Ukazuje to celkem slušně. Při normálním provozu a zahřátí cca 80-90 . Když už ručička šla k 100 a více, tak bylo třeba ubrat.
Myslím , že měřit teplotu oleje není nejvhodnější. Na hlavě je podle mě nárůst teploty nejvíce a nejdříve patrný a je možno podle teploty dost pružně reagovat na její nárůst.
Jo a ještě jeden postřeh. Slavia nemá oběhové mazání, ale ztrátové. Kdyby měla oběhové, tak nárůst teploty bude dost rychlý. Ale při ztátovém je olej přiváděn z nádržky(byť je součástí motoru), ale než se ten olej ohřeje, tak to bude trvat určitě déle. Takže pak by možná mohlo být už pozdě.
Pokud je však u Slavie v pořádku řemen a ventilátor a žebra chlazení nejsou moc zasraná, tak chlazení je dost účinné. Teploměr pro kontrolu však nemůže škodit.
Jinak originál TK se Slavií moc k 800 Kg chybět nebude. Neměl bych strach. Odmění Tě dobrá spotřeba PHM.