Zetor 2045 UKT

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10028
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#481 Nový příspěvek od Ondras83 »

malotraktorpetr píše:traktor je nejlepsi mas pozitek s jizdy kochas se ale ctyrkolkou se nekochas jen spechas a vecinou se stane nejaky marer.treba se prevratis nabouras nebo pojedes a uvalis napravu jak muj kamos a naprava stala jako cela masina.uvazuj trosku na tom ze mas svuj traktor kdykoliv a vzdy muzes vse predelat upravit dodelat a nahradni dili udelat a sezenes za levno.tak uva zuj co se ti vyplati. 8)
tak tohle je pekna kravina...mam oboje - na 4kolce se kochas, jestli spechas, je to tvuj jizdni styl, neresis hrboly, nerovnosti, blato atd. a mas pozitek z jizdy a kdyz jedes normalne, maler se nestane

na traktoru sedis a drzis se volantu, abys vubec nevyskocil ze stroje a cekas, kde za rohem vybehnou chlupaty a ses bez penez a bez papiru...

na drevo uz jezdime jen se 4kolkou, ale po zahrade, orbu a takovyhle prace delame traktorem, tam zas 4kolka trpi, napravy a variator kvuli castymu cukani atd...

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#482 Nový příspěvek od michelink »

Ondras83 píše:
malotraktorpetr píše:traktor je nejlepsi mas pozitek s jizdy kochas se ale ctyrkolkou se nekochas jen spechas a vecinou se stane nejaky marer.treba se prevratis nabouras nebo pojedes a uvalis napravu jak muj kamos a naprava stala jako cela masina.uvazuj trosku na tom ze mas svuj traktor kdykoliv a vzdy muzes vse predelat upravit dodelat a nahradni dili udelat a sezenes za levno.tak uva zuj co se ti vyplati. 8)
tak tohle je pekna kravina...mam oboje - na 4kolce se kochas, jestli spechas, je to tvuj jizdni styl, neresis hrboly, nerovnosti, blato atd. a mas pozitek z jizdy a kdyz jedes normalne, maler se nestane

na traktoru sedis a drzis se volantu, abys vubec nevyskocil ze stroje a cekas, kde za rohem vybehnou chlupaty a ses bez penez a bez papiru...

na drevo uz jezdime jen se 4kolkou, ale po zahrade, orbu a takovyhle prace delame traktorem, tam zas 4kolka trpi, napravy a variator kvuli castymu cukani atd...
ja už má doma také kolku a musím říci že je to paráda sic trochu vratká peláší slušně i s tunou na kouli 8)

kosmosmen
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 31, 2011 8:18 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Zetor 2045 UKT

#483 Nový příspěvek od kosmosmen »

Ahoj, takže tam budeš mít redukční převodovku z V3S ky, jo? Jestli jsem to dobře pochopil? Nahoď foto, to mě zajímá :-) Nebude to na ten trakturek moc velike? To dost přibude na váze, ne?

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#484 Nový příspěvek od michelink »

kosmosmen píše:Ahoj, takže tam budeš mít redukční převodovku z V3S ky, jo? Jestli jsem to dobře pochopil? Nahoď foto, to mě zajímá :-) Nebude to na ten trakturek moc velike? To dost přibude na váze, ne?
ona už tam je velké to ano ale když se chce všechno jde :) ale na druhou stranu to zase něco vydrží 8) a váha tak tu už neřeším s typem mé konstrukce a se vším už jsem určitě přes 1,5 t :)

kosmosmen
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 31, 2011 8:18 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Zetor 2045 UKT

#485 Nový příspěvek od kosmosmen »

tak nahoď nějaké foto:-) a coto, že si nakonec vzdal tu převodovku z nivy?
mě to zajíma, jak to tam máš napasované, víc to vydrží a asi o dost :-)

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#486 Nový příspěvek od michelink »

kosmosmen píše:tak nahoď nějaké foto:-) a coto, že si nakonec vzdal tu převodovku z nivy?
mě to zajíma, jak to tam máš napasované, víc to vydrží a asi o dost :-)
vzdal jsem to proto že se musí zavařit půlka diferenciálu a vyndat sekundární kolečka a ještě nějaké nesmysli ale hlavně když jsem ji předělal tak jsem zjistil že ten co jsem to od něj kupoval tak ohnul tu osičku co je mezi výstupem na zadek a diferenciálem tak jsem to vyhodil a sehnal z v3s připojení je sranda horší je ji nacpat do takle malého traktoru :)

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10028
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#487 Nový příspěvek od Ondras83 »

michelink: co jsi mel? meli jsme Journeyman X5 a ted mame X8 - 2valec 800ccm, 63koní 72nm :) to uz je strelba :)...zas to ma 4 metraky, tak to neco utahne a hned te to neodtlaci do skarpy :)

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#488 Nový příspěvek od michelink »

Ondras83 píše:michelink: co jsi mel? meli jsme Journeyman X5 a ted mame X8 - 2valec 800ccm, 63koní 72nm :) to uz je strelba :)...zas to ma 4 metraky, tak to neco utahne a hned te to neodtlaci do skarpy :)
ja mam stale can am renegade 800Xxc ten ma 77 koni vazi sice jen 260 ale ty samosvorny diferaky jsou mazen ted o vikendu jsem tahal zapadlou octavku ze snehu :)a zadny problem

Uživatelský avatar
jirik610
Příspěvky: 1774
Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Zetor 2045 UKT

#489 Nový příspěvek od jirik610 »

michelink píše:tak jsem se rozhodl že se pochlubím s problémem co mám :( objevil se při zkušební jízdě při větší rychlosti jsem zjistil že mezinápravovka skáče centák sem tam a vydává hrozný zvuky při ohledání jsem zjistil že to musí dělat kardan který spojuje zadní nápravu z převodovkou(viz obr 1) tak jsem se rozhodl že si ho nechám srovnat na soustruhu a ono to házelo pořád ale měně.Tak jsem to celý vyhodil a napasoval to takto co si o tom myslíte vím že ta guma asi nic mole když nemá žádné vyosení tak by mohla i něco vydržet
Obrázek
a takto jsem to předělal :prace:
Obrázek
ož víš kde byl problém - protože já jo - na první pohled vidím dva nedostatky
1, nemáš ten kardan spojenej homokineticky - to znamená že oba konce musí mět kříže proti sobě a ne tak jak to máš prostě o 90°pootočit
2, kříž ti nemá kam nadcházet v okamžiku kdy se láme se prodluže a skracuje jeho délka v závyslosti na úhlu zlomu a rotaci jelikož na difu ti přez kříž drží hruška nezle ho povolit protže by se ti lámaly zuby v difu , u převodovky to bude to stejny takže jedině udělat suvné kříže mezi sebou pak to bude fungovat správně
Podobnej problém nastává v okamžiku kdy někteří dobráci spojí takto blbbě redukčku V3S s V3S diferákem půl kříže na dif půl na převodovku a myslí si jak to jednoduše a dobře vyřesily - um blbost - matka pod půlkou kříže co je na difu jistí kříž a hřídel s hruškou takže je to natvrdo sešroubované a nemá to vůly , stjně tak druhá půlka dotakuje kříž a kolo se šikmím ozubem na hřídely v redukčce takže opět na tvrdo - pak se stane prostá věc nedokážeš to dát na stoprocent do osy a taky ne do úhlu prostě to nejde ani laserem vždycke to letí byť jen půl milimetru - důsledek při půl milimetru je opakováné vysypávání jehel v křížku v tom lepším případě,v případě že je to 0,55 mm je 90% jistota na rozlomení vnitřku křížku - jak se to řeší u těchto dobrodruhů ?? - dá se větší křížek a doufá se že se to opravilo - ne nepravilo -větší kříž začne odcházet na jehlách ..... pokud je to 1 mm a ne 0,55 urve to křížek i z matesa ze zadní nápravy ne hned ale až se vyserou všecky jehličky obje ložiska v difu věnec a hruška kola v přídavce a taky ložiska pak se to zakousne a rozerve taky :pistol: - pak si všichni rycle vzpomenou proč tam ten kretén jirik610 dává tu hovadskou řetězovou spojku - jo takže tak bádejte jak chcete fysika se vojebat fakt nedá- kdyby jo tak si jezdím v perpetummobile jo a kdyby blbost nadnášela byl bych fakt šťasnej protže by mě nebolely nohy záda - omluvte hrubky mám talent na tohle ale mateřský jazyk je mi jaksi cizí :friends:

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 2045 UKT

#490 Nový příspěvek od michelink »

Ano vím tím že mela tato převodovka mezi napravovy diferenciál který když jsem vyřadil tak jsem to zavařil na krivo :D

Uživatelský avatar
super 50 sk
Příspěvky: 656
Registrován: ned úno 01, 2009 5:38 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Zetor 2045 UKT

#491 Nový příspěvek od super 50 sk »

jirik610 píše:
michelink píše:tak jsem se rozhodl že se pochlubím s problémem co mám :( objevil se při zkušební jízdě při větší rychlosti jsem zjistil že mezinápravovka skáče centák sem tam a vydává hrozný zvuky při ohledání jsem zjistil že to musí dělat kardan který spojuje zadní nápravu z převodovkou(viz obr 1) tak jsem se rozhodl že si ho nechám srovnat na soustruhu a ono to házelo pořád ale měně.Tak jsem to celý vyhodil a napasoval to takto co si o tom myslíte vím že ta guma asi nic mole když nemá žádné vyosení tak by mohla i něco vydržet
Obrázek
a takto jsem to předělal :prace:
Obrázek
ož víš kde byl problém - protože já jo - na první pohled vidím dva nedostatky
1, nemáš ten kardan spojenej homokineticky - to znamená že oba konce musí mět kříže proti sobě a ne tak jak to máš prostě o 90°pootočit
2, kříž ti nemá kam nadcházet v okamžiku kdy se láme se prodluže a skracuje jeho délka v závyslosti na úhlu zlomu a rotaci jelikož na difu ti přez kříž drží hruška nezle ho povolit protže by se ti lámaly zuby v difu , u převodovky to bude to stejny takže jedině udělat suvné kříže mezi sebou pak to bude fungovat správně
Podobnej problém nastává v okamžiku kdy někteří dobráci spojí takto blbbě redukčku V3S s V3S diferákem půl kříže na dif půl na převodovku a myslí si jak to jednoduše a dobře vyřesily - um blbost - matka pod půlkou kříže co je na difu jistí kříž a hřídel s hruškou takže je to natvrdo sešroubované a nemá to vůly , stjně tak druhá půlka dotakuje kříž a kolo se šikmím ozubem na hřídely v redukčce takže opět na tvrdo - pak se stane prostá věc nedokážeš to dát na stoprocent do osy a taky ne do úhlu prostě to nejde ani laserem vždycke to letí byť jen půl milimetru - důsledek při půl milimetru je opakováné vysypávání jehel v křížku v tom lepším případě,v případě že je to 0,55 mm je 90% jistota na rozlomení vnitřku křížku - jak se to řeší u těchto dobrodruhů ?? - dá se větší křížek a doufá se že se to opravilo - ne nepravilo -větší kříž začne odcházet na jehlách ..... pokud je to 1 mm a ne 0,55 urve to křížek i z matesa ze zadní nápravy ne hned ale až se vyserou všecky jehličky obje ložiska v difu věnec a hruška kola v přídavce a taky ložiska pak se to zakousne a rozerve taky :pistol: - pak si všichni rycle vzpomenou proč tam ten kretén jirik610 dává tu hovadskou řetězovou spojku - jo takže tak bádejte jak chcete fysika se vojebat fakt nedá- kdyby jo tak si jezdím v perpetummobile jo a kdyby blbost nadnášela byl bych fakt šťasnej protže by mě nebolely nohy záda - omluvte hrubky mám talent na tohle ale mateřský jazyk je mi jaksi cizí :friends:
Ty fyzika kde sa ti nema kardan uhnut netrep kde si pocul homokineticka pozicia kardanu. Mozno tam len chyba pozdlne drazkovany hridel ja by som dal jeden kriz a jednu hardyho spojku mam to dlho na traktore a funguje to aj bez pozdlznej drazky tiez som mal malo miesta

Odpovědět

Zpět na „Stavíme traktor domácí výroby“