Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Nazdar chlapi chystam sa stavat 4x4 napravy v3s motor avia a31
a mam problem co ako zapojit na tej avii poradte mi co je co. Hlavne by som potreboval to čerpadlo a chladenie tak ak by sa vam chcelo popiste mi tie obrazky
a mam problem co ako zapojit na tej avii poradte mi co je co. Hlavne by som potreboval to čerpadlo a chladenie tak ak by sa vam chcelo popiste mi tie obrazky
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Foto 1 zleva: přívod paliva od palivového filtru, přepad nafty od vstřikovačů, vratné potrubí paliva do nádrže.
Foto 2: žhavící svíčka v sání vzduchu (jestli máš hlavu válců se 4 žhaviči, taj demontuj a dej tam zátku)
Foto 3:vývod vlevo je zřejmě do výměníku tepla (mám ho zaslepený), vpravo vývod vody do topení (možno zaslepit).
Foto 4- odvětrání - pouze vyvedená hadice dolů s volným koncem
Foto 5 - ten hliníkový "nesmysl" je výměník tepla (má předávat teplo mezi olejovou a chladící náplní), trubky jsou přívod a odvod teplé vody z výměníku k vodní pumpě a bloku?!? - doporučuji zaslepit a nespojovat - výměník je zdroj problémů s prolínáním vody do oleje. ve zdejších klimatických podmínkách je zbytečný. Ideální se sehnat si starší typ olejového filtru.
Foto 6: nádobka, ve které je palivo - od přepadu vstřiků, do žhaviče a zpětné do nádrže.
Otázkou je, jak to máš s těmi žhaviči - zda jeden anebo 4 v hlavě? Podle toho se dá určit přesněji, protože při 4 žhavičích ta nádobka není nutná...
Stáhni si ze sekce Manuály a návody dílenskou příručku anebo "Jak na to? - AVIA" a tam můžeš studovat.
Foto 2: žhavící svíčka v sání vzduchu (jestli máš hlavu válců se 4 žhaviči, taj demontuj a dej tam zátku)
Foto 3:vývod vlevo je zřejmě do výměníku tepla (mám ho zaslepený), vpravo vývod vody do topení (možno zaslepit).
Foto 4- odvětrání - pouze vyvedená hadice dolů s volným koncem
Foto 5 - ten hliníkový "nesmysl" je výměník tepla (má předávat teplo mezi olejovou a chladící náplní), trubky jsou přívod a odvod teplé vody z výměníku k vodní pumpě a bloku?!? - doporučuji zaslepit a nespojovat - výměník je zdroj problémů s prolínáním vody do oleje. ve zdejších klimatických podmínkách je zbytečný. Ideální se sehnat si starší typ olejového filtru.
Foto 6: nádobka, ve které je palivo - od přepadu vstřiků, do žhaviče a zpětné do nádrže.
Otázkou je, jak to máš s těmi žhaviči - zda jeden anebo 4 v hlavě? Podle toho se dá určit přesněji, protože při 4 žhavičích ta nádobka není nutná...
Stáhni si ze sekce Manuály a návody dílenskou příručku anebo "Jak na to? - AVIA" a tam můžeš studovat.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Dik Daddy. Vyčerpávajúca odpoveď
casom tu dam dalsie veci teraz momentalne skracujem prednú v3s na šírku zadnej.
Kolesá budú asi 11,2-20 na diskoch s5t(dufam ze to bude dobre).
Ak by niekto vedel taký alebo podobný rozmer v dobrej cene poradte kde.
Motor bude ta avia so 4-mi žhavičmi aj s prevodovkou 5q s cerpadlom na boku spojená s pridavkou v3s.
A este jeden dotaz aky chladic okrem avie mozem pouzit na ten motor?
casom tu dam dalsie veci teraz momentalne skracujem prednú v3s na šírku zadnej.
Kolesá budú asi 11,2-20 na diskoch s5t(dufam ze to bude dobre).
Ak by niekto vedel taký alebo podobný rozmer v dobrej cene poradte kde.
Motor bude ta avia so 4-mi žhavičmi aj s prevodovkou 5q s cerpadlom na boku spojená s pridavkou v3s.
A este jeden dotaz aky chladic okrem avie mozem pouzit na ten motor?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Hlavně, že Ti to pomůže .
Před necelými dvěma roky jsem o Avii věděl pouze to, že taková auta jezdila . V březnu 2010 jsem koupil motor do traktoru a od té doby jsem už něco nastudoval anebo systémem "pokus-omyl" sám odzkoušel. Navíc to je první "nafta" v baráku, tak i to byla výzva! Ať se ve stavbě stroje daří
S chladičem neporadím - mám tam origo Avii, ale tuším, že někdo má i z Š 1203, ale nevím jistě...
Před necelými dvěma roky jsem o Avii věděl pouze to, že taková auta jezdila . V březnu 2010 jsem koupil motor do traktoru a od té doby jsem už něco nastudoval anebo systémem "pokus-omyl" sám odzkoušel. Navíc to je první "nafta" v baráku, tak i to byla výzva! Ať se ve stavbě stroje daří
S chladičem neporadím - mám tam origo Avii, ale tuším, že někdo má i z Š 1203, ale nevím jistě...
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Tak dnes som motor po celodennom trápení natočil ide perfektne ...inak poasujú do neho žhavky z peugeot 405
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Pokud budu ještě někdy stavět traktor tak přesně tuto konstrukci a tak se na tvou konstrukci budu moc těšit
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
na těch fotkách máš ten čep posunutý trochu do prava to je schválně nebo to je opravdu střed nápravy
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Ja som skracoval len dlhšiu časť nápravy kratšia zostala zachovalá takže teraz je čap v strede nápravy
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Zdravím,
není ta náprava zkrácená málo?Co tam budeš mít za kola?
není ta náprava zkrácená málo?Co tam budeš mít za kola?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Zdravim nevedeli by ste niekto o nejakých šípoch 11,2/20 za rozumnú cenu?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
chlape v polsku stoja nove 143€ aj z dušouedo332 píše:Zdravim nevedeli by ste niekto o nejakých šípoch 11,2/20 za rozumnú cenu?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
zdar , jak sirokou mas napravu po zkraceni?edo332 píše:Ja som skracoval len dlhšiu časť nápravy kratšia zostala zachovalá takže teraz je čap v strede nápravy