Traktorik ONSIS

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Sparky
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 09, 2009 8:05 pm

Traktorik ONSIS

#1 Nový příspěvek od Sparky »

Ahojte,

Zacinam opravovat a stavat traktor, ktory ma uz svoje zaklady. Postavil ho uz moj otec ale pocas poslednych 30 rokov len lezal ladom skladom. Upozornujem, ze som LAIK a preto uvitam kazdu radu a napad. Prosim nelyncujte ma ak netreba :D

Povodne mal motor z jawa 500 OHC, ktory som predal nakolko teraz je to vyhodna komodita a ja k tomu vztah nejako nemam aby som to zrenovoval. Tak za predaj som utrzil peniazky, ktore chcem z casti vrazit spat do tohoto traktora.

Obrazky su tu: https://photos.app.goo.gl/fRz1W7kep69diUBU6

Takze momentalne riesim aku tam dat spojku. Aby to bolo co najednoduchsie, rad by som pouzil prenasac momentu tzv: torque converted, urceny pre motokary... napriklad ak si date vyhladat comet clutch series 44 tak nieco take, co na to poviete? Pripadne mi viete poradit, aka spojka by sa tam hodila, lebo fakt neviem najst nic lepsie ako toto na nasom trhu.

Potrebujem vyriesit:
- Spojku
- Uchytenie spojky na hriadel motora - neje tam ziadna drazka - treba frezovat? alebo to podrzi? je tam momentalne hladky kuzel.
- Vyfuky na motor - mam kupit original kolena a vyfuk alebo viete o alternative ako ich jednoducho spravit, dat spravit firme?
- Prenos zo spojky na prve ozubene koleso ktore tam je priemer 180mm 35 zubov - retaz ako na motorku Jawa 500 :)

Postupne to chcem cele rozobrat, vycistit a poskladat naspat. Tak uvidime ako sa mi to podari :) Casu neje nazvys preto asi nebudem az tak casto prispievat, ale budem sa snazit aby to tu bolo co najaktualnejsie.

Vdaka este raz za reakcie a napady

Uživatelský avatar
artemio
Příspěvky: 2398
Registrován: čtv črc 05, 2007 10:06 am
Bydliště: Severní Čechy

Re: Traktorik ONSIS

#2 Nový příspěvek od artemio »