Kríženec
Re: Kríženec
Môj veľký pomocník , včera mi pomáhal dať štiepačku na podvozok a potom ešte zadné brzdy na aute. Večer bol súci strčiť celý do pračky .
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Kríženec
Paráda.
Ach jo, jak já Vám zavidím C značky.
Jak to vlastně je, když máte domaděl s C značkou a za ním doma dělanou třeba vlečku, dá se s ní jezdit nebo jak?
Ach jo, jak já Vám zavidím C značky.
Jak to vlastně je, když máte domaděl s C značkou a za ním doma dělanou třeba vlečku, dá se s ní jezdit nebo jak?
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Kríženec
Ahoj, je to to iste ako domadeľ. Prihlásiš ju na "C" značky a zaplatíš poistku. Na cestu prvej a druhej triedy musíš požiadať každý rok o výnimku. Výnimka platí len na vymedzenom úseku.
Re: Kríženec
Veteranista, na vlečku treba dalšiu značku C
Takze na supravu mas dve rozne C značky
Takze na supravu mas dve rozne C značky
Re: Kríženec
aj tvoj dôchodok ukradli?
Re: Kríženec
Banditi? Nie, mne ho ukradol štát a tak musíme robiť, aby mali plne .....
Re: Kríženec
S novým štartérom skončil problém s akumulátorom a to som ho chcel vlani na jeseň vymeniť.
Od syna som dostal fotovotický panel XHGD 10W s regulátorom. V sobotu som spravil držiak, včera nalepil krycie sklo (pre istotu) a dnes som to spojazdnil. Nabíjací prúd pri najväčšom jase tak ako je uvedené okolo 0,55 A. Malo by to udržiavať akumulátor v plne nabitom stave.
Od syna som dostal fotovotický panel XHGD 10W s regulátorom. V sobotu som spravil držiak, včera nalepil krycie sklo (pre istotu) a dnes som to spojazdnil. Nabíjací prúd pri najväčšom jase tak ako je uvedené okolo 0,55 A. Malo by to udržiavať akumulátor v plne nabitom stave.
Re: Kríženec
...zajímavá věcička...
Re: Kríženec
Po nainštalovaní solárnej nabíjačky je akumulátor vždy plne nabitý. Pri zapnutí kľúča zapaľovania je na voltmetri 13,6 V. (udržiavacie napätie nabíjačky). Nemusím sa starať o akumulátor a to som ho už vlani chcel po dvoch rokoch odpísať.
Škoda, že som to nenahodil skôr. Parkovanie traktora od zásuvky je zhruba 70 m. Kábel vzduchom nepripadal do úvahy, kopať sa mi nechcelo. Vlani som chcel kúpiť takúto solárnu nabíjačku, len vždy bolo prednejšie niečo iné.
Kúpou a prerobením štartéra Bosch sa vyriešili finančné náklady. Originál štyri štartéry som opravil a predal + ďalšie dva upravené Bosch išli na predaj (k spokojnosti kupujúcich, bežia u hasičov na závodných PS12).
Originál štartér bol slabý na motor s kompresorom a čerpadlami. Na reduktorovom štartéry mal výrobca Magneton problém z lámaním pastorkov, zastavili výrobu. Teraz pár dílerov dovlieklo čínske náhrady – zas sa pár ľudí musí popáliť.
Škoda, že som to nenahodil skôr. Parkovanie traktora od zásuvky je zhruba 70 m. Kábel vzduchom nepripadal do úvahy, kopať sa mi nechcelo. Vlani som chcel kúpiť takúto solárnu nabíjačku, len vždy bolo prednejšie niečo iné.
Kúpou a prerobením štartéra Bosch sa vyriešili finančné náklady. Originál štyri štartéry som opravil a predal + ďalšie dva upravené Bosch išli na predaj (k spokojnosti kupujúcich, bežia u hasičov na závodných PS12).
Originál štartér bol slabý na motor s kompresorom a čerpadlami. Na reduktorovom štartéry mal výrobca Magneton problém z lámaním pastorkov, zastavili výrobu. Teraz pár dílerov dovlieklo čínske náhrady – zas sa pár ľudí musí popáliť.
Re: Kríženec
Re: Kríženec
Co sú to za hríby, djú sa jest? Myslim viac ako 1x.
Re: Kríženec
Dajú sa jest sú to václavky (podpňovky, michalky) , ale už sú staršie. V hore na pníkoch bývajú krásne tmavé. Tu sú vo všetkých svojich farbách https://www.google.sk/search?q=vaclavky ... 85#imgrc=_
Re: Kríženec
Re: Kríženec
Posledná jazda traktorom tento rok – odvoz „vianočného dreva“ - paličiek do kotolne
Posledný z vývoja štartérov (Š-1203/TAZ-1500) a porovnanie veľkosti s originálom. Výkon 1,7 kW je veľkosťou porovnateľný s originálom je tenší a o 1,5 kg ľahší.
Vhodný do najsilnejších PS12 s obsahon 2120 a 2165 ccm, prípadne pre diesel motory s úpravou zadnej príruby a zotrvačníka Š-1203. 1,4 kW má výborný výkon a veľkosť.
Posledný z vývoja štartérov (Š-1203/TAZ-1500) a porovnanie veľkosti s originálom. Výkon 1,7 kW je veľkosťou porovnateľný s originálom je tenší a o 1,5 kg ľahší.
Vhodný do najsilnejších PS12 s obsahon 2120 a 2165 ccm, prípadne pre diesel motory s úpravou zadnej príruby a zotrvačníka Š-1203. 1,4 kW má výborný výkon a veľkosť.