Pištův Běs
Re: Pištův Běs
To jo, ale bylo po ruce...
Nicméně na kritiku erudovaných odborníkú prompně reaguji, takže jsem to předělal.
Bude to takhle lepší?
Nicméně na kritiku erudovaných odborníkú prompně reaguji, takže jsem to předělal.
Bude to takhle lepší?
Re: Pištův Běs
...to už je hodně dávno , ale taky jsem měl traktůrek s motorkovým motorem a dodělávaným chlazením a myslel jsem , že čím víc , tím líp . Pořád se mi to přidíralo , až mi jeden MISTR poradil , ať si představím , jaký je průvan okolo válce na motorce při 60km/h . A to úplně stačí , aby se to uchladilo i při práci ...
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pištův Běs
My sme mali na motorkovom motore kapilarny teplomer, len neviem z coho. Aby sa vedelo ze treva zapnut ventilator.
Na druhej strane skutre mali ventilator hnany z kluky 1:1 jednej tusim a nebol problem. Ventilator tusim 16cm.
Na druhej strane skutre mali ventilator hnany z kluky 1:1 jednej tusim a nebol problem. Ventilator tusim 16cm.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Pištův Běs
Jak říká kámoš, ventilátor se zapíná když začne motor divně smrdět
Když jsem tam dal motor a kapotu, tak sem to vzal okolo lesa a ceklem v pohodě. Na hlavě u svíčky, se mě podařilo změřit infra teploměrem teplotu kolem 200°C, žebra měli 70 - 90°C a nepozoroval jsem žádnej úbytek výkonu. U starý 250 stačilo oddělat vrtuli a během chvíle šel výkon do kopru a to i v -10°C.
Tyhle větráčky jsem tam chtěl dát dřív, než mě kámoš dal tu saharu. Ale nejsem si jistý jak se jim bude líbit zima a vlhko venku, teplo od motoru. Tak jsem tam dal radši velkej, kterej je lepši krytovanej. Bohužel když jsem to chtěl dneska připojit k vypínači, zjistil jsem, že dráty co jsem natáh ke konektoru (původně sem uvažoval o binkrech) jsou relativně slabý na 7A co si vezme sahara. Proto sem tam prdnul ty dva malý. Odběr 0,6A a průvan udělaj dostatečnej.
Když jsem tam dal motor a kapotu, tak sem to vzal okolo lesa a ceklem v pohodě. Na hlavě u svíčky, se mě podařilo změřit infra teploměrem teplotu kolem 200°C, žebra měli 70 - 90°C a nepozoroval jsem žádnej úbytek výkonu. U starý 250 stačilo oddělat vrtuli a během chvíle šel výkon do kopru a to i v -10°C.
Tyhle větráčky jsem tam chtěl dát dřív, než mě kámoš dal tu saharu. Ale nejsem si jistý jak se jim bude líbit zima a vlhko venku, teplo od motoru. Tak jsem tam dal radši velkej, kterej je lepši krytovanej. Bohužel když jsem to chtěl dneska připojit k vypínači, zjistil jsem, že dráty co jsem natáh ke konektoru (původně sem uvažoval o binkrech) jsou relativně slabý na 7A co si vezme sahara. Proto sem tam prdnul ty dva malý. Odběr 0,6A a průvan udělaj dostatečnej.
Re: Pištův Běs
...a ještě , jak se tak dívám , by to chtělo odstínit největší teplo od výfuku nějakým plechem a podložit to závaží aspoň 3 cm od masky , aby mohly vetilátory nasávat studený vzduch .
Re: Pištův Běs
Nad plechem sem taky přemejšlel, ale když sem do místa kde jsou teď větráky strčil ruku, tak teplo sálo z hlav, od trubky sem nic extra necejtil,tak sem se na to vykašlal. Prostoru je tam dost a jak sem postupně odřezával bočnice, tak je tam taky spousta volnýho místa kudy může teplo ven. Uvidím co to bude dělat při provozu.
-
- Příspěvky: 105
- Registrován: pát říj 11, 2019 8:14 am
- Bydliště: Slavkov a Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pištův Běs
pista1: Promiň, neprojížděl jsem celé vlákno, ale vidím, že jsi vyměnil motor za dvouválec.. Nemáš ještě ten dekl na 250tku? Hrozně moc by se mi hodil.
Díky za info.. klidně i do SZ
Díky za info.. klidně i do SZ
Re: Pištův Běs
Bohužel, vyměnil jsem motor za motor. Původní by se měl časem dočkat renovace a jezdit ve velorexu.
-
- Příspěvky: 105
- Registrován: pát říj 11, 2019 8:14 am
- Bydliště: Slavkov a Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pištův Běs
škoda. do velouchoj by se mi právě hodil.
Re: Pištův Běs
máš to moc pěkný, jsi šikovný. kam se hrabu já.... K diskuzi o motoru pár stran zpět - měl jsem traktůrek s motorem z 250 a šel z domu. Ano, dá se zpřevodovat tak, že má sílu, ale pak nemá rychlost. A z hovna dort prostě neuplácáš a když chceš rychlost i sílu, musí se dát jiný motor... Proto teď zkouším postavit traktor na základu auta.
Jsem zvědavý, jak Ti to bude fungovat s 350, pohledově je to o 100% hezčí
Jsem zvědavý, jak Ti to bude fungovat s 350, pohledově je to o 100% hezčí
Re: Pištův Běs
2 Pajik_CZ:
Tak nějak nevidím jedinej důvod, proč bych měl do malýho neodpruženýho traktůrku, jehož účel je práce okolo baráku cpát velkej a těžkej motor z auta převodovat ho do rychlosti.
Těch cca 15Km/h kterech dosáhnu je při 1km vzdálenosti od baráku co jezdím je pro mě naprosto dostačující. Ba naopak pomalost se hodí když kličkuješ s plným vlekem mezi stromama.
Když bych chtěl udělat stroj hlavně na traktoriády a občas něco potáhnout, vytvořil bych třeba nějakou podobnnou buginu, co jsi tu prezentoval ty. Široký, odpružený, pořádnej motor, zpřevodovaný do rychla, pověsit na to fejkovej tříbod aby se to alespoň trochu tvářilo jako traktor... Nicméně pro to, k čemu traktor potřebuju já, naprosto nepoužitelný a k ničemu.
S 350 to funguje úplně stejně, rychlost se nemění.
Jo určitě to díky startéru s reduktorem startuje na klepnutí do tlačítka.
Pak je tišší a neflusá mě to olej do ksichtu Jenže to není motorem, ale vejfuckem co sem spáchal a s 250 by to bylo stejný.
Tak nějak nevidím jedinej důvod, proč bych měl do malýho neodpruženýho traktůrku, jehož účel je práce okolo baráku cpát velkej a těžkej motor z auta převodovat ho do rychlosti.
Těch cca 15Km/h kterech dosáhnu je při 1km vzdálenosti od baráku co jezdím je pro mě naprosto dostačující. Ba naopak pomalost se hodí když kličkuješ s plným vlekem mezi stromama.
Když bych chtěl udělat stroj hlavně na traktoriády a občas něco potáhnout, vytvořil bych třeba nějakou podobnnou buginu, co jsi tu prezentoval ty. Široký, odpružený, pořádnej motor, zpřevodovaný do rychla, pověsit na to fejkovej tříbod aby se to alespoň trochu tvářilo jako traktor... Nicméně pro to, k čemu traktor potřebuju já, naprosto nepoužitelný a k ničemu.
S 350 to funguje úplně stejně, rychlost se nemění.
Jo určitě to díky startéru s reduktorem startuje na klepnutí do tlačítka.
Pak je tišší a neflusá mě to olej do ksichtu Jenže to není motorem, ale vejfuckem co sem spáchal a s 250 by to bylo stejný.
Re: Pištův Běs
Však já Ti to nekritizuju Jen říkám, že jsem tuhle cestu zkusil a mě nevyhovuje
Re: Pištův Běs
Protože je mezinárodni situace vhodná k orbě, tak liju z kulí závaží.
Nicméně to vypadá, že v brzké době bude třeba proces obrátit a lít se závaží zpátky kule.
Dost pozdě (po prvním kontaktu s olovem) jsem zjistil, že forma z dřevotřískovejch desek, nebude to pravý ořechový.
Ten smad byl vražednej.
A máme dalších 14Kg na předku k dobru
Nicméně to vypadá, že v brzké době bude třeba proces obrátit a lít se závaží zpátky kule.
Dost pozdě (po prvním kontaktu s olovem) jsem zjistil, že forma z dřevotřískovejch desek, nebude to pravý ořechový.
Ten smad byl vražednej.
A máme dalších 14Kg na předku k dobru
Re: Pištův Běs
pěkný prozradíš zdroj olova?
Re: Pištův Běs
Veď písal že gule....