Já se jen ptal zda by nebyli lepší, ono kolikrát to kalení může bejt na škodu než k užitku a tak mě zajímalo zda se to tady vyplatíBohousSPE píše: no asi nejspíš jo, ale ta cena bude zase někde úplně jinde. Opravdu ta řetězová spojka dostává takový štosy, že bych tam musel cpát kalený ozubení? Vlk s Daddym když dostali ty kola, tak taky určitě neštudovali, jestli jsou kalený nebo ne a praskly to tam
Isuzetor 2108
Re: Isuzetor 2108
Re: Isuzetor 2108
Tak dneska jsem chtěl pojmou neděli jako nepracovní, ale nějak se mi to zase nepovedlo Protože jsem před pár dny vybavil náš konzolovej jeřábek kolama, tak jsem převezli motor s převodovkou blíž k zadní nápravě, aby nebyl uprostřet dvorku. Řekli jsem si, že to všechno dáme do jednoho místa, abychom nedělali zbytečnej bordel. Zde je foto z převozu motoru
No a potom jsem neměl do čeho píchnout, tak jsem odplachtoval nápravu z vejdy, že zkuším očistit závity a natočit kolový matky. Když už jsem to měl, tak jsem si říkal, že stáhnu brzdové bubny a vypustím olej z reduktorů i difu
Když už tohle bylo hotovo, tak jsem si říkal, že ze zajímavosti oddekluju víčko za nábojem
No a pak jsem si řekli, že rovnou jednu stranu odstrojíme a vyndáme poloosu Zvolili jsem docela dobrý způsob vytláčení náboje. Nechtělo se nám do toho mlátit, prože nemáme velkou palici a navíc nejsme zastánci mlácení do něčeho - je lepší konstantní tlak. Napadlo mě navařit na nohavici nějakou platly a vytlačit náboj panenkou. Během pár minut byl venku bez nějakýho mlácení
Můžu říct, že vytlačit náboj bylo mnohem snažší, než vyndat jednu paknu
Poté jsme ještě vyndali z kolny přední nápravu, protože zítra budeme mít chybějící ložisko do náboje, takže to hned postavíme na kola
Tady je ještě pohled na několik částí budoucího traktoru
No a potom jsem neměl do čeho píchnout, tak jsem odplachtoval nápravu z vejdy, že zkuším očistit závity a natočit kolový matky. Když už jsem to měl, tak jsem si říkal, že stáhnu brzdové bubny a vypustím olej z reduktorů i difu
Když už tohle bylo hotovo, tak jsem si říkal, že ze zajímavosti oddekluju víčko za nábojem
No a pak jsem si řekli, že rovnou jednu stranu odstrojíme a vyndáme poloosu Zvolili jsem docela dobrý způsob vytláčení náboje. Nechtělo se nám do toho mlátit, prože nemáme velkou palici a navíc nejsme zastánci mlácení do něčeho - je lepší konstantní tlak. Napadlo mě navařit na nohavici nějakou platly a vytlačit náboj panenkou. Během pár minut byl venku bez nějakýho mlácení
Můžu říct, že vytlačit náboj bylo mnohem snažší, než vyndat jednu paknu
Poté jsme ještě vyndali z kolny přední nápravu, protože zítra budeme mít chybějící ložisko do náboje, takže to hned postavíme na kola
Tady je ještě pohled na několik částí budoucího traktoru
- pinkygsx
- Příspěvky: 4287
- Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
- Bydliště: kousek od Vyškova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Isuzetor 2108
už se to rýsuje
a koukám jakou máš dobrou pracovní obuv
a koukám jakou máš dobrou pracovní obuv
Pepina už je horová http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=81501
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
Re: Isuzetor 2108
To je stínovej tchán O nohy jsme strach neměli, ale když jsme vyndavali tu pružinu co spojuje pakny, tak jsme měli strach o vejcepinkygsx píše:už se to rýsuje
a koukám jakou máš dobrou pracovní obuv
Re: Isuzetor 2108
má skušenost s v3s je že se stejně k mlácení dostaneš a to při spasovávání ono to do sebe bez trocha násilí prostě nechce
Re: Isuzetor 2108
Tak včera jsme podepřeli přední nápravu, povolili třmeny a zastrčili polonápravy na doraz, abychom nastavili nejmenší možný rozchod kol - 142cm (ve středech kol).
Potom jsme na nápravu položili traverzy a vzadu jsme je podepřeli, abychom viděli, jak zhruba to bude vypadat....
Nakonec jsme nad traverzy zvedli ještě motor, ale budeme na něm muset udělat několik úprav, aby se tam vešel. Má takovej debilní tvar a všude z něho vyčuhujou nějaké součástky. Nejvíc nás sere na olejová vana. Všechny normální motory mají obdélníkový tvar vany pod motorem a nevim proč japonci musí dělat trojúhelníkovou a ještě vystrčenou do boku mimo púdorys motoru Mít tady po ruce ty konstuktéry, tak by je člověk musel
Potom jsme na nápravu položili traverzy a vzadu jsme je podepřeli, abychom viděli, jak zhruba to bude vypadat....
Nakonec jsme nad traverzy zvedli ještě motor, ale budeme na něm muset udělat několik úprav, aby se tam vešel. Má takovej debilní tvar a všude z něho vyčuhujou nějaké součástky. Nejvíc nás sere na olejová vana. Všechny normální motory mají obdélníkový tvar vany pod motorem a nevim proč japonci musí dělat trojúhelníkovou a ještě vystrčenou do boku mimo púdorys motoru Mít tady po ruce ty konstuktéry, tak by je člověk musel
Re: Isuzetor 2108
A nepůjde převařit? klucí ji tu předělávají jen to sviští?
Re: Isuzetor 2108
Předpokládám, že máš na mysli tu vanu, že jo? No to by šlo asi horko těžko, protože do boku nevybočuje jenom plechodá vana, ale celý odlitek motoru. Kdyžtak to nafotím, abyste to viděli. No každopádně po našich pokusech jsme usoudili, že to tam nakonec dostaneme a dokonce bude ten cíp vany pod profilem, ale na druhé straně budeme muset přendat jeden olejovej filtr. Japoncům totiž nestačí mít jenom jeden, oni tam totiž musí nacpat hned dva Není zašroubovanej přímo do vývodu z bloku, ale je na takovým držáku a vedou k němu malý kovový trubičky, takže by to neměl být takový problém. Podle nás je to filtr pro okruh, který maže vačkovou hřídel, protože trubička vede od filtru nahoru do víka ventilů a druhá jde z filtru na dno vanyAngel píše:A nepůjde převařit? klucí ji tu předělávají jen to sviští?
Re: Isuzetor 2108
tak to na druhou stranu není tak špatné ne aspoň si ho dáš kam potřebuješ
Re: Isuzetor 2108
bez jerabu to u traktoru nejde co chlapy? taky sem udelal,vas je moc peknej a ten vyrovnavac,klucí mate jednicku! pak dilko rozte a nic neobtezuje
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Isuzetor 2108
nafoť to,ale to asi bude jen pro přefuk z víka ventilů,ten by se dal vyřaditBohousSPE píše: ... Není zašroubovanej přímo do vývodu z bloku, ale je na takovým držáku a vedou k němu malý kovový trubičky, takže by to neměl být takový problém. Podle nás je to filtr pro okruh, který maže vačkovou hřídel, protože trubička vede od filtru nahoru do víka ventilů a druhá jde z filtru na dno vany
Re: Isuzetor 2108
To Pawka: Jj bez kočky ani ránu. Obojí (jeřábek i vyrovnávač) jsem vyrobil jenom kvůli téhle stavbě a vyplatilo se to. Můžeme se věnovat budování a nevymýšlet co, jak, čim zvedneme....
To KOŠŤÁL: Nevim kdy se dostanu k nafocení našeho motoru a tak jsem stáhnul foto z internetu. Zde je vidět ten filtr, který překáží. Na fotce je hezky vidět, že má vlastní držák a k bloku je jenom přišroubovanej, takže by neměl být problém ho přendat. Myslíme si, že se jedná opravdu o mazání vačkové hřídele, protože když vyndam zátku pro dolejvání oleje nejsou vidět vršky ventilů (jak by člověk očekával), ale je tam vidět vačková hřídel nebo něco takového - to víko jsme zatím nesundavali....
To KOŠŤÁL: Nevim kdy se dostanu k nafocení našeho motoru a tak jsem stáhnul foto z internetu. Zde je vidět ten filtr, který překáží. Na fotce je hezky vidět, že má vlastní držák a k bloku je jenom přišroubovanej, takže by neměl být problém ho přendat. Myslíme si, že se jedná opravdu o mazání vačkové hřídele, protože když vyndam zátku pro dolejvání oleje nejsou vidět vršky ventilů (jak by člověk očekával), ale je tam vidět vačková hřídel nebo něco takového - to víko jsme zatím nesundavali....
Re: Isuzetor 2108
ten olej tece stopro obracene a hadam je primo na kanale jako hlavni mazaci. zeby se vacky kdrive pridirali? nebo to maj kvuli teplote predni okruh a zadni okruh. turbo to nema vid
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Isuzetor 2108
nebude to koli hydrostelom aby mali cisty olej nepridierali sa a nehrozila ich vymena a cenganie.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Isuzetor 2108
Ne turbo to nemá. Je to 2.4D (56kW) bez turba. Jinak je to možný, že ten filtr je na hydroštely, ale fakt nevím. Zkusím se domluvit s kolegou z práce (japonec), jestli by nezkusil sehnat nějakou dokumentaci přímo v japonsku. Na internetu je člověk rád, když najde aspoň fotku toho isuzu, ale informací moc ne, bohužel Jinak vyřazovat ten filtr v plánu rozhodně nemáme. Pouze bych ho přemístil na jiné místo, sehnal trubičku stejného průměru, nastavil a zakápnul mosazí nebo technickým stříbrem, uvidíme...