Kríženec
Re: Kríženec
Budeš mat viac času prerobit traktor na 4x4
Re: Kríženec
Ahoj, času dufam budem mať viac, ale 4 x 4 už ja robiť nebudem. Toto už mi bude stačiť. Musel by som mať o 20 rokov menej
Re: Kríženec
Likvidujem všetku odbornú literatúru staršieho vydania, ktorú som mal v robote.
Pokiaľ by mal niekto záujem po Novom roku môžem zaslať.
Cena bude poštovné, prip. balné (náklady na odoslanie) na účet, až po doručení zásielky.
Predam po Novom roku tester - 2-x merač spotreby paliva Flowtrtonic 205 + jedeno prídavné zariadenie Flowjet-Ventil flowtronic 4703
Jedna súprava napajaná zo 4 monočlánkov, druha je prerobená na pripojenie cez zásuvku zapaľovača.
Cena jedného kufra 20,- €. Spolu komplet všetky tri kufre 50,- € (+ poštovné - zašlem na dobierku).
Po Novom roku to dám do sekcie predám. Zatiaľ iba tu. Pokiaľ ma niekto o niečo záujem, tak sa ozvite.
Pokiaľ by mal niekto záujem po Novom roku môžem zaslať.
Cena bude poštovné, prip. balné (náklady na odoslanie) na účet, až po doručení zásielky.
Predam po Novom roku tester - 2-x merač spotreby paliva Flowtrtonic 205 + jedeno prídavné zariadenie Flowjet-Ventil flowtronic 4703
Jedna súprava napajaná zo 4 monočlánkov, druha je prerobená na pripojenie cez zásuvku zapaľovača.
Cena jedného kufra 20,- €. Spolu komplet všetky tri kufre 50,- € (+ poštovné - zašlem na dobierku).
Po Novom roku to dám do sekcie predám. Zatiaľ iba tu. Pokiaľ ma niekto o niečo záujem, tak sa ozvite.
Re: Kríženec
to meranie spotreby , ako to funguje?
Re: Kríženec
Ahoj, jedná sa o prietokomer, sonda je velice presná, je to sustava 4 piestikov spojených kľukovým mechanizmom cez ktoré sa pretláča palivo. Kábel ktorý ide zo sondy má na konci magnetické relé ktoré sa zopne za káždou otáčkou mechanizmu. Každá sonda je kalibrovaná a nie je možné ich prehadzovať medzi sebou. Záznamová jednotka je kalkulačka, na ktorej po zmačknutý "reset" naskočila hodnotá ( odmerné množstvo paliva na jedno otočenie mechanizmu. Sonda prakticky akoby mačkala plus a vždy pripočítala pretečné množstvo paliva. Po prejdení určitého useku cesty v oboch smeroch sa záznam na kalkulačke videlil počtom prejdených km a vyšla priamo priemerná spotreba paliva / 100 km. Z uvedeného údaju za potom vypočítala základná spotreba paliva podľa STN 30 0515, http://www.meraniespotreby.sk/index.php?menu=33 , resp staršiá norma ČSN 30 0510. Resp meranie spotreby paliva v prevádzke vozidla podľa požiadaviek dopravného strediska.
Samostatný kufor s kalkulačkou bol určený na meranie spotreby paliva benzinových karburátorových motorov bez prepadu paliva do nádrže. Na meranie naftových motorov sa musí použiť prídavné zariadenie Flowjet Ventil, ktorý sa zapojí do okruhu palivovej sústavy a sonda sa pripája z vrchnej časti vedla páky ventílu. Toto zariadenie má svoje vlastné čerpadlo, cez ktore sa odvzdušnila nafta a potom sa prepalo do pozície meranie a mohlo sa merať, tak ako bežne benzínový motor. Prepad nafty išiel do okruhu a merané bolo iba spotrebované palivo.
Na meranie nových motorov, sa toto zariadenie nedá využiť, nedokáže zabezpečiť podmienky tlaku paliva vstrekovania. Muselo by byť ďaľšie prídavné zariadenie. Sonda je tá ista ako u novších prístrojov Flowtronic 215, ktoré mali miesto kalkulačky tlačiareň, ale pracujú na tom istom princípe.
Niekedy som stým meral aj 10 meraní v týždni. Podľa potreby.
Dá sa to využiť napr. pre veteránistov, ale podľa mojho názoru je to v takom prípade zbytočné. Skôr by to našlo uplatnenie na nejakej menšej farme a alebo firme, kde sa používajú stroje s klasickým vstrekovacím čerpadlom na premeranie spoptreby paliva, aby si vedel majitel kontrolovať spotrebu paliva. Palivo sa vždy "premiestňovalo". Toto dokázalo spraviť veľké úspory. V rámci mojej pôsobnosti sme mali okolo 500 vozidiel. Niekedy som na požiadanie meral aj napr. pre nemocnicu Š-1203., Prípadne spotrebu žeriava na hodinu práce.
V prípade záujmu nejakého učilišta, (iba v takomto prípade) asi by sme sa dohodli ako dar.
Samostatný kufor s kalkulačkou bol určený na meranie spotreby paliva benzinových karburátorových motorov bez prepadu paliva do nádrže. Na meranie naftových motorov sa musí použiť prídavné zariadenie Flowjet Ventil, ktorý sa zapojí do okruhu palivovej sústavy a sonda sa pripája z vrchnej časti vedla páky ventílu. Toto zariadenie má svoje vlastné čerpadlo, cez ktore sa odvzdušnila nafta a potom sa prepalo do pozície meranie a mohlo sa merať, tak ako bežne benzínový motor. Prepad nafty išiel do okruhu a merané bolo iba spotrebované palivo.
Na meranie nových motorov, sa toto zariadenie nedá využiť, nedokáže zabezpečiť podmienky tlaku paliva vstrekovania. Muselo by byť ďaľšie prídavné zariadenie. Sonda je tá ista ako u novších prístrojov Flowtronic 215, ktoré mali miesto kalkulačky tlačiareň, ale pracujú na tom istom princípe.
Niekedy som stým meral aj 10 meraní v týždni. Podľa potreby.
Dá sa to využiť napr. pre veteránistov, ale podľa mojho názoru je to v takom prípade zbytočné. Skôr by to našlo uplatnenie na nejakej menšej farme a alebo firme, kde sa používajú stroje s klasickým vstrekovacím čerpadlom na premeranie spoptreby paliva, aby si vedel majitel kontrolovať spotrebu paliva. Palivo sa vždy "premiestňovalo". Toto dokázalo spraviť veľké úspory. V rámci mojej pôsobnosti sme mali okolo 500 vozidiel. Niekedy som na požiadanie meral aj napr. pre nemocnicu Š-1203., Prípadne spotrebu žeriava na hodinu práce.
V prípade záujmu nejakého učilišta, (iba v takomto prípade) asi by sme sa dohodli ako dar.
Re: Kríženec
Po novom roku bude k dispozícií
Nová zátka palivovej nádrže – zámok FAB. Cena 4, - € + poštovné.
Tachometer – ø 100 mm (Trabant, Robur, prevod zhodný z Š-1023) natočene 66 km, slúžil iba na meracie účely pri meraní spotreby paliva. Na spodnej časti vnútorného rámika je trochu prachu. Cena 10 € + poštovné.
Pokiaľ máte niekto záujem už môžete písať. Po novom roku pôjde do sekcie predám s platnosťou na jeden týždeň. Po týždni pôjdu všetky veci na predaj cez Bazoš.
Nová zátka palivovej nádrže – zámok FAB. Cena 4, - € + poštovné.
Tachometer – ø 100 mm (Trabant, Robur, prevod zhodný z Š-1023) natočene 66 km, slúžil iba na meracie účely pri meraní spotreby paliva. Na spodnej časti vnútorného rámika je trochu prachu. Cena 10 € + poštovné.
Pokiaľ máte niekto záujem už môžete písať. Po novom roku pôjde do sekcie predám s platnosťou na jeden týždeň. Po týždni pôjdu všetky veci na predaj cez Bazoš.
Re: Kríženec
Zdravím,mám zájem o katalog náhradních dílů na Š 1203.Jestli je ještě volný.Díky.
Re: Kríženec
Ano je voľný, zastavíš sa preň? Hneď za colnicnicou zhruba 500 m. Prípadne to môžem dať dcere a na mestkom úrade Brumov-Bylnice.
Re: Kríženec
Teď zrovna marodím su na neschopence takže sa tam nedostanu nešlo by to poštou?
Re: Kríženec
Išlo po novóm roku. Adresu a číslo telefonu cez súkromnú správu.
Prípadne to môže zobrať zať do TDV Rokytnice - po 7.1.2019
Prípadne to môže zobrať zať do TDV Rokytnice - po 7.1.2019
Re: Kríženec
...už si ho nechej . Mám svůj !
Re: Kríženec
To dřevo je úžasné, to snad rovnáš podle provázku ...
To máte štěstí, že jdu kolem ...
TK GAZ http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 14&t=90583
TK GAZ http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 14&t=90583
Re: Kríženec
Ahoj to sa Ti len zdá, podľa špagáta nie je rovnané, to len na fotografií tak vyzerá.
Výhrevnosť má dobrú, najme pokiaľ ho dostaneš do kotolne. Minimálne 5-x sa zohreješ.
Výhrevnosť má dobrú, najme pokiaľ ho dostaneš do kotolne. Minimálne 5-x sa zohreješ.
Re: Kríženec
5x ? Asi výhoda vyklápěcího vleku a dřevárky v přímo v kotelně, já se pod 8x nedostanu
To máte štěstí, že jdu kolem ...
TK GAZ http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 14&t=90583
TK GAZ http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 14&t=90583