64
Re: 64
[quote="Terablick"]Teď nevím jestli reaguješ na mě nebo na Kysmena (jeho téma to je ). A jak to myslíš s tím kroucením válců? S tím olejem to je jasné - musí tam být to co tam patří .[/q
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Když zůstaneme u naklánění toho auta, např BX, tak tam je na nápravě klasický skrutný stabilizátor a podle jeho polohy je ovládaný ten výškový korektor. Co se týká těch spojených nádob, ona je ta regulace poměrně pomalá, a na zatáčky snad nebude tak rychle reagovat.
Citroen ještě vyvinul activu, která aktivně stabilizovala hydraulikou, tzn že při průjezdu se ti auto naklonilo ne ze zatáčky ven ,ale jakoby dovnitř. Nějak se to ale nechytlo a moc těch aut nejezdí.
To plnění těch koulí funguje jinak, není tam kompresor ani zásobník, prostě kouli sundáš a zaneseš ji borcovi změřit a naplnit, u novějších aut už to ovšem nejde.
jakou hmotnost zvládne píst, těžko říct. Původně jsem chtěl použít písty z XM, ale ty poměrně dost trpí na trhání klobouků, nakonec jsem dal z BX, mají trubkovou pístnici z větším průměrem. Prej ale trochu víc tečou, píše to i markus23. To zdvojování asi nehrozí, nějak si nedovedu představit 2 hrnce vedle sebe
Citroen ještě vyvinul activu, která aktivně stabilizovala hydraulikou, tzn že při průjezdu se ti auto naklonilo ne ze zatáčky ven ,ale jakoby dovnitř. Nějak se to ale nechytlo a moc těch aut nejezdí.
To plnění těch koulí funguje jinak, není tam kompresor ani zásobník, prostě kouli sundáš a zaneseš ji borcovi změřit a naplnit, u novějších aut už to ovšem nejde.
jakou hmotnost zvládne píst, těžko říct. Původně jsem chtěl použít písty z XM, ale ty poměrně dost trpí na trhání klobouků, nakonec jsem dal z BX, mají trubkovou pístnici z větším průměrem. Prej ale trochu víc tečou, píše to i markus23. To zdvojování asi nehrozí, nějak si nedovedu představit 2 hrnce vedle sebe
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Myslel jsem si to . Tyhle písty se asi nedaj jen tak snadno přetěsnit, což?23markus píše:Terablick píše:Teď nevím jestli reaguješ na mě nebo na Kysmena (jeho téma to je ). A jak to myslíš s tím kroucením válců? S tím olejem to je jasné - musí tam být to co tam patří .[/q
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
No o auto mi ani tak nejde. Jde o ten traktor a jeho pomalé naklánění ve svahu. Zkrátka aby to nebylo zbytečně víc nestabilní než klasika s výkyvnou nápravou. Elektroniku tam nechci, a ani bych za to nechtěl utratit moc peněz. Právě to BX mi přijde cenově dostupný a vhodný. To plnění bych nerad řešil touhle cestou. Jednak to taky nebude úplně levný, a taky netuším kam bych s tím šel... . Ty dva hrnce - já nebudu řešit rám tak jak to máš ty, ale podobně jako kdyby to mělo listový pera nebo něco jako má třeba Patrol. Ty válce přece nemusí bejt kolmo, takže bych je dla jakoby do V proti sobě. Přecijen váha bude asi 2x větší než u auta, tak aby to vůbec sneslo a aby to nebylo na dorazech . Nebo možná použít i nějakou pružinu (vinutou, listovou, zkrutnou) i ten "hydropneu" válec, ale to nevím jak by se chovalo. Zas nechci postavit komplet traktor a pak zjistit že to tak nejde a předělávat to celý od rámukysmen píše:Když zůstaneme u naklánění toho auta, např BX, tak tam je na nápravě klasický skrutný stabilizátor a podle jeho polohy je ovládaný ten výškový korektor. Co se týká těch spojených nádob, ona je ta regulace poměrně pomalá, a na zatáčky snad nebude tak rychle reagovat.
Citroen ještě vyvinul activu, která aktivně stabilizovala hydraulikou, tzn že při průjezdu se ti auto naklonilo ne ze zatáčky ven ,ale jakoby dovnitř. Nějak se to ale nechytlo a moc těch aut nejezdí.
To plnění těch koulí funguje jinak, není tam kompresor ani zásobník, prostě kouli sundáš a zaneseš ji borcovi změřit a naplnit, u novějších aut už to ovšem nejde.
jakou hmotnost zvládne píst, těžko říct. Původně jsem chtěl použít písty z XM, ale ty poměrně dost trpí na trhání klobouků, nakonec jsem dal z BX, mají trubkovou pístnici z větším průměrem. Prej ale trochu víc tečou, píše to i markus23. To zdvojování asi nehrozí, nějak si nedovedu představit 2 hrnce vedle sebe
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: 64
Terablick píše:Myslel jsem si to . Tyhle písty se asi nedaj jen tak snadno přetěsnit, což?23markus píše:Terablick píše:Teď nevím jestli reaguješ na mě nebo na Kysmena (jeho téma to je ). A jak to myslíš s tím kroucením válců? S tím olejem to je jasné - musí tam být to co tam patří .[/q
valec nesmieš potočit voči piestnici, je tam velka pravdepodobnost žeto začne tiecť, predsa je to už len všetko stare vybehane, inač sa mi to odpruženie traktora páči, pri jazde nezbada rozdiel medzi rovnou a rozbitou cestou
daju sa pretesnit, je tam teflonove tesnenie, a oni nezačnu striekat, len budu slzit a ked je uplne na figu tak olej uteka do prepadu, tieš tie prepady treba mat v poriadku
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
u toho přepadu je další rozdíl - ty písty z BX mají na tom přepadu zdvojenou hadičku, nějak mi hlava nebrala proč, možná tam teho teče hodně
markus, nevíš jak je to s tím zdvojeným přepadem?
markus, nevíš jak je to s tím zdvojeným přepadem?
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
A nejsou propojený do série? Že by to teklo z jednoho do druhýho jako u vstřiků?
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
prostě je ten odpad stáhnutý 2x
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Hmmm. Asi měli moc hadiček, tak je chtěli udat Taky mě nenapadá proč. Jasně, může to bejt kvůli průtoku, ale pak poslouží větší průměr, může to bejt nějakej sichr kdyby jedna selhala, ale to bude taky spíš kravina... Těžko říct co v tom vězí .
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: 64
[quote="kysmen"]u toho přepadu je další rozdíl - ty písty z BX mají na tom přepadu zdvojenou hadičku, nějak mi hlava nebrala proč, možná tam teho teče hodně
markus, nevíš jak je to s tím zdvojeným přepadem?[
prečo je dvojity neviem ale môžeš ich kludne spojit, je to len prepad.
markus, nevíš jak je to s tím zdvojeným přepadem?[
prečo je dvojity neviem ale môžeš ich kludne spojit, je to len prepad.
-
- Příspěvky: 1281
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: 64
Prepad by mel odtekat s co nejmensim odporem a jestli jsou ty trubicky vsechny stejny, tak mozna kvuli jednotnemu sroubeni jsou tam ty trubicky dve misto jedne s vetsim prumerem, na ktery by museli mit jine sroubeni, jine klice, jine trubicky .......
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
ono je to rozdvojeni az na hadici, tak to zrusim a hotovo, stejne to v tom miste casto tece, -je tam jen takova motex paska
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Tak je to tady, proběhla první jízda
vyorál jsem první brázdu
trochu se rozjely kola
vyorál jsem první brázdu
trochu se rozjely kola
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Krása . Máš na to řízení nějaký dorovnávání?
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 64
Ne, naopak, to řízení je těžce provizorní.
Přední náprava má zatím dva písty bez spojovací tyče - kola se natáčeli skoro spolu, v rejdu se to srovnalo.
zadní náprava má spojovačku , ale je zatím je bez pístů a natáčel sem ji ručně
Problém je s čerpadlem, netlací olej do orsty, zatím používám čerpadlo serva z motoru. Takže řízení bylo dřina...
Poloměr v rejdu jsem naměřil něco kolem 6,3 m, ale možná to ješte nějaký decimetr ubere až budou všechny písty.
krabí chod sem projel taky, je to jako na skejtu
Přední náprava má zatím dva písty bez spojovací tyče - kola se natáčeli skoro spolu, v rejdu se to srovnalo.
zadní náprava má spojovačku , ale je zatím je bez pístů a natáčel sem ji ručně
Problém je s čerpadlem, netlací olej do orsty, zatím používám čerpadlo serva z motoru. Takže řízení bylo dřina...
Poloměr v rejdu jsem naměřil něco kolem 6,3 m, ale možná to ješte nějaký decimetr ubere až budou všechny písty.
krabí chod sem projel taky, je to jako na skejtu
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/