GazMula 4x4
GazMula 4x4
Tak začala zima a konečně můžu zalézt do dílny a začít stavět svoje první 4x4. Původní plán byla kombinace Gazu 69 a Multikáry 22, začal jsem loni lehce stavět a nakonec je vše jinak. Jen jméno traktůrku už mu zůstalo.
Motor Slavia 3S95 30 koní
Převodovka s rozvodovkou V3S
Zadní náprava zúžená V3S, kola 9,5-24"
Přední náprava Gaz 69, kola 15"
Posilovač řízení z osobáku, mám dva druhy tak ještě nevím
Rozchod kol 125cm, rozvor 160 až 170 cm.
V plánu hydraulikam zadní, přední ramena, vývodový hřídel.
Zatím mám základ rámu s přední nápravou a uložený motor.
Motor Slavia 3S95 30 koní
Převodovka s rozvodovkou V3S
Zadní náprava zúžená V3S, kola 9,5-24"
Přední náprava Gaz 69, kola 15"
Posilovač řízení z osobáku, mám dva druhy tak ještě nevím
Rozchod kol 125cm, rozvor 160 až 170 cm.
V plánu hydraulikam zadní, přední ramena, vývodový hřídel.
Zatím mám základ rámu s přední nápravou a uložený motor.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
jinak rád uvítám jakékoliv rady a výtky, protože zkušenosti s výrobou mám minimální, zatím se ale asi není k čemu vyjadřovat
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
nešel dát ten motor níž ??
Re: GazMula 4x4
S tím těžkým motorem to bude strašně vratký.Nebude přez něj ani vidět,nebo sedačka bude taky hodně vysoko.Kolik je výška motoru při tom rozchodu 125.To aby bylo v zadních kolech hodně těžký závaží.Můj názor úzký a vysoký,alespoň podle začátku co je vidět na fotkách.
Re: GazMula 4x4
motor nešel dát níž, leda rozřezat rám a rozšířít to, hlavně výkyv tam vadí, snad by fakt vyšly rejdy, zbytek jsem chtěl hnát kardanem dolů k převodovce a zadní nápravě.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
jinak motor má 260kg, nepřipadá mi to moc, s příslušenstvím tak o 50kg víc, ostatní věci zase budou pod motorem co nejníž.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
rozdíl mezi hřídelí motoru a hřídelí diferáku je 20cm, rozchod 125 je středem předních kol, zadní má o malinko víc a široké gumy, takže celková šířka kolem 150cm.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
na těch fotkách to není až tak dobře vidět ale vypadá to že mezi difem a spodkem motoru máš tak 20 čísel volných a snad kdyby jsi ty držáky motoru předělal tak by se ten motor do rámu dal spustit......
Určitě víš co děláš ale hledal bych cestu kterou bych dostal ten motor co nejníž, jinak myslím že toto je hlavní faktor od kterého se bude všechno odvíjet - výška těžiště potažno jízdní vlastnosti, technické problémy s napojením na přední a zadní nápravu a v neposlední řadě celkový vzhled stroje který by jinak mohl být a určitě bude na vysoké úrovni. Sám se mrkni a udělej si vlastní úsudek o tom kolik je tu strojů které jsou po technické stránce a zpracování na vysoké úrovni ale bohužel vypadají jako pojízdné posedy pro nimrody
Určitě víš co děláš ale hledal bych cestu kterou bych dostal ten motor co nejníž, jinak myslím že toto je hlavní faktor od kterého se bude všechno odvíjet - výška těžiště potažno jízdní vlastnosti, technické problémy s napojením na přední a zadní nápravu a v neposlední řadě celkový vzhled stroje který by jinak mohl být a určitě bude na vysoké úrovni. Sám se mrkni a udělej si vlastní úsudek o tom kolik je tu strojů které jsou po technické stránce a zpracování na vysoké úrovni ale bohužel vypadají jako pojízdné posedy pro nimrody
Re: GazMula 4x4
tak ja si pockam na vyjadrenie tvorcu o tej vyske motora, ale poprosil by som o detailnejsie fotky uchytenia-konzoly-capu vykyvu prednej napravy, a popisu ako ju skracoval. Pretoze ma to caka tiez. Dakujem Miso.
Re: GazMula 4x4
včera jsem měřil kolik je použitelných cm mezi difem a vanou motoru, je to max 5cm, totiž výkyv výškově nadbíhá přři vykývnutí , jestli má kvůli 5cm něco řešit, nechám si poradit, taky na fotkách jsou kola 16", bude to nížší na kolech 5-15" a taky v dílně mám zatím schod, tak je to foceno jako do kopečku, zkusím nakreslit náčrt rukou jak to mám vymyšlené, protože ještě je čas vše změnitliba23 píše:na těch fotkách to není až tak dobře vidět ale vypadá to že mezi difem a spodkem motoru máš tak 20 čísel volných a snad kdyby jsi ty držáky motoru předělal tak by se ten motor do rámu dal spustit......
Určitě víš co děláš ale hledal bych cestu kterou bych dostal ten motor co nejníž, jinak myslím že toto je hlavní faktor od kterého se bude všechno odvíjet - výška těžiště potažno jízdní vlastnosti, technické problémy s napojením na přední a zadní nápravu a v neposlední řadě celkový vzhled stroje který by jinak mohl být a určitě bude na vysoké úrovni. Sám se mrkni a udělej si vlastní úsudek o tom kolik je tu strojů které jsou po technické stránce a zpracování na vysoké úrovni ale bohužel vypadají jako pojízdné posedy pro nimrody
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
Posun motor dole, kolko ti dovoli vykyv prdneho difu a vana motora. Dal si motor natvrdo - co tie silentbloky na fotke? Ja by som dal natvrdo.
Re: GazMula 4x4
ty silenbloky byly u předchozí vezrze s jiným motorem, teď už to je natvrdo
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: GazMula 4x4
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: GazMula 4x4
same problemy, pri tom zalomeni ti ten kardan odleti, treba ti loziska na spojku pred prevodovkou....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.