Nasetraktory

pro všechny fandy traktorů
reklama
Právě je pon lis 30, 2020 9:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
UNREAD_POSTNapsal: čtv zář 25, 2014 7:28 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Tak se rok s rokem sešel. Stačilo najet cca 25 mh a docela výrazně stoupl výkon motoru. nyní na 3 na převodovce Desta a 4 na přev. Multicar táhne vozík do kopce.
Předtím nechtěl jet ani samotný traktor. Motor opravdu bere hodně málo nafty. Fakt velká spokojenost. Kouřivost se zlepšila jen minimálně. ??
Při běžmém ježdění se motor špatně ohřívá. Zkoušel jsem orat, tak se teprve trochu ohřál. Ještě že jsem tam udělal otevíratelný ten boční kryt na chlazení motoru, takže se velké množství vzduchu vypouští ven a nejde na válce dokud se motor neohřeje, což je téměř pořád.
Zdravím jestli to bude někdo číst.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv zář 25, 2014 7:28 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Tak se rok s rokem sešel. Stačilo najet cca 25 mh a docela výrazně stoupl výkon motoru. nyní na 3 na převodovce Desta a 4 na přev. Multicar táhne vozík do kopce.
Předtím nechtěl jet ani samotný traktor. Motor opravdu bere hodně málo nafty. Fakt velká spokojenost. Kouřivost se zlepšila jen minimálně. ??
Při běžmém ježdění se motor špatně ohřívá. Zkoušel jsem orat, tak se teprve trochu ohřál. Ještě že jsem tam udělal otevíratelný ten boční kryt na chlazení motoru, takže se velké množství vzduchu vypouští ven a nejde na válce dokud se motor neohřeje, což je téměř pořád.
Zdravím jestli to bude někdo číst.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: stř říj 22, 2014 7:29 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Zima na krku, je třeba upravit traktor. Měl jsem jen mechanické řízení (skříňka řízení asi z Trambusu) - velká vůle ale hlavně šlo řízení velice z těžka.
Sehnal jsem tohle řízení (prý Citroen BX)

Obrázek
Obrázek

Asi bych ho dal podýlce pod traktor a využil jen jednu stranu.

Obrázek

Mohl bych to zapojit do svého hydraulického okruhu ??
Poradí mi někdo????
Díky předem.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv říj 23, 2014 10:45 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Příspěvky: 8229
Bydliště: Straèov
Bydliště: Stračov
kopiruj odeme http://ondras83.rajce.idnes.cz/MUJ_MAZLIK1#DSC_0298.jpg

nakonec jsem pouzil uchyt na hreben rizeni takovej, aby spojovacka vedouci od kola byla co nejvic proti samotnymu hrebenu, aby se nevyvracel v pouzdrech v prevodce...proste se snaz to mit cely co nejvic v ose, jinak to bude hodne namahany a zacne to tyct

_________________
http://ondras83.rajce.idnes.cz/traktor tatovo
http://ondras83.rajce.idnes.cz/MUJ_MAZLIK1#
kanal na youtube: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4yLhAx-VSX


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv říj 23, 2014 11:16 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Příspěvky: 10663
Bydliště: 38901
Pokud jde o zapojení do okruhu, tak ano, neměl by to být problém. Úplně správně by to tak být nemělo, ale vzhledem k tlakům jaké tam reálně budou a jak často/dlouho, bych se nebál normálně to zapojit za rozvaděč. To samozřejmě platí jen pro mechanické řízení s posilovačem, nikoliv pro orbitroly :) To jen kdyby mě někdo chytal za slovo, protože u orbitrolu to nejde takhle použít :) Bylo by potřeba to vyzkoušet jestli to bude posilovat i když bys třeba zrovna použil některou funkci hydrauliky. Jinak by nic moc hrozit nemělo. Bylo by ale dobré mezi rozvaděč a řízení vřadit ještě přetlakovej ventil nastavenej dejme tomu na 50 barů, aby se nestalo že do toho řízení pude moc velkej tlak. Možná by stačilo i míň :) Víc než 80 bych určitě nedával, jen pokud by se ukázalo že to opravdu nestačí ani na běžnej provoz, ale to si nemyslím :) Samozřejmě je potřeba vhodně to přepákovat :)

_________________
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv říj 23, 2014 11:31 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Příspěvky: 8229
Bydliště: Straèov
Bydliště: Stračov
a to uz se nikam neda vlozit hydr. cerpadlo ze serva z auta?...

_________________
http://ondras83.rajce.idnes.cz/traktor tatovo
http://ondras83.rajce.idnes.cz/MUJ_MAZLIK1#
kanal na youtube: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4yLhAx-VSX


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv říj 23, 2014 6:52 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Ondras83 píše:
a to uz se nikam neda vlozit hydr. cerpadlo ze serva z auta?...


Díky za reakci.
Asi bych to dal do stávajícího okruhu a vložil ten přetlat. ventil, jak píše Terablick. Není moc místa na další nádržku čerpadlo a pod. No ještě uvidím.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: čtv říj 23, 2014 7:08 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Terablick píše:
Pokud jde o zapojení do okruhu, tak ano, neměl by to být problém. Úplně správně by to tak být nemělo, ale vzhledem k tlakům jaké tam reálně budou a jak často/dlouho, bych se nebál normálně to zapojit za rozvaděč. To samozřejmě platí jen pro mechanické řízení s posilovačem, nikoliv pro orbitroly :) To jen kdyby mě někdo chytal za slovo, protože u orbitrolu to nejde takhle použít :) Bylo by potřeba to vyzkoušet jestli to bude posilovat i když bys třeba zrovna použil některou funkci hydrauliky. Jinak by nic moc hrozit nemělo. Bylo by ale dobré mezi rozvaděč a řízení vřadit ještě přetlakovej ventil nastavenej dejme tomu na 50 barů, aby se nestalo že do toho řízení pude moc velkej tlak. Možná by stačilo i míň :) Víc než 80 bych určitě nedával, jen pokud by se ukázalo že to opravdu nestačí ani na běžnej provoz, ale to si nemyslím :) Samozřejmě je potřeba vhodně to přepákovat :)


Díky za reakci.
Říkáš zapojit za rozvaděč? Myslel jsem že za čerpadlem, do hadice, která vede k rozvaděči vložím odbočku, od ní půjde hadice neb trubka k tomu řízení. od řízení bych dal trubku do nádržky.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: sob úno 01, 2020 11:59 pm 
Offline

Registrován: sob lis 16, 2019 11:33 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Michalovce
Pozdravujem, Váš traktor študujem, prečítal som vlákno niekoľkokrát.
Zaujíma ma, či ste s prestavbou už komplet hotový? Predpokladám: Áno, keďže prešli už 5 rokov. Tak ako to dopadlo? Tu uzávierku ste dorobili? Veľmi ma zaujíma... Ako ste s prestavbou spokojný? Alebo co by ste urobili inak? Nechávam sa inšpirovať...


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: ned úno 02, 2020 9:22 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Děkuji předem za Vaší reakci.
Traktor zůstal v té podobě jak je ke konci mého příspěvku popsán a vyfocen. Na posilovač řízení již nedošlo. Uzávěrku, i když byla prakticky dopodrobna vymyšlena jsme také nerealizovali. Velice pomohly nové zadní pneumatiky. Kouřivost motoru se časem také velice snížila. Jinak s motorem veliká spokojenost. Odpadla starost o chladící kapalinu. V zimě jenom vložím baterii a chytne na první pokus.
Tak mě dál nenapadá o čem bych se měl ještě zmínit. Když budou nějaké dotazy rád odpovím.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: ned úno 02, 2020 12:30 pm 
Offline

Registrován: sob lis 16, 2019 11:33 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Michalovce
Zaujíma ako ste mali dopodrobna vymyslenú tu uzávierku, pomohlo by mi to :-) Ten posilňovač riadenie, tak ako je opisovaný by slúžil…? Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pon úno 03, 2020 9:50 am 
Offline

Registrován: pát zář 28, 2012 10:39 pm
Příspěvky: 186
Bydliště: nováky-SR
Moja vlastná skúsenosť s takým riešením posilovača.Funguje perfektne a bez problémov.V pohode sa dalo riadiť jednou rukou.Inak som mal riešený spoj medzi koncom posilovača,teda miestom,kde je usadená spojovacia tyč na telese posilovača a napojemím na samotnú nápravu.Rozdiel spočíva v tom,že som využil to,že v mieste toho napojenia spojovacej tyče je od výroby na spojovacej tyči otočný kĺb,takže som fakticky len predĺžil spojovaciu tyč a napojil ju na nápravu.Fotky bohužiaľ už nemám.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte úno 04, 2020 7:27 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Milan134 píše:
Zaujíma ako ste mali dopodrobna vymyslenú tu uzávierku, pomohlo by mi to :-) Ten posilňovač riadenie, tak ako je opisovaný by slúžil…? Ďakujem.

Uzávěrka byla vymyšlena, ale nebyla přesně rozkreslena na výkresu. Ten můj použitý diferenciál byl vlastně předek z vysokozdv. vozíku Desta. Ten má v sobě ještě dodatečný převod do pomala. Na každé to portálové kolo měly být našroubované příruby za kterých by vycházely drážkované hřídele a ty se měli propojovat přesuvníkem ovládaným přes ten revizní dekl nahoře na tom diferáku. Vzhledem k tomu, že traktor byl po celkové přestavbě a dobře vše fungovalo, už se nám nechtělo to celé znovu rozebírat. Jak jsem již řekl, velice se zlepšila trakce v terénu po namontování nových pneumatik.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte úno 04, 2020 8:54 pm 
Offline

Registrován: sob lis 16, 2019 11:33 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Michalovce
Veľmi ďakujem za Vaše odpovede. Zaujíma ma to, keďže mam podobne zadok traktorčeka - vlastne predok z vysokozdvižného vozíka Desta. Chápem to dobre, ze pri nových pneumatikách na kolesách je už dobra trakcia v teréne a nepotrebuje uzávierku…?


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: stř úno 05, 2020 7:35 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 23, 2012 8:38 am
Příspěvky: 140
Bydliště: Kolín
Zadek z Desty, řekl bych, je opravdu velice vhodný pro takový traktor. Jeho velká váha velice pomáhá k vyšší trakci. Když jsem traktor původně vyráběl, zhotovil jsem si i nářadí k orbě atp. Toto jsem však dlouho nevyužíval. Nyní po namontování nových pneumatik jsem prováděl orbu u mého příbuzného a ta trakce stoupla snad o 200 %, nebyl vůbec žádný problém. Tento zadek má také velkou výhodu díky tomu portálovému převodu. Za motorem mám 1. převodovku Mulicar a pak originál převodovku Desta. Když zařadím na obou převodovkách jedničky tak ten nejpomalejší pohyb je tak akorát. Když na Multicar dám 4 a Destě 3 tak traktor jede max asi 22km/h, což je také dostačující. Dej pozor s první převodovkou na její smysl otáčení. Jinak nelze zařadit na Destě 3.
Jak jsi daleko s výrobou ?Jsi na tomto fóru ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz