Na dálky máme TKčko, ale když je potřeba popostrčit něco kolem baráku, tak obzvlášť v zimě by to mělo bejt lepší. Prostě to má bejt na takový to popostrkování u baráku, když musíme pořád startovat a vypínat TKčko. Kolik km to ujede fakt nevím, ale ty baterky vydrží minimálně 2h. Jinak rozvor je 2m, ale zas u baráku je místa dost. Tak já to mám na tyhle účely, na jiné tu máme to TKčko s pořádnou vlečku (když se jede v těžkým terénu z kopce tak mu pěkně pruží zadní ramena, je to dost solidně vidět, takže to odveze materiálu hodně
), Na nesení nářadí horskou sekačku a na drobnější odvoz materiálu Subaru Libero v lesních úpravách, tam se vleze dřeva, až to pěkný není. Ale když se dělá něco okolo baráku, tak tu vpodstatě nic vhodnýho není, až to bude hotový, tak se to třeba změní.
Dneska jsem dělal na přední nápravě a měl bych pár otázek.
Takle jsem si to představoval
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_122.jpg , pustil jsem se do toho
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_121.jpg , nejen tyhle ale všechny pásovinky na čepy pístnic jsem tam nabodoval a přišlo nepříjemné zjištění, že ty sváry nic nevydrží a zbarvili se tak do zlatova, takže asi je tak náprava z litiny nebo ocelolitiny. Dá se to nějak svařit? Bylo by to fajn.
A mám krásný funkční hydročerpadlo, ale netuším, jakej má průtok. Je asi bulharský, je z hodně velké elektrické ještěrky i s elektromotorem. Typ A027X , r.v. 1985, 1500ot/min, tlak 17,5MPa. Typuju průtok třeba 10l/min, ale nevim