne cez milion . Tlaky som nikdy nemeral ,ale obe autá boli nastavené tak že bez žhavenia nechytili ani v +30 zato v zime po nažhavení na prvé otočenie motora. Dlhé roky takto jazdili denno denne . Myslíš že v traktore sa budú správať inak???? Pokial mám vedomosť o motore ako jazdil v aute tak načo by som špekuloval .

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Sajuz

#37 Nový příspěvek od Gerhard »

moje osobaky maji kolem 300km a startuji bez problemu a emise taky ok - mam pegeota,skorpio a vojager 8)

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Sajuz

#38 Nový příspěvek od Jarda-k »

oco13: ten milion jsi na obou autech najel ty?
Gerhart: 300tkm je nájezd kdy ty motory ještě můžou fungovat bez problémů za předpokladu pravidelný poctivý údržby.

Jenže problém těchto peugeotů apod. ze kterých na vrakovišti můžeš koupit motor je, že od poslední technický na ně každej kašlal, prostě auto na dojetí.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15778
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Sajuz

#39 Nový příspěvek od oco13 »

Nie , ale tie km boli overitelné a a aj uveritelné , ja mám Feldu s 650tisíc a začínam velmi pečlivo dokumentovať km , lebo verím že sa dožije miliona. Tiež dokázatelne 550 tisíc má na plyne. Tieto km nemusia byť žiadna výnimka , lebo napríklad syn jazdí pickupom a má v zmluve že spraví najmenej 6t km týždenne.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Sajuz

#40 Nový příspěvek od Jarda-k »

Já netvrdím, že ty km není možné najet, jen to není pravidlo. Předpoklad je klidný řidič s citem pro stroj, jízdy na delší vzdálenosti a nešizená údržba. :)
Navíc sám potvrzuješ, že škodovácká 1,3jka nemá s životností problém. 8)

Já měl služebního pickupa 1,9D kterej když šel do šrotu, tak měl půl mega. Já na něm za 10 let najel posledních 300 tkm. Bylo ale štěstí, že mohl parkovat v dílně, protože posledních 100 tkm už zimní starty byly komplikovanější. Auto ale dělalo hodně krátkých jízdy, hodně startů a taky jsem se ním moc nemazal. Ale výměny oleje poctivě každých 10 tkm a výkon motoru byl celou dobu stabilní.

Jinak jezdit 6 tkm týdně, to by mě zajímalo jaký jezdí trasy, po republice to snad ani nejde stihnout.....

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15778
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Sajuz

#41 Nový příspěvek od oco13 »

Jazdí von nemecko taliansko španielsko a portugalsko , na jeden štart 1500km. Má tak postavenú zmluvu že ak najazdí viac ako 6t má viac za km , to je ich spôsob motivácie.

Kiwičny
Příspěvky: 17
Registrován: ned kvě 29, 2016 10:34 am
Bydliště: Brezno

Re: Sajuz

#42 Nový příspěvek od Kiwičny »

Zdravim hoši nakolko som zo stavbou nijak nepohol a stale čakam na motor tak sa mi dostalo pod ruku clio renault aj s 1.9 motorom ...No lenže manik čo ho vlastni vravý že ked sa zohreje na prevádzkovu teplotu tak začne tlačit vodu do oleja tak neviem či je rachnuta hlava alebo tesnenie .... podotikam cele auto bi bolo za babku

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Sajuz

#43 Nový příspěvek od Atlan »

Tak zhodit hlavu a ked to nebude tesnenim tak smer srot. Motor ma mechanicke cerpadlo?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Kiwičny
Příspěvky: 17
Registrován: ned kvě 29, 2016 10:34 am
Bydliště: Brezno

Re: Sajuz

#44 Nový příspěvek od Kiwičny »

pravdepodobne asi áno ale niesom si istý

Odpovědět

Zpět na „Stavíme traktor domácí výroby“