Fungování celku - trabant 4x4

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 662
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Fungování celku - trabant 4x4

#31 Nový příspěvek od Sorbus »

Ve skutečnosti ovládání uzávěrky je vedle sedačky, spousta lidí si myslí že je to ručka :D nejspolehlivější je pohled na zadní nápravu, když má pokličky jako jsou vpředu a dif na straně tak tam špéra není a nejde ani dodělat. Když má dif ve středu, je napůl vyhráno, protože i když tam není tak jde domontovat. Místo plechových pokliček má přírubu poloosy. Pedál vedle spojky mají až novější typy 24, 25. Možná by stálo za to přehodnotit výběr na novější typ, kvůli dvoumístné kabině a rychlosti. M22 má zase výhodu že když si vyřídíš papíry tak můžeš i na silnici a nemusíš na stk. Dostupnost dílů je docela slabá, a jízda v terénu a na trávě nic moc. Bude to chtít pořádné záběrové gumy. K cenám asi tak, když jsem chtěl před cca 5 lety za jednu ze svých M22 po celkové GO, novou korbou a doklady 30 000,- tak mi je nikdo nedal. Nakonec jsem jí vyměnil za M24. Můžeš narazit na kus okolo 20t., ale počítej že do ní padne klidně jednou tolik. A taky tyhle motory málokdo zná a hlavně umí. Jestli si budeš opravovat sám, tak to půjde, ale shánět někoho kdo to nezprasí je dnes nemyslitelné.
Obrázek
Na všechno nám treba špecialistou !

Odpovědět

Zpět na „Stavíme traktor domácí výroby“