tady je foto z netu a domaloval jsem tam zhruba to místo kde je to vyřízlí a zpátky nalepený na silikon,řezal jsem to pod ůhlem aby když ten vyřízlej kus přiložíš aby nemohl propadnoutRozzik píše:Čus, a nemáš někde fotku jak jsi to kuchnul... asi bych se tomu zase tak moc nebránil... bojím se toho že když to budu vařit rozebrané, že se to pak někam hne a už mi to nepůjde zpět do ložisek a diferáku... takže tato varianta by to řešila... Ale co když se diferák zahřeje... neteče to???pitrsss píše:já jsem nic nerozebíral ,vyřízl jsem do obalu převodovky okýnko zavařil dif a zpátky jsem to nalepil silikonemRozzik píše:Čus,
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
Díky Čus
Rozzikův 4x4
Re: Rozzikův 4x4
Re: Rozzikův 4x4
Škoda, že jsem toto nečetl tak 3 měsíce dozadu... Ušetřil bych si x let života při skládání převodovky . Každopádně kdybych náááhodou měnil převodovku, tak postup zavaření difu je jasný .
-
- Příspěvky: 2511
- Registrován: pát bře 25, 2011 11:02 am
- Bydliště: Sk
Re: Rozzikův 4x4
a čim to zvarate? elektrodou? ako dostanete von strusku ?
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Takže bys to příště určitě kuchnul a zalepil??? Tak já to teda si taky kuchnu... potřebuju se už zase posunout. Crcám se s tím, to je hrůza... ))duff74 píše:Škoda, že jsem toto nečetl tak 3 měsíce dozadu... Ušetřil bych si x let života při skládání převodovky . Každopádně kdybych náááhodou měnil převodovku, tak postup zavaření difu je jasný .
Díky
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Tak super juknu na to a asi to taky kuchnu...pitrsss píše:tady je foto z netu a domaloval jsem tam zhruba to místo kde je to vyřízlí a zpátky nalepený na silikon,řezal jsem to pod ůhlem aby když ten vyřízlej kus přiložíš aby nemohl propadnoutRozzik píše:Čus, a nemáš někde fotku jak jsi to kuchnul... asi bych se tomu zase tak moc nebránil... bojím se toho že když to budu vařit rozebrané, že se to pak někam hne a už mi to nepůjde zpět do ložisek a diferáku... takže tato varianta by to řešila... Ale co když se diferák zahřeje... neteče to???pitrsss píše:já jsem nic nerozebíral ,vyřízl jsem do obalu převodovky okýnko zavařil dif a zpátky jsem to nalepil silikonemRozzik píše:Čus,
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
Díky Čus
Díky za super fotku
Re: Rozzikův 4x4
No po těch zkušenostech se skládáním převodovky z Renaulta, bych asi neváhal. Nebo motor s převodovkou z Peugeota. Tam je to údajně o dost jednodušší. Já jsem se dopracoval k půlce kýblu koleček, synchronů, a podobné bižuterie . Ale poskládal jsem to a jezdí. A když to funguje pitrsssovi, tak nevidím důvod proč by to nefungovalo tobě.Rozzik píše:Takže bys to příště určitě kuchnul a zalepil??? Tak já to teda si taky kuchnu... potřebuju se už zase posunout. Crcám se s tím, to je hrůza... ))duff74 píše:Škoda, že jsem toto nečetl tak 3 měsíce dozadu... Ušetřil bych si x let života při skládání převodovky . Každopádně kdybych náááhodou měnil převodovku, tak postup zavaření difu je jasný .
Díky
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus,
tak přikládám nějaké fotky z dodělávky zadní hydrauliky... chybí mi ještě písty... Ty jsem si vyráběl sám... už jsem je vyráběl kdysi, ale teď se mi zrovna moc nepovedli. Nejdříve jsem totiž vytočil závit do té trubky pístu a pak teprve vařil přípojky na hadice a lehce se mi ta trubka zešišatěla a nejde mi tam teď našroubovat ta hlava pístu... budu to muset zkusit nějak pod lisem narovnat...
Ale další počin byl zavaření diferenciálu... sice to není zrovna můj styl někde něco kuchnout flexou, ale 14dní laboruju jak tu 4Q převodovku rozebrat, tak tohle mi nakonec přišlo jako veliké ulehčení a nakonec i super čaové... Za 15 min jsem měl vyříznuto, za 20 min zavařeno a potom co to lehce vychladlo jsem to zalepil zpět a bylo hotovo. Hned jsem vrátil převodovku zpět na motor a čekám až se uvolní místo na našem FNGJ32 abych si udělal drážku do plocháče pro napínací kolo pro řetěz a půjde motor zpět do rámu...
Posílám fotky:
ještě dodám fotku po zalepení silikonem... nevypadá to teda moc jak řež od chirurga a zamaskované plastickým chirurgem... Ale počítá se funkčnost...
čus
tak přikládám nějaké fotky z dodělávky zadní hydrauliky... chybí mi ještě písty... Ty jsem si vyráběl sám... už jsem je vyráběl kdysi, ale teď se mi zrovna moc nepovedli. Nejdříve jsem totiž vytočil závit do té trubky pístu a pak teprve vařil přípojky na hadice a lehce se mi ta trubka zešišatěla a nejde mi tam teď našroubovat ta hlava pístu... budu to muset zkusit nějak pod lisem narovnat...
Ale další počin byl zavaření diferenciálu... sice to není zrovna můj styl někde něco kuchnout flexou, ale 14dní laboruju jak tu 4Q převodovku rozebrat, tak tohle mi nakonec přišlo jako veliké ulehčení a nakonec i super čaové... Za 15 min jsem měl vyříznuto, za 20 min zavařeno a potom co to lehce vychladlo jsem to zalepil zpět a bylo hotovo. Hned jsem vrátil převodovku zpět na motor a čekám až se uvolní místo na našem FNGJ32 abych si udělal drážku do plocháče pro napínací kolo pro řetěz a půjde motor zpět do rámu...
Posílám fotky:
ještě dodám fotku po zalepení silikonem... nevypadá to teda moc jak řež od chirurga a zamaskované plastickým chirurgem... Ale počítá se funkčnost...
čus
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus,
potřebuju poradit... Tím že traktor bude mít hydraulické řízení, je potřeba aby se čerpadlo točilo ihned... Mám dilema, zda ho dát rovnou proti klikovce, nebo to nějak honit přes řemen a převodovat???
Na čerpadle U20 jsou nějaké jmenovité otáčky 1500, ale motor je 1,6D z passata a ten bude asi točit ještě o dost víc... tak jestli máte zkušenosti zda to to čerpadlo vydrží... co tak koukám tak dost to máte na přímo, tak jestli to nedělá nějakou neplechu.
Jen info: chtěl bych mít jedno čerpadlo ale dva okruhy s rozdílným škrcením... Jeden okruh zadní hydraulika + čelní nakladač a druhý okruh řízení...
Díky
potřebuju poradit... Tím že traktor bude mít hydraulické řízení, je potřeba aby se čerpadlo točilo ihned... Mám dilema, zda ho dát rovnou proti klikovce, nebo to nějak honit přes řemen a převodovat???
Na čerpadle U20 jsou nějaké jmenovité otáčky 1500, ale motor je 1,6D z passata a ten bude asi točit ještě o dost víc... tak jestli máte zkušenosti zda to to čerpadlo vydrží... co tak koukám tak dost to máte na přímo, tak jestli to nedělá nějakou neplechu.
Jen info: chtěl bych mít jedno čerpadlo ale dva okruhy s rozdílným škrcením... Jeden okruh zadní hydraulika + čelní nakladač a druhý okruh řízení...
Díky
- traktorfanda
- Příspěvky: 1150
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Sz
Parádní
Neznám přesný tip mojeho čerpadla, ale už 4 rokem běží proti klice. A to ze sarým motorem běžně na 3000ot. bez problémů.
Neznám přesný tip mojeho čerpadla, ale už 4 rokem běží proti klice. A to ze sarým motorem běžně na 3000ot. bez problémů.
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Cus,
tak jsem zase něco lehce polepil... udělal jsem zadní ramena, třetí bod a závěsy na káru a závěs s koulí na auto přívěs... Teď jsem začal vyrábět hydraulické řízení. Dělám celý píst i s pístní tyčí, takže mi to jde trošku pomaleji... Chci mít hotové to řízení něž do rámu vrátím motor, pak už by se tam blbě mohlo...
Cus
tak jsem zase něco lehce polepil... udělal jsem zadní ramena, třetí bod a závěsy na káru a závěs s koulí na auto přívěs... Teď jsem začal vyrábět hydraulické řízení. Dělám celý píst i s pístní tyčí, takže mi to jde trošku pomaleji... Chci mít hotové to řízení něž do rámu vrátím motor, pak už by se tam blbě mohlo...
Cus
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus, nikomu se můj traktůrek nelíbí? Nikdo žádné připomínky...? Není to teda úplně všechno totálně precizní, lepím to jak vlašťovka, ale snad to bude funkční... mám představu že bych na jaře vyjel... takže toho mám ještě mraky před sebou...
Čus
Čus
Re: Rozzikův 4x4
Hezké to máš, hydraulika, ramena a to kolem vypadá pevně a taky variabilně ale ty šponováky, no nevím, na tah vydrží ale pístnice máš dvojčinné a tak jestli je zapojíš tak v určitých podmínkách by namáhání na tlak nemuseli vydržet, alespoň podle mně. Taky se mi nelíbí jak jsi pořešil ten diferák. To mi nějak k tomu, co jsi doposud předvedl nesedí......
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus,
pravda ten diferák to byla taková lehká prasečina, ale už jsem byl zoufalej, že mi to nešlo vůbec rozebrat... a pak někdo ukázal obrázek a že by to příště klidně kuchnul... Tak jsem to taky kuchnul a bylo to... Nakonec to nevypadá zase tak špatně a tam možný kontrolní otvor pro kontrolu zda tam je vše v pohodě... (musí si to člověk zdůvodnit)
Ale jinak souhlasím je to prasečina :
Tak snad to bude jediná vada na technice...
Jiank díky za pochvalu... to velice povzbudí ... díky
pravda ten diferák to byla taková lehká prasečina, ale už jsem byl zoufalej, že mi to nešlo vůbec rozebrat... a pak někdo ukázal obrázek a že by to příště klidně kuchnul... Tak jsem to taky kuchnul a bylo to... Nakonec to nevypadá zase tak špatně a tam možný kontrolní otvor pro kontrolu zda tam je vše v pohodě... (musí si to člověk zdůvodnit)
Ale jinak souhlasím je to prasečina :
Tak snad to bude jediná vada na technice...
Jiank díky za pochvalu... to velice povzbudí ... díky
Re: Rozzikův 4x4
Ahoj,
já sleduju každý příspěvěk v tomhle vlákně, Máš to pěkný, jen tak dál.
P.
já sleduju každý příspěvěk v tomhle vlákně, Máš to pěkný, jen tak dál.
P.
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
čus všem,
tak jsem po 14dením usilovném makání dal dohromady řízení... dokonce mám i video jak to pěkně zatáčí... z nulové pozice do krajních poloch je to na každou stranu otáčku a čtvr... takže zjedné strany na druhou je to dvě a půl otáčky... bál jsem se toho aby to nebylo moc rychlý, protože ta orsta je snad 160... takže jsem vyrobil pístnici ve vlastní režii z trubky vnější průměr 75 a pístní tyč 32mm zdvih 184mm. V údržbě, kde stavím traktor máme takový malý agregát, tak tím jsme to zkoušeli... a fachá to moc pěkně... mám i krátké video... pokusím se ho sem dostat přes youtube... má to asi 7MB. jinak bych ho musel zkusit někomu poslat jestli by mi ho sem nedal...
Přikládám pár fotek... i ze zkoušky výkyvu nápravy... budu ho muset nějak omezit dorazama... aby se tam něco nepřerazilo... při maximu by se dalo pod kolo dát více jak 60cm, což se mi zdá až až. Ale tím že sjem tam dal tu pístnici a to její uchycení, tak se to určitě o něco zmenšilo... proto to budu muset ošetřit těma dorazama, abych neurazil pístnici...
Pak zkusím ještě to video
Je potřeba to ještě všechno posvařovat nahotovo a vystužit...
Čus
tak jsem po 14dením usilovném makání dal dohromady řízení... dokonce mám i video jak to pěkně zatáčí... z nulové pozice do krajních poloch je to na každou stranu otáčku a čtvr... takže zjedné strany na druhou je to dvě a půl otáčky... bál jsem se toho aby to nebylo moc rychlý, protože ta orsta je snad 160... takže jsem vyrobil pístnici ve vlastní režii z trubky vnější průměr 75 a pístní tyč 32mm zdvih 184mm. V údržbě, kde stavím traktor máme takový malý agregát, tak tím jsme to zkoušeli... a fachá to moc pěkně... mám i krátké video... pokusím se ho sem dostat přes youtube... má to asi 7MB. jinak bych ho musel zkusit někomu poslat jestli by mi ho sem nedal...
Přikládám pár fotek... i ze zkoušky výkyvu nápravy... budu ho muset nějak omezit dorazama... aby se tam něco nepřerazilo... při maximu by se dalo pod kolo dát více jak 60cm, což se mi zdá až až. Ale tím že sjem tam dal tu pístnici a to její uchycení, tak se to určitě o něco zmenšilo... proto to budu muset ošetřit těma dorazama, abych neurazil pístnici...
Pak zkusím ještě to video
Je potřeba to ještě všechno posvařovat nahotovo a vystužit...
Čus