Nakladač
- Karel
- Příspěvky: 774
- Registrován: pon črc 30, 2007 10:15 am
- Bydliště: Poličná
- Kontaktovat uživatele:
Nakladač
Sice to neni traktor ja vim pøedem se omlouvám ale chcu stavit nakladaè. Nejlépe kloubový maly a kompaktni jako tøeba tento
http://www.weidemann.de/english/mod-int ... ?id=000008
nebo nìco takoveho
http://www.thalerlader.be/document/Thal ... A%20Fr.pdf
pístnice sem sehnal dvì ze vstøikovacího lisu, motor asi TK 10 a chcu se zeptat z èeho by byla nìjaká malá kompaktni pøevodoveèka a aspoò jedna nebo dvì napravy. Chcu to mit široke max 120cm at to dám na vozík za auto nebo podval za mulinu. Lámat by se to mìlo asi v kloubu, ne asi, ale urèitì. Co byste mì doporuèili
http://www.weidemann.de/english/mod-int ... ?id=000008
nebo nìco takoveho
http://www.thalerlader.be/document/Thal ... A%20Fr.pdf
pístnice sem sehnal dvì ze vstøikovacího lisu, motor asi TK 10 a chcu se zeptat z èeho by byla nìjaká malá kompaktni pøevodoveèka a aspoò jedna nebo dvì napravy. Chcu to mit široke max 120cm at to dám na vozík za auto nebo podval za mulinu. Lámat by se to mìlo asi v kloubu, ne asi, ale urèitì. Co byste mì doporuèili
Myslíš, že motor z TK bude staèit? Budeš tam potøebovat výkonné èerpadlo, taky by tom ìlo mít i nìjaké jízdní vlastnosti (terén, dostateèná rychlost,..) Ale jako nápad je to dobré. Nedávno byl na bazos.cz inzerát, že prodají nìco podobného, taky dìlaného doma, a mìlo to motor z trabanta, ale než to, tak to spíš to TK. Nebo nìjaká Slavia?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- kysmen
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:28 pm
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
dej tam aspon tu slaviu, ja mam 55hp na kloubáku a výkon navíc nièemu nevadí. Naopak jede pìknì od spodu a èasto i na volnobìh . A když šlápnu tak jedu
JEDE TRAKTOR JE TO ZETOR JEDE DO HOR ORAT BRAMBOR
http://kysmen.wordpress.com/
http://kysmen.wordpress.com/
- Karel
- Příspěvky: 774
- Registrován: pon črc 30, 2007 10:15 am
- Bydliště: Poličná
- Kontaktovat uživatele:
vychazim z toho co mam. Mam velke èerpadlo kere bylo na motoru 6kW elekto k tomu mam ještì velky motor co hnal šnek na vstøikovacim lisu k tomu pístnice zdivh 70cm a to všechno pracovalo dohromady a to èerpadlo stihalo tak asi by nemìl byt problem v tom aby to to èerpadlo neutahlo. A spíš by se mi tam libil stabilni motor kery by bìžel dejme tomu v 2000ot a pojez a všechno bych ovladal asi jen rajèakama
Hm, to bybylo super, ale bude o hodnì složité na stavbu. Ale pokud to vyjde, tak to bude super.Karel píše:vychazim z toho co mam. Mam velke èerpadlo kere bylo na motoru 6kW elekto k tomu mam ještì velky motor co hnal šnek na vstøikovacim lisu k tomu pístnice zdivh 70cm a to všechno pracovalo dohromady a to èerpadlo stihalo tak asi by nemìl byt problem v tom aby to to èerpadlo neutahlo. A spíš by se mi tam libil stabilni motor kery by bìžel dejme tomu v 2000ot a pojez a všechno bych ovladal asi jen rajèakama
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Ahoj Karle, moc se mi líbí Tvùj zámìr a držím ti palce, dávej prùbìžnì zprávy, jsem zvìdavej. Taky bych doporuèil lepší motor, tøeba z AX 1.4 D. Je z hliníku a nežere. Na vstøikolisu nepotøebuješ tolik koníkù. Pøedìlávám svùj kloubák komplet na hydrauliku, pojezd na jedno èerpadlo a na druhý èerp. bude navyják, øízení, ramena.
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:31 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Karel zaèíná byt vyzyvaè velkého Manitoua , proè ne .
na pojezd by to chtìlo pøevodovku z DESTY 1622 motor zetor 20 dvì øadicí paky jedna má tøi rychlosti a druhá reverzuje , optimalní pokud chceš manualní pøevod , jinak když bys to dìlal hydro pojezdem vrazil bych za hydromotor ještì nìjakou pøevodovku -pracovní rychlost a pøepravní rychlost , jinak ja vyše zmiòovali na hydro pojezd bude to TK aèko málo
na pojezd by to chtìlo pøevodovku z DESTY 1622 motor zetor 20 dvì øadicí paky jedna má tøi rychlosti a druhá reverzuje , optimalní pokud chceš manualní pøevod , jinak když bys to dìlal hydro pojezdem vrazil bych za hydromotor ještì nìjakou pøevodovku -pracovní rychlost a pøepravní rychlost , jinak ja vyše zmiòovali na hydro pojezd bude to TK aèko málo
Nemažete , klepe To .
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4633
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Na zvedání nakladaèe staèí docela malé èerpadlo. Když to bude makat moc rychle - ještì s tím neco rozbiješ.
Ale do stavby hydropojezdu bych se asi já nepouštìl. Mám to v mém bagøíku a není to nic moc - spíš bych šel do automatické pøevodovky, nebo klasická , ale s reverzátorem.
Když už hydripojezd, tak ten musí mít své specielní èerpadlo - asi nejlépe pístkové a hyrdeomotor taky pístkový. A mezi hydromotor a diferák dát aspoò dvourychlostní pøevodovku. Za další hydropojezd musí mít chladiè oleje.
Motor dej dozadu nìjaký tìžký - stejnì tam musíš dát závaží jako kráva. Dal bych tam 20ku Zetor èi Ursus z Desty
Když kyvnou nápravu, tak zadní
Ale kdybys mìl výkyv vpøedu , tak se dá pøi urèitém zdvihu a zastaveném pojezdu zabrzdit - dáš tam tøeba 1/4 kruhu ze silného plechu na zadní díl a kotouèový brzdiè spojený naopak s pøedním dílem - ten na hydrauliku zabrzdíš. Na plný zdvih ramen se stejnì jezdit nemá a nedá.
Velké brzdièe z kotouèovek velkých dodávek se vùbec asi hodí na ledacos - tøeba na boènì pøesuvný podkop, možná i rychloupínání náøadí atd. Zkusil jsem do skoro nových brzdièù ze zboøeného IVECA - pøinesl jsem je ze sbìru - pustit olej 16MPa a v pohodì.
Na 4x4 bych se asi vyprd - když máš plnì naloženou lopatu, tak odlehèený zadek tak jak tak nezabírá - ale na hrnutí je urèitì dobrý.
Ta druhá ramena - pantograf - tento nebo podobný systém drží stejný náklon løíce nezávisle na výšce zdvihu ramen.
Když nìco jednoduchého - mùže ti být pøíkladem pradìdeèek nakladaèù od firmy Zettelmayer- kopii toho -do toho bych šel.Byly to první Radladery hned po 2. svetový - od roku 1951 je dìlali.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
nebo tento podobný
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=008
Jestli se ti bez registrace ty stránky s 12 fotkami neotevøou, tak je sem dám
Nebo kopíruj tohle Staøièké VOLVO z 1 1/2 50 let - dodnes ho maj u nás na pile a maká.
Je to jen traktor s volantem daným dozadu a reverzní pøevodovkou.
viz historie z roku 1954
http://www.volvo.com/constructionequipm ... uction.htm
Ale do stavby hydropojezdu bych se asi já nepouštìl. Mám to v mém bagøíku a není to nic moc - spíš bych šel do automatické pøevodovky, nebo klasická , ale s reverzátorem.
Když už hydripojezd, tak ten musí mít své specielní èerpadlo - asi nejlépe pístkové a hyrdeomotor taky pístkový. A mezi hydromotor a diferák dát aspoò dvourychlostní pøevodovku. Za další hydropojezd musí mít chladiè oleje.
Motor dej dozadu nìjaký tìžký - stejnì tam musíš dát závaží jako kráva. Dal bych tam 20ku Zetor èi Ursus z Desty
Když kyvnou nápravu, tak zadní
Ale kdybys mìl výkyv vpøedu , tak se dá pøi urèitém zdvihu a zastaveném pojezdu zabrzdit - dáš tam tøeba 1/4 kruhu ze silného plechu na zadní díl a kotouèový brzdiè spojený naopak s pøedním dílem - ten na hydrauliku zabrzdíš. Na plný zdvih ramen se stejnì jezdit nemá a nedá.
Velké brzdièe z kotouèovek velkých dodávek se vùbec asi hodí na ledacos - tøeba na boènì pøesuvný podkop, možná i rychloupínání náøadí atd. Zkusil jsem do skoro nových brzdièù ze zboøeného IVECA - pøinesl jsem je ze sbìru - pustit olej 16MPa a v pohodì.
Na 4x4 bych se asi vyprd - když máš plnì naloženou lopatu, tak odlehèený zadek tak jak tak nezabírá - ale na hrnutí je urèitì dobrý.
Ta druhá ramena - pantograf - tento nebo podobný systém drží stejný náklon løíce nezávisle na výšce zdvihu ramen.
Když nìco jednoduchého - mùže ti být pøíkladem pradìdeèek nakladaèù od firmy Zettelmayer- kopii toho -do toho bych šel.Byly to první Radladery hned po 2. svetový - od roku 1951 je dìlali.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
nebo tento podobný
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=008
Jestli se ti bez registrace ty stránky s 12 fotkami neotevøou, tak je sem dám
Nebo kopíruj tohle Staøièké VOLVO z 1 1/2 50 let - dodnes ho maj u nás na pile a maká.
Je to jen traktor s volantem daným dozadu a reverzní pøevodovkou.
viz historie z roku 1954
http://www.volvo.com/constructionequipm ... uction.htm
ooooooooooooo
- olin
- Příspěvky: 990
- Registrován: ned črc 08, 2007 11:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Dvì maj i u nás na pile. Dokonce na nich jezdí švára, ale konstrukènì se to od trakturu sakra liší. S traktorem to má snad spoleèný jen kola a to že motor je nad tìma menšíma kolama. Jinak na rozdíl od traktora to má šasi, konstrukce kabiny je taky mnohem bytelnìjší než u traktora, øidiè sedí mnohem vejš než v traktoru a kabina je tak malá, že když se ti tam postaví, tak už se tam ani neotoèíš