John Deere powered by Suzuki
Re: John Deere powered by Suzuki
...Mavexxi , přeji vše nej k narozeninám ..!! :a co je nového na stroji..?
- mavexx
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte pro 28, 2010 8:01 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: John Deere powered by Suzuki
Všetkých pozdravujem aj teba Vladimir. Dlhy čas som tu nebol. Nejake novinky u mňa . Kúpil som pluh APO 155 Roudnice dvojradličak obracak, len mam problem s hydročerpadlom . To čo mam na stroji zo Zila tlači len 60 barov a nevladze nadvihnuť cely pluh hore musel som zatial hodiť dole vrchne hlavy, kým neprehodim original hydraulicke čerpadlo. Inač ten pluh orie sam len ešte sa trochu pohrat s nastavenim.
Mala zmena na prednej maske , lenfiniš kapoty asi až v zime. aj značka už vybavená len nemam vodičak na "T". Dnes sa mi podarilo urobiť orbu prvý krát v živote,na prvý krát myslím super.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vHwKNq_Lms
Dnes sa podarilo poorať celu zahradu prvý krát,pluhy su na orbu 18cm ale ja som ho dral do 22 cm .
Mala zmena na prednej maske , lenfiniš kapoty asi až v zime. aj značka už vybavená len nemam vodičak na "T". Dnes sa mi podarilo urobiť orbu prvý krát v živote,na prvý krát myslím super.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vHwKNq_Lms
Dnes sa podarilo poorať celu zahradu prvý krát,pluhy su na orbu 18cm ale ja som ho dral do 22 cm .
- kronholec.sk
- Příspěvky: 658
- Registrován: ned dub 10, 2011 6:37 pm
- Bydliště: Banská Štiavnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: John Deere powered by Suzuki
a preto si ja pri vybavovaní čísla uvediem že je to úžitkové vozidlo a nie traktor - tiež nemam "T"
Re: John Deere powered by Suzuki
až bude i kapota v laku tak to bude paráda
až teď jsem si všimnul že jsi přece jen zainvestoval do nových zadních pneumatik - tyto mu pasují přece jen líp Podle blatníků jsou o něco menší na průměru než ty původní
až teď jsem si všimnul že jsi přece jen zainvestoval do nových zadních pneumatik - tyto mu pasují přece jen líp Podle blatníků jsou o něco menší na průměru než ty původní
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: John Deere powered by Suzuki
nadherna prace,ty jsi klempir?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: John Deere powered by Suzuki
...pěkně Ti to orá , jen mám dojem , že nemáš plovoucí funkci v ovládání ramen ...
Re: John Deere powered by Suzuki
taky jsem si toho všiml, dobře je to vidět kolem 50s kdy traktor "skáče" stejně jak pluh, ale čekal jsem až se k tomu vyjádří nějaký skušený oráč
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
- mavexx
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte pro 28, 2010 8:01 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: John Deere powered by Suzuki
asi pred 2 mesiacmi som kupil nove gumy ,su asi o 2cm menšie z celkoveho priemeru oproti origo V3S.
pre Pawka- niesom klampiar iba elektrikár silnoprúd.
Vladimir 2 - máš pravdu plavajuca hydraulika tam strašne chýba ,aj som na fore kdesi hladal jak to poriešiť len som nejak nedošiel ku riešeniu.
Do bokov tie ramena majú vôlu to je v pohode. len vyškovo chyba plavajuca poloha. Ja som oral 1. krát v živote ale ma to nadchlo, lebo tie Roudnicke pluhy ked vidia hlinu tak oru same.
Len poriešiť hydročerpadlo lebo to zo Zila dava len 60 barov a nezodvihne komplet pluh do vyšky tak som horne dva hlavy zmontoval.
Teraz prerabam brzdy na kvapalinove - piest 22mm zo spojky Liaz a piestiky do kolesa Avia 38mm. dufam ze to bude brzdiť.
Vykon motora v orbe super , zohnal som kyper z Multicar možno ked bude čas bude 3 stranny sklapač.
A ešte vychytavanie much zisteních v praxi.
pre Pawka- niesom klampiar iba elektrikár silnoprúd.
Vladimir 2 - máš pravdu plavajuca hydraulika tam strašne chýba ,aj som na fore kdesi hladal jak to poriešiť len som nejak nedošiel ku riešeniu.
Do bokov tie ramena majú vôlu to je v pohode. len vyškovo chyba plavajuca poloha. Ja som oral 1. krát v živote ale ma to nadchlo, lebo tie Roudnicke pluhy ked vidia hlinu tak oru same.
Len poriešiť hydročerpadlo lebo to zo Zila dava len 60 barov a nezodvihne komplet pluh do vyšky tak som horne dva hlavy zmontoval.
Teraz prerabam brzdy na kvapalinove - piest 22mm zo spojky Liaz a piestiky do kolesa Avia 38mm. dufam ze to bude brzdiť.
Vykon motora v orbe super , zohnal som kyper z Multicar možno ked bude čas bude 3 stranny sklapač.
A ešte vychytavanie much zisteních v praxi.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: John Deere powered by Suzuki
Samotný volný pohyb ramen by šel řešit i hydraulicky
S plovoucí funkcí hydrauliky poradím, ale problém ramen to neřeší - ty totiž musí mít táhla, která umožní pohyb - viz origo spodek svislého táhla Zetor. Pro orání a většinu dalších prací se dá čep do té drážky, a jen v případě kdy je potřeba ramena fixovat, dá se do té díry vedle
S plovoucí funkcí hydrauliky poradím, ale problém ramen to neřeší - ty totiž musí mít táhla, která umožní pohyb - viz origo spodek svislého táhla Zetor. Pro orání a většinu dalších prací se dá čep do té drážky, a jen v případě kdy je potřeba ramena fixovat, dá se do té díry vedle
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: John Deere powered by Suzuki
...Terabliku , bez urážky , vůbec nevíš o čem mluvíš a na co tam ty otvory jsou...
- mavexx
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte pro 28, 2010 8:01 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: John Deere powered by Suzuki
Som rozmyšlal že dam jeden ventil medzi privod do piestu a vyvod a otvorim ho pri stlačenej pačke hydrauliky ,ktora akože by tlačila pluh do zeme len to prejde do prepadu. myslim že asi tak to maju na traktoroch? hydraulika je pre mna Alijašska dedina
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: John Deere powered by Suzuki
Tak já to mám na svém stroji takhle... Když je čep v drážce, ramena se můžou hejbat nahoru a dolu každé zvlášť. A když čep přendám do díry vedle, ramena jsou fixována. Samozřejmě to nemění pohyb do stran, a nijak to neovlivní zvedání ramen jako takových - jen ten volný pohyb jednoho vůči druhému (ve svislém směru) a možnost nadzvednutí i při fixované pozici hydrauliky... Ale samozřejmě nejsem odborník ani na orání, ani na Zetory. Rád si to nechám objasnit
Na traktorech tovární výroby maj rozvaděče s plovoucí polohou. Ale to co píšeš je jedno z možných řešení v situaci kdy tenhle typ rozvaděče nemáš. (dá se běžně koupit). Na přiloženém obrázku je tříkanálové provedení. Typ "A" máš pravděpodobně ty. A typ "K" je ten s plovoucí polohou. Ty značky vedle pak značí provedení aretace nebo vracení páky - typ "1" je běžný (asi tvůj případ), typ "16" se používá nejčastěji pro ten typ "K" Znamená to, že první a třetí poloha páčky je vracená pružinou do neutrálu, a čtvrtá poloha je aretovaná . Pro úplnost - kanál N-N je kanál, kterým proudí olej pokud nezatáhneš za žádnou páčku. Slouží k tomu, že se tenhle typ rozvaděče dá zapojit před další spotřebič (třeba i další rozvaděč). Pokud ale použiješ kteroukoliv páčku, spotřebič kterej bude za tímhle rozvaděčem je v tu chvíli bez tlaku (olej odejde do výstupu T). Čili se to nehodí na všechny typy zapojení, ale jen pro některé - kde tohle nevadí
Na traktorech tovární výroby maj rozvaděče s plovoucí polohou. Ale to co píšeš je jedno z možných řešení v situaci kdy tenhle typ rozvaděče nemáš. (dá se běžně koupit). Na přiloženém obrázku je tříkanálové provedení. Typ "A" máš pravděpodobně ty. A typ "K" je ten s plovoucí polohou. Ty značky vedle pak značí provedení aretace nebo vracení páky - typ "1" je běžný (asi tvůj případ), typ "16" se používá nejčastěji pro ten typ "K" Znamená to, že první a třetí poloha páčky je vracená pružinou do neutrálu, a čtvrtá poloha je aretovaná . Pro úplnost - kanál N-N je kanál, kterým proudí olej pokud nezatáhneš za žádnou páčku. Slouží k tomu, že se tenhle typ rozvaděče dá zapojit před další spotřebič (třeba i další rozvaděč). Pokud ale použiješ kteroukoliv páčku, spotřebič kterej bude za tímhle rozvaděčem je v tu chvíli bez tlaku (olej odejde do výstupu T). Čili se to nehodí na všechny typy zapojení, ale jen pro některé - kde tohle nevadí
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: John Deere powered by Suzuki
Neviem či ma Vladimír nezvozí až pod čiernu zem, ale najlacnejšie riešenie je namiesto pevného spojenia vrchných (zdvihacích) ramien so spodnými do ktorých sa upína náradie (pluh) použiť primerane dlhé kúsky reťaze. Som si vedomý, že je to také všelijaké ale účel to plnilo.mavexx píše:Som rozmyšlal že dam jeden ventil medzi privod do piestu a vyvod a otvorim ho pri stlačenej pačke hydrauliky ,ktora akože by tlačila pluh do zeme len to prejde do prepadu. myslim že asi tak to maju na traktoroch? hydraulika je pre mna Alijašska dedina
- mavexx
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte pro 28, 2010 8:01 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: John Deere powered by Suzuki
Zdravim všetkych forakov, po dlhom čase davam zopar foto z postupu prace, sice mierny ale predsa.
Došlo k prerobeniu brzd na kvapalinové, na zadnej náprave. valčeky na pedaloch sú z Liaz spojkový valček.
V naprave sú brzdové valčeky z Avie .
Pribudlo ovladanie uzavierky difu, na nožny pedal kvapalinové , na pedaly je valček z nejakeho osobaku spojkový, na dife je valček spojkovy z prevodovky Škoda 100 plynovým piestykom na spätne vracanie paky.
pribudly kricie kapotáže okolo prevodovky, pred sedadlom, sedadlo je vyklápacie so zaistovacim zámkom, a malou odkladaciou skrinkou pod sedadlom. Kapoty dostaly centralne zamykanie, prva polovica kapotáže je vo farbe (zelena metalíza)
Namontovane nové hydraulicke čerpadlo, len ešte dôjde k vymene remena a remenic za ozubene.
riadiaca páka z prevodovky dostala miesto na druhom blatniku. pribudlo pracovne svetlo do zadu.
Došlo k prerobeniu brzd na kvapalinové, na zadnej náprave. valčeky na pedaloch sú z Liaz spojkový valček.
V naprave sú brzdové valčeky z Avie .
Pribudlo ovladanie uzavierky difu, na nožny pedal kvapalinové , na pedaly je valček z nejakeho osobaku spojkový, na dife je valček spojkovy z prevodovky Škoda 100 plynovým piestykom na spätne vracanie paky.
pribudly kricie kapotáže okolo prevodovky, pred sedadlom, sedadlo je vyklápacie so zaistovacim zámkom, a malou odkladaciou skrinkou pod sedadlom. Kapoty dostaly centralne zamykanie, prva polovica kapotáže je vo farbe (zelena metalíza)
Namontovane nové hydraulicke čerpadlo, len ešte dôjde k vymene remena a remenic za ozubene.
riadiaca páka z prevodovky dostala miesto na druhom blatniku. pribudlo pracovne svetlo do zadu.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: John Deere powered by Suzuki
No je to paráda Ještě homologaci a můžeš to vyrábět sériově
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně