

valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
Myslel jsem si to23markus píše:Terablick píše:Teď nevím jestli reaguješ na mě nebo na Kysmena (jeho téma to je). A jak to myslíš s tím kroucením válců? S tím olejem to je jasné - musí tam být to co tam patří
.[/q
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
No o auto mi ani tak nejde. Jde o ten traktor a jeho pomalé naklánění ve svahu. Zkrátka aby to nebylo zbytečně víc nestabilní než klasika s výkyvnou nápravou. Elektroniku tam nechci, a ani bych za to nechtěl utratit moc peněz. Právě to BX mi přijde cenově dostupný a vhodný. To plnění bych nerad řešil touhle cestou. Jednak to taky nebude úplně levný, a taky netuším kam bych s tím šel...kysmen píše:Když zůstaneme u naklánění toho auta, např BX, tak tam je na nápravě klasický skrutný stabilizátor a podle jeho polohy je ovládaný ten výškový korektor. Co se týká těch spojených nádob, ona je ta regulace poměrně pomalá, a na zatáčky snad nebude tak rychle reagovat.
Citroen ještě vyvinul activu, která aktivně stabilizovala hydraulikou, tzn že při průjezdu se ti auto naklonilo ne ze zatáčky ven ,ale jakoby dovnitř. Nějak se to ale nechytlo a moc těch aut nejezdí.
To plnění těch koulí funguje jinak, není tam kompresor ani zásobník, prostě kouli sundáš a zaneseš ji borcovi změřit a naplnit, u novějších aut už to ovšem nejde.
jakou hmotnost zvládne píst, těžko říct. Původně jsem chtěl použít písty z XM, ale ty poměrně dost trpí na trhání klobouků, nakonec jsem dal z BX, mají trubkovou pístnici z větším průměrem. Prej ale trochu víc tečou, píše to i markus23. To zdvojování asi nehrozí, nějak si nedovedu představit 2 hrnce vedle sebe
Terablick píše:Myslel jsem si to23markus píše:Terablick píše:Teď nevím jestli reaguješ na mě nebo na Kysmena (jeho téma to je). A jak to myslíš s tím kroucením válců? S tím olejem to je jasné - musí tam být to co tam patří
.[/q
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou. Tyhle písty se asi nedaj jen tak snadno přetěsnit, což?