Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Len či by čerpadlo podtlakom nezdvíhlo prv tú guličku ako by si z druhej vetvy nasalo naftu
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Taky nevim, asi sem mel dát pouze jedno sani nafty a to poprostred..
Asi to řešit nebudu...dříve natankuji.
Jenom bych potreboval spomalit stavoznak - ukazatel stavu paliva. Hodně to lítá nahoru a dolů.
Nevíte někdo jak ?? Esli nějakým odporem ??
Dik
Jara
Asi to řešit nebudu...dříve natankuji.
Jenom bych potreboval spomalit stavoznak - ukazatel stavu paliva. Hodně to lítá nahoru a dolů.
Nevíte někdo jak ?? Esli nějakým odporem ??
Dik
Jara
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Podtlaku v sání bych se nebál. Ten by naopak ještě zvýšil přítlak té kuličky.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Nevím jakou pritlacnou gulicku myslíš??
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
no principielne jako sifon ve sprchaci...kdyz kulicka plave v nafte, saje se nafta, kdyz nafta dojde, kulicka ucpe sani a jede to z toho druheho, ja tomu rozumim, ale jestli neco takoveho existuje, to teda netusim...
jaro, podavaci cepradlo pozor, aby jsi nedopadl jako ja...neopravitelna vec, nove gufero za 600,- vydrzelo cca 2 minuty...mel jsem zarezle podavaci cerpadlo v cerpadle na motoru a nesalo to naftu (to jsem v tu dobu nevedel) tak jsem tam flaknul el. podavacku, ktera mela mensi tlak (1bar) a nejelo to vic, jak 2tis otacek, tak jsem tam dal 3 bar, to jelo dobre, ale vyrazilo to ten simering kolem hridele a kdyz jsem konecne sehnal novy, original, tak ten to neudrzel uz vubec...tak jsem rozkuchal cerpadlo a opravil to...
[youtube]http://www.youtube.com/shorts/L6nKiaH_3OI[/youtube]
jaro, podavaci cepradlo pozor, aby jsi nedopadl jako ja...neopravitelna vec, nove gufero za 600,- vydrzelo cca 2 minuty...mel jsem zarezle podavaci cerpadlo v cerpadle na motoru a nesalo to naftu (to jsem v tu dobu nevedel) tak jsem tam flaknul el. podavacku, ktera mela mensi tlak (1bar) a nejelo to vic, jak 2tis otacek, tak jsem tam dal 3 bar, to jelo dobre, ale vyrazilo to ten simering kolem hridele a kdyz jsem konecne sehnal novy, original, tak ten to neudrzel uz vubec...tak jsem rozkuchal cerpadlo a opravil to...
[youtube]http://www.youtube.com/shorts/L6nKiaH_3OI[/youtube]
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Presne tak.Sanie v strede v priehlbine a prepazky v nadrzi s otvorom na spodku.Inak co tam mas za palivomer?Stare Ceskoslovenske maju dve vinutia vychylovacie a pridrziavacie ktore prave zabranuje "lietaniu"rucicky.Novsie napr skoda 120 mali aj pomalu reakciiu rucicky na mechanickej baze co este vyraznejsie spresnilo meranie.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Plováček měl takový křidýlko, aby se zpomalil.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Kluci ,
nemáte někdy nějakou drazhovou hridel s nábojem?? (klidně kardanova 6ti drážka nebo tisicihran průměru 30-35mm..)
Stačí me :
naboj cca 60-70mm
Hridel cca 100-120mm
Musím predelat na obou traktorech náhon mezi převodovkama normalne jsem to citronové spojení nezi klouby na evo1 ucvaknul..( je to hodně na kratko)
Jara
nemáte někdy nějakou drazhovou hridel s nábojem?? (klidně kardanova 6ti drážka nebo tisicihran průměru 30-35mm..)
Stačí me :
naboj cca 60-70mm
Hridel cca 100-120mm
Musím predelat na obou traktorech náhon mezi převodovkama normalne jsem to citronové spojení nezi klouby na evo1 ucvaknul..( je to hodně na kratko)
Jara
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
A z čeho to bylo původně, poloosa s kloubama z osobáku by nestačila?
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Původně stačila, ale pořád 2x Di říká jsem měnil manžety jak se pořád suchala na 1 místě tak za 1/4,1/2 roku se prodrela, a 2x uletela za svarem..
Tak jsem to chtěl poresit kardanem ale je hrozně na krátko tek se ukroutil ta citronkova hridel.
Nevleze me tam větší klouby jak cca do 60mm . Tak chci tu spoj.hr nahradit drazkovou hr...
Ještě normálně se jehlicky na jedné straně krize úplně rozdrobili, kvalitní Čína....Jehlička 2x10.
Jara
Tak jsem to chtěl poresit kardanem ale je hrozně na krátko tek se ukroutil ta citronkova hridel.
Nevleze me tam větší klouby jak cca do 60mm . Tak chci tu spoj.hr nahradit drazkovou hr...
Ještě normálně se jehlicky na jedné straně krize úplně rozdrobili, kvalitní Čína....Jehlička 2x10.
Jara
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Ahoj Jaro,mám tady někde drážkovanou hřídel ale nic k ní.A to zatím neznám rozměry a vím,že je ze zušlechtěného materiálu.Mám ji dohledat a změřit?
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
musim ist merať... som zabudol,
som volal z Jarom dnes...
tak dlžka toho kardanu je 36 cm
dlžka dražok 22 cm
priemer cca 4,2 cm
vnutorne dražka 11 cm dlzka cela 16 cm
priemer tej priruby je 12 cm
je to celkom masívne
merane na rýchlo
som volal z Jarom dnes...
tak dlžka toho kardanu je 36 cm
dlžka dražok 22 cm
priemer cca 4,2 cm
vnutorne dražka 11 cm dlzka cela 16 cm
priemer tej priruby je 12 cm
je to celkom masívne
merane na rýchlo
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Vito, potrebuji hridel + naboj...nebo i s kloubem aspon s jednim.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Nj bude to asi velke zitra zmerim esli me ten kloub 120mm tam vleze, jinak hridel i naboj bych pozkracovel podle potreby
Ideal vy byl drazkova hridel cca pr. 35 mm l=1100-120mm + naboj 60-70mm + jeden kloub pr. cca 100mm.
Kuknete nekdo jeste ?