Pištův Běs
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pištův Běs
Ma vyznam tam davat 350 az taky vykon oprpti 250 to nieje, a ked sa to hada a zere benzin yiez nieje vyhra. Ale. Ked to mas doma....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- pinkygsx
- Příspěvky: 4287
- Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
- Bydliště: kousek od Vyškova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pištův Běs
huráá žije
Pepina už je horová http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=81501
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
Re: Pištův Běs
Jako původně sem uvažoval o nějakým tom polským "4taktu v kostce" ale když se naskytla tahle možnost, tak proč ho tam nedat.
Re: Pištův Běs
Tak je tam
Nejdřív se musel upravit držák motoru.
Rozšířit základnu, protože se celej motor posouvá o kus doleva aby seděla osa řetězu.
Taky sem musel dát kulák řízení na nápravě zespodu, protože by při plným výkyvu narážel do startéru.
A takhle tam sedí
Nejdřív se musel upravit držák motoru.
Rozšířit základnu, protože se celej motor posouvá o kus doleva aby seděla osa řetězu.
Taky sem musel dát kulák řízení na nápravě zespodu, protože by při plným výkyvu narážel do startéru.
A takhle tam sedí
Re: Pištův Běs
Dneska dorazilo elektronický zapalování.
S motorem jsem dostal prodloužení zapalování s 2 řemenicema.
Bohužel už ne ten správnej boční kryt motoru, tak sem odpoledne strávil dopasováváním šablony pro vyvrtání děr do novýho deklu.
Zítra bych měl mít hotovou velkou středovou díru v kusu plechu, podložku pod snímač zapalování a distanční sloupky ke kartéru.
Ovšem největší ořišek bude vejfuck.
Buď to udělám podobně jako na starým motoru, ovšem stím že se tlumič bude muset dát na levou stranu, protože na pravou se přesouvá altík. Tomu a obzvlášť řemenům by rozhodně nesvěčil ten mastnej bordel co vejfuk plive všude okolo sebe.
Nebo spíš koketuju s myšlenkou, že vyrobím nějakou hranatou krabici s přepážkama a vycpanou drátěnkou do prostoru před motor s vývodem rovnou dolů.
S motorem jsem dostal prodloužení zapalování s 2 řemenicema.
Bohužel už ne ten správnej boční kryt motoru, tak sem odpoledne strávil dopasováváním šablony pro vyvrtání děr do novýho deklu.
Zítra bych měl mít hotovou velkou středovou díru v kusu plechu, podložku pod snímač zapalování a distanční sloupky ke kartéru.
Ovšem největší ořišek bude vejfuck.
Buď to udělám podobně jako na starým motoru, ovšem stím že se tlumič bude muset dát na levou stranu, protože na pravou se přesouvá altík. Tomu a obzvlášť řemenům by rozhodně nesvěčil ten mastnej bordel co vejfuk plive všude okolo sebe.
Nebo spíš koketuju s myšlenkou, že vyrobím nějakou hranatou krabici s přepážkama a vycpanou drátěnkou do prostoru před motor s vývodem rovnou dolů.
Re: Pištův Běs
Materiál připravenej, dostal sem i něco navíc, tak do montérek a jdem dávat dokupy zapalování
Re: Pištův Běs
Už se to točí
Sestavené zapalování.
Když nasazujete karbec a zjistíte, že tam chybí pertinaxová podložka. Ale to vás přeci nemůže zastavit
A jedno video.
Nějak se mě kousnul mobil a poškodil soubor tak je trochu divný
Kéž by byl zvuk jako je na mobilu, je to pěknej mazec. Při nastavování zapalka střelil z vejfuju tak, že mě 10 minut pískalo v uchu a nic sem neslyšel, rychle sem si nasadil sluchátka.
Sestavené zapalování.
Když nasazujete karbec a zjistíte, že tam chybí pertinaxová podložka. Ale to vás přeci nemůže zastavit
A jedno video.
Nějak se mě kousnul mobil a poškodil soubor tak je trochu divný
Kéž by byl zvuk jako je na mobilu, je to pěknej mazec. Při nastavování zapalka střelil z vejfuju tak, že mě 10 minut pískalo v uchu a nic sem neslyšel, rychle sem si nasadil sluchátka.
Re: Pištův Běs
Musím do konce roku vybrat zbytek dovolený, tak dneska jeden den padnul na tlumič.
Z tlumiče sem odřezal trubky v čelíčkách a zjistil že má v 1/4 přepážku a je totálně zahnojenej. Tak sem ho kuchnul, vypálil, sedm 10mm děr v přepážce sem zvětšil na 15mm, vyřezal díry pro nový trubky a celý to posvářel zase dokupy.
A takhle to nakonec vypadá Oproti původnímu je tišší a hlavně nebudu mít motor a půlku traktoru zeblitý od oleje
Pak sem přivařil páku na řazení motoru, místo původního přepákování na hadráka, opravil prasklej spojkovej mechanismus a zapojil spojku.
No a pak sem jen 2x obkroužil zahradu a schoval traktor do garáže aby chudák netrpěl pod plachtou na dešti.
Z tlumiče sem odřezal trubky v čelíčkách a zjistil že má v 1/4 přepážku a je totálně zahnojenej. Tak sem ho kuchnul, vypálil, sedm 10mm děr v přepážce sem zvětšil na 15mm, vyřezal díry pro nový trubky a celý to posvářel zase dokupy.
A takhle to nakonec vypadá Oproti původnímu je tišší a hlavně nebudu mít motor a půlku traktoru zeblitý od oleje
Pak sem přivařil páku na řazení motoru, místo původního přepákování na hadráka, opravil prasklej spojkovej mechanismus a zapojil spojku.
No a pak sem jen 2x obkroužil zahradu a schoval traktor do garáže aby chudák netrpěl pod plachtou na dešti.
Re: Pištův Běs
Dobíjím
Nejdřív sem dobu spekuloval, jak ten držák udělat a všechno vycházelo strašně složitě. Pak sem zkusil altík otočit o 180° hlavním úchytem dopředu a najednou to šlo velice jednoduše.
Nejdřív sem dobu spekuloval, jak ten držák udělat a všechno vycházelo strašně složitě. Pak sem zkusil altík otočit o 180° hlavním úchytem dopředu a najednou to šlo velice jednoduše.
Re: Pištův Běs
Dneska jsem posvářel kryt řemenic, ať tam nejde bordel.
Re: Pištův Běs
Venku hnusně, zima a prší, tak sem se s lakováním zdekoval do sklepa ke kotli, kde je teplo.
Alespoň to pěkně zatvrdne, než se udělá pěkně, abych to mohl s konečnou platností natrvrdo přidělat.
Alespoň to pěkně zatvrdne, než se udělá pěkně, abych to mohl s konečnou platností natrvrdo přidělat.
Re: Pištův Běs
Hotovo.
Měl sem strach jestli to nebude drhnout o kolo při natočení a plným výkyvu nápravy, ale vychází to na milimetry
Vzpěru rámu jsem musel kvuli altíku trošku naohejbat a převařit.
Chlazení elektrickým větrákem s ručním zapínáním v případě potřeby.
Měl sem strach jestli to nebude drhnout o kolo při natočení a plným výkyvu nápravy, ale vychází to na milimetry
Vzpěru rámu jsem musel kvuli altíku trošku naohejbat a převařit.
Chlazení elektrickým větrákem s ručním zapínáním v případě potřeby.
Re: Pištův Běs
... krásná práce ! Jenom to chlazení se mi zdá hodně předimenzované .