Multicar 22 radll
Multicar 22 radll
Motor........................Multicar M22
Prevodovka................Multicar M22
Redučka....................zatial retaz1:4,125 v plane prevodovka Avia
Zadná náprava...........Multicar M22 kolesa 8,3 x 20
Predná náprava..........výkyvná doma robená +asi Š105 náboje kolesa r14
Šírka.........................145cm
Dĺžka........................250cm
Razvor......................125cm
Brzdy........................mechanické v zadu (zatiaľ nefunkčné)
Hydraulika.................zatiaľ nie je v pláne
Riadenie....................Multicar M22
Prevodovka................Multicar M22
Redučka....................zatial retaz1:4,125 v plane prevodovka Avia
Zadná náprava...........Multicar M22 kolesa 8,3 x 20
Predná náprava..........výkyvná doma robená +asi Š105 náboje kolesa r14
Šírka.........................145cm
Dĺžka........................250cm
Razvor......................125cm
Brzdy........................mechanické v zadu (zatiaľ nefunkčné)
Hydraulika.................zatiaľ nie je v pláne
Riadenie....................Multicar M22
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
chce to foto
a vytaj
a vytaj
Re: Multicar 22 radll
pracuje sa na vloženi foto ale žistil som že ten program čo som mal na to už nemam
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
tu program nepotrebuješradll píše:pracuje sa na vloženi foto ale žistil som že ten program čo som mal na to už nemam
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=40932
Re: Multicar 22 radll
Takto to nejako začalo kúpou hromady železa ktorú som musel rozobrať aby som ju mohol previesť na prívese domov (foto z prevozu dodám)
tu na foto je už kompletizacia respektive ja som ho kolko tolko zložil a potom prišla na rad flexa
potom prišlo na rad test motora a problémy zo štartérom
tak som kúpil ďalší motor len kôli štartéru
motor na traktore však nechcel štartovať tak som sa ho rozhodol vymeniť za motor čo som kúpil zo štartérom
tu na foto je už kompletizacia respektive ja som ho kolko tolko zložil a potom prišla na rad flexa
potom prišlo na rad test motora a problémy zo štartérom
tak som kúpil ďalší motor len kôli štartéru
motor na traktore však nechcel štartovať tak som sa ho rozhodol vymeniť za motor čo som kúpil zo štartérom
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
prerábanie pôvodného tiahla + výroba závesu pre použitie naradia VARI / MS14
pri teste orby z pluhom VARI som zistil že štelovacie teleso je volné a pluh sa prekacuje musím ešte vylepšiť
pri teste orby som však zistil že na podiskovanej pôde je problém s traktorom sa otočiť
tak som sa rozhodol prednú nápravu presunúť o 25cm bližšie k zadnej
nastalo však viacero problémov -výfukové potrubie
- sacie potrubie
- prevodka riadenia
vyfuky som kúpil s modrým motorom len som ho prezváral (foto hore)
sánie som takisto kúpil s modrým motorom len som ho prezváral
prevodku som presunul ale čo sa mi nestalo cely natešený ako mi tam nadherne pasuje som ju privaril a zistil som že volant doprava kolesa dolava
odtedy som to všeliako upravoval ale neni to ono
problém z malím rajdom sa poriešil natoľko že sa otočím bez brzd na priemere 5m
no nastal novy problem a to ze posunutim napravy sa začali vyrazne biť kolesa pri zatočení až dnes som prišiel na to v čom je príčina
prikladal som to tomu že predok traktora je ľahký a že je tam takýto kĺboví mechanizmus
príčina je ta že konštruktér čo zváral prednú nápravu použil náboje zo Škodovky a tiahla dal dopredu pred nápravu lychobežnik nieje tam kde ma byť takže ma čaka to prerobiť
ďalšiu vec čo plánujem prerobiť je redukcia momentálne je tam reťaz v puzdre trochu chatrnej konštrukcie (namiesto pera celi točiví moment prenáša 100 klinec)
myšlienka bola dať tam diferak v3s a ako redukciu prevodovku AVIA
ako to realizujem ešte neviem ale zatial je verzia diferak multicar 22 z uzavierkou +prevodovka AVIA
pri teste orby z pluhom VARI som zistil že štelovacie teleso je volné a pluh sa prekacuje musím ešte vylepšiť
pri teste orby som však zistil že na podiskovanej pôde je problém s traktorom sa otočiť
tak som sa rozhodol prednú nápravu presunúť o 25cm bližšie k zadnej
nastalo však viacero problémov -výfukové potrubie
- sacie potrubie
- prevodka riadenia
vyfuky som kúpil s modrým motorom len som ho prezváral (foto hore)
sánie som takisto kúpil s modrým motorom len som ho prezváral
prevodku som presunul ale čo sa mi nestalo cely natešený ako mi tam nadherne pasuje som ju privaril a zistil som že volant doprava kolesa dolava
odtedy som to všeliako upravoval ale neni to ono
problém z malím rajdom sa poriešil natoľko že sa otočím bez brzd na priemere 5m
no nastal novy problem a to ze posunutim napravy sa začali vyrazne biť kolesa pri zatočení až dnes som prišiel na to v čom je príčina
prikladal som to tomu že predok traktora je ľahký a že je tam takýto kĺboví mechanizmus
príčina je ta že konštruktér čo zváral prednú nápravu použil náboje zo Škodovky a tiahla dal dopredu pred nápravu lychobežnik nieje tam kde ma byť takže ma čaka to prerobiť
ďalšiu vec čo plánujem prerobiť je redukcia momentálne je tam reťaz v puzdre trochu chatrnej konštrukcie (namiesto pera celi točiví moment prenáša 100 klinec)
myšlienka bola dať tam diferak v3s a ako redukciu prevodovku AVIA
ako to realizujem ešte neviem ale zatial je verzia diferak multicar 22 z uzavierkou +prevodovka AVIA
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
čo poviete vcelku je to výborné
Napadlo ma že pri rozrabke celého traktora vymeniť rám. Rozoberanie ma neminie kôli výmene redučky za avia prevodovku. Terajšie banícke koľaje mi prídu slabé respektíve slabo pozvarané.
Napadlo ma použiť jokel 60x60x8 tj váha rámu cca120kg
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
osobne by som šiel do nejakeho väčšieho profilu,,,,
ta 60x60 sa mi zda moc sýkorkova ... aj ked 8mm stena
môj nazor
ta 60x60 sa mi zda moc sýkorkova ... aj ked 8mm stena
môj nazor
Re: Multicar 22 radll
Započal som prestavbu a úpravy. Zmena stálej redukcie 4,1:1 za prevodovku žuk. Avizovaná prevodovka Avia mi prišla zbytočne veľká aj keď rýchlostné stupne sa mi páčili viac.
Trochu som si to zkomplikoval výrobou prevodu z reťaze. Vyťahať ju nevyťahám ale sa bojím trochu maximálnych otáčok. Račej som to mohol spraviť na kardany + kúpiť dif s uzávierku ako sa srať s výrobou prevodu.
Motor chcem posunuť o 50mm nižšie a o120mm viac dopredu
Trochu som si to zkomplikoval výrobou prevodu z reťaze. Vyťahať ju nevyťahám ale sa bojím trochu maximálnych otáčok. Račej som to mohol spraviť na kardany + kúpiť dif s uzávierku ako sa srať s výrobou prevodu.
Motor chcem posunuť o 50mm nižšie a o120mm viac dopredu
kto nič nerobí,nič nepokazí
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multicar 22 radll
Ten jokel zvaz radsej 70 na 50 ako tie 60tky. 8mm je vela a nicomu nepomoze.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Multicar 22 radll
Zatiaľ sa rám meniť nebude ale ďakujem za typAtlan píše:Ten jokel zvaz radsej 70 na 50 ako tie 60tky. 8mm je vela a nicomu nepomoze.
Je pravda že podla mňa je najväčšie zaťaženie medzi diferenciálom a zadnými ramenami
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Multicar 22 radll
Konečne ma nebudú obiehať male detičky na bicyklikoch
kto nič nerobí,nič nepokazí