Isuzetor 2108
Napsal: stř kvě 23, 2012 11:45 am
rok výroby – 2012 až bůh ví kdy
motor – Isuzu Midi 2,4D
1. převodovka – Isuzu Midi 5kvalt + R
2. převodovka – Garant K30 - 4kvalt + R
přední náprava – nějaký major (ještě bez pérování)
zadní náprava – zkrácená V3S
brzdy – mechanické půlené
přední kola – 6.00-16”
zadní kola – 12,4-24”
příslušenství – zatím žádné - časem se bude teprve stavět
hydraulika – je v plánu
celkové rozměry vyplynou až ze stavby
Zdravím všechny zde na fóru. Jsem zde úplným nováčkem a chtěl bych představit stavbu našeho traktoru, která je v úplných počátcích. Já a můj stínový švára jsme se rozhodli, že si postavíme svůj vlastní traktor. Ačkoliv s tím nemáme vůbec žádné zkušenosti, jsme odhodlání se do toho pustit s plným nasazením a těšíme se, až budeme řešit všechny ty problémy, které se při stavbě objeví (jen ten čas bude proti nám...). Myslíme si, že nejsme dřeváci a určitě to zvládneme. Stínovej švára se hrabe od malička v motorech a mým koníčkem je práce se železem a hlavně svařování. Byl to můj celoživotní sen si postavit traktůrek a teď se to pomalu začíná plnit. Jinak bude se jednat o koncepci 4x2 ve stylu Zetor 7011. Možná někdo bude namítat, že je tady zase další kopie „sedmdesátky“, ale proč si z toho dělat hlavu, vždyť se jedná o tak krásný traktor Zatím jsme ve stavu, kdy stále sháníme potřebné komponenty pro stavbu bez kterých zatím nemůžeme začít. Základ toho všeho byl nákup funkční pojízdné dodávky Isuzu Midi 2,4D za 3000Kč od mého kolegy z práce. Celou jsme si rozebrali a ponechali si pouze motor s převodovkou. Jenom za to železo ze zbytku dodávky se nám vrátily peníze za celou dodávku No a protože srdcem celého traktoru bude právě motor z Isuzu, rozhodli jsme se pro název „Isuzetor 2108“. Isuzetor je spojením slov „Isuzu“ a „Zetor“ a „21“ je moje oblíbené číslo a „8“ je oblíbené číslo mého šváry. Chtěli jsme nějaký originální název, který ještě nikdo nemá a myslím, že se nám to povedlo. Pro začátek přikládám několik fotek z rozebírání dodávky a jestli se mi to povede, tak přiložím i video z prvního oživování motoru mimo dodávku.
motor – Isuzu Midi 2,4D
1. převodovka – Isuzu Midi 5kvalt + R
2. převodovka – Garant K30 - 4kvalt + R
přední náprava – nějaký major (ještě bez pérování)
zadní náprava – zkrácená V3S
brzdy – mechanické půlené
přední kola – 6.00-16”
zadní kola – 12,4-24”
příslušenství – zatím žádné - časem se bude teprve stavět
hydraulika – je v plánu
celkové rozměry vyplynou až ze stavby
Zdravím všechny zde na fóru. Jsem zde úplným nováčkem a chtěl bych představit stavbu našeho traktoru, která je v úplných počátcích. Já a můj stínový švára jsme se rozhodli, že si postavíme svůj vlastní traktor. Ačkoliv s tím nemáme vůbec žádné zkušenosti, jsme odhodlání se do toho pustit s plným nasazením a těšíme se, až budeme řešit všechny ty problémy, které se při stavbě objeví (jen ten čas bude proti nám...). Myslíme si, že nejsme dřeváci a určitě to zvládneme. Stínovej švára se hrabe od malička v motorech a mým koníčkem je práce se železem a hlavně svařování. Byl to můj celoživotní sen si postavit traktůrek a teď se to pomalu začíná plnit. Jinak bude se jednat o koncepci 4x2 ve stylu Zetor 7011. Možná někdo bude namítat, že je tady zase další kopie „sedmdesátky“, ale proč si z toho dělat hlavu, vždyť se jedná o tak krásný traktor Zatím jsme ve stavu, kdy stále sháníme potřebné komponenty pro stavbu bez kterých zatím nemůžeme začít. Základ toho všeho byl nákup funkční pojízdné dodávky Isuzu Midi 2,4D za 3000Kč od mého kolegy z práce. Celou jsme si rozebrali a ponechali si pouze motor s převodovkou. Jenom za to železo ze zbytku dodávky se nám vrátily peníze za celou dodávku No a protože srdcem celého traktoru bude právě motor z Isuzu, rozhodli jsme se pro název „Isuzetor 2108“. Isuzetor je spojením slov „Isuzu“ a „Zetor“ a „21“ je moje oblíbené číslo a „8“ je oblíbené číslo mého šváry. Chtěli jsme nějaký originální název, který ještě nikdo nemá a myslím, že se nám to povedlo. Pro začátek přikládám několik fotek z rozebírání dodávky a jestli se mi to povede, tak přiložím i video z prvního oživování motoru mimo dodávku.