Pechův Střep(škoda 440)
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Už mám vybráno na bazoši, disky i gumama, tak uvidíme co přivezu :-) díky moc za pomoc od všech :-)
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Ahoj, dnes jsem přivezl kultyvátor a zase problém. První problém je v tom, že zapojení ramen je docela vysoko, což vyřeším teda převařením držáků a úpravou 3. bodu, který je naopak zase moc dlouhý. Co mě ale trápí nejvíc je, že mi to nechce zvednout hydraulika do maximálního vysunutí. Kde by mohl být problém, slabé čerpadlo, nebo špatně zapojené, nebo slabí píst?
čerpadlo:
Rozveděč:
čerpadlo:
Rozveděč:
Re: Pechův Střep(škoda 440)
A co ta spláclá trubka na tom rozvaděči? Ta bude hodně ubírat. H zlavy neřeknu jestli je to tlak, nebo vratka. Je to celkem jedno. Tím zmačklím místem to poteče dost špatně.
Z fotky není vidět parametry čerpadla. Je to Ruské čerpadlo. Jsou tuším dvě, možná tři velikosti. Mám jedno to malé na traktůrku a vyklopí valník hlíny. není s ním problém. Ale ze začátku byl. Tohle čerpadlo lze otočit. Vniřek se celej nechá vzít a otočit. Může být levo, i pravotočivé. Podle toho jak se tam ty kolečka v uložení dovnitř vloží. Ale uvnitř jsou takové brejličky s těsněním. Ty když se dají špatně, čerpadlo nejde do jeho max. tlaku. Těma brejličkama tlakový olej teče spátky do sání. Já jsem se s tím tenkrát namordoval. Neotočil jsem je a málo to zvedalo. Pak jsem čerpadlo rozdělal a otočil jsem cosi a když v zimě byl hustej olej vylítlo mi to podle hřídelky, gufero prasklo jak perníkoví. Olej šel zase špatným kanálkem. Znovu jsem to rozebral, gufero dal jiný a ty brejličky nevěděl jak byly když jsem to rozebíral, tak jsem tam zase tak nějak dal. A od té doby to maká jak má. Zvedne to cokoli. Většinou se začnou prokluzovat řemeny co čerpadlo pohánějí.
Myslím, že na čerpadle mám napsaný ,,nasos - sání" tam to čerpadlo saje olej. Koukni na tu trubku u rozvaděče. Oprav ji a uvidíš co bude.
Z fotky není vidět parametry čerpadla. Je to Ruské čerpadlo. Jsou tuším dvě, možná tři velikosti. Mám jedno to malé na traktůrku a vyklopí valník hlíny. není s ním problém. Ale ze začátku byl. Tohle čerpadlo lze otočit. Vniřek se celej nechá vzít a otočit. Může být levo, i pravotočivé. Podle toho jak se tam ty kolečka v uložení dovnitř vloží. Ale uvnitř jsou takové brejličky s těsněním. Ty když se dají špatně, čerpadlo nejde do jeho max. tlaku. Těma brejličkama tlakový olej teče spátky do sání. Já jsem se s tím tenkrát namordoval. Neotočil jsem je a málo to zvedalo. Pak jsem čerpadlo rozdělal a otočil jsem cosi a když v zimě byl hustej olej vylítlo mi to podle hřídelky, gufero prasklo jak perníkoví. Olej šel zase špatným kanálkem. Znovu jsem to rozebral, gufero dal jiný a ty brejličky nevěděl jak byly když jsem to rozebíral, tak jsem tam zase tak nějak dal. A od té doby to maká jak má. Zvedne to cokoli. Většinou se začnou prokluzovat řemeny co čerpadlo pohánějí.
Myslím, že na čerpadle mám napsaný ,,nasos - sání" tam to čerpadlo saje olej. Koukni na tu trubku u rozvaděče. Oprav ji a uvidíš co bude.
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Ok, dekuji za info. Vymenim trubky a uvidim. Mam v zaloze rozjednane cerpadlo ze skopky z avie myslim ze prutok 20l, tak by mohlo byt dobre pripadne k vymene.
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Ota, je to Vrátna vetva
Re: Pechův Střep(škoda 440)
tunak to už neexistuje? majitel sem chodí....
ale tu už vyše roka nič
ale tu už vyše roka nič
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Omlouvám se, zkusím dnes něco doplnit. Mám toho poslední rok moc a moc mě toho ještě čeká.
Re: Pechův Střep(škoda 440)
Tak vložím po dloouhé débě nějaké info. Mé plány na začátku byly:
1. Výměna náplní- Provedeno
2. Výměna gum vzadu i v předu za šípáky- Provedeno
3. Předělání plynového pedálu (na mou výšku je moc blízko)- Provedeno
4. Celková očista traktoru, motoru a převodovek - Provedeno
5. Nový kabát traktoru- bohužel nebyl čas ani peníze
6. Nová elektrika + přídavná světla- nová elektrika ano
7. Kaslík na nářadí na blatník- zatím ne
8. Nějaké závaží na předek- provizor
9. atd. je toho mnoho, takže záleží kolik bude na vše času
Během prvních 4 měsícu jsem měl traktor na dílně, kde jsem měnil přední gumy, předělal plynový pedál, udělal očistu motoru a převodovek. Vyměnil jsem náplně a postupně jsem začal přicházet na různé závady, které jsem odstraňoval. Výměna alternátoru a štelování regulátoru, oprava starteru, komplet výměna elektriky a zprovoznění všech funkcí na palubovce. Bohužel jsem sehnal pouze jednu barvu kabelu. Nová baterie.Po tom všem jsem převezl traktor na chalupu, ale nedojel. Pak už jsem nenastartoval. Zjistil jsem že odešla cívka, takže proběhla výměna a vše v pohodě. Postupně bylo zjištěno, že hydraulika nemá sílu i přes výměnu všeho kromě čerpadla. Udělal jsem novou nádrž, koupil nový rozvaděč, abych měl vývo i na jiné zařízení a plovoucí polohu. Trubky jsem vyměnil komplet za hadice. Přetěsnění pístu( stejně to není 100%). Nakonec jsem tedy sháněl i nové čerpadlo s nějakou vhodnou řemnicí. To se mi po vedlo sehnat nové za rozumnou cenu 20litrové. Ovšem výrobce mi poslal točené na druhou stranu, takže při protočení mi vystřelilo gufero kolem hřídele a všude jsem měl hydr. olej. naštěstí mi to vyreklamovali a vyměnili za správné. Když vše už jakž, takž fungovalo, tak jsem konečně zapřáhl koupený kuptivátor a zjisit, že traktor na to je malý. Sílu má, ale neutáhne to a hrabe se. Takže jsem prodával a koupil menší. Stejně tak jsem dopadl s pluhem, který mám do dnes, ještě se nenašel zájemce. Dokoupil jsem ještě obracečku, vyrobil si proorávací radlice a nosič bran. V sezoně jsem vyměnil zadní gumy za protektory a jede se dál. Teď přes zimu jsem menil palivové vedení, protékající pumpu, přidal jsem kohoutek a filr paliva. Koupil jsem káru starou rozpadlou a teď mě čeká jí dát do kupy. Pak bych chtěl udělat manší babosed a dokoupit hřidelový závěs do ramen a třetího bodu. Takhle bych to v kostce shrnul. Nějaké foto za ten rok jsem vložil do alba, které přikládám v odkazu...
https://pechovina.rajce.idnes.cz/Pechuv_Step_traktor/
Další plány:
rekonstrukce káry
výroba babosedu
výměna sedačky
výroba zábradlíčka a sedačky spolujezdce na blatníku
kaslík na nářadí na druhý blatník
hřidelový závěs do ramen a třetího bodu
přídavná světla
1. Výměna náplní- Provedeno
2. Výměna gum vzadu i v předu za šípáky- Provedeno
3. Předělání plynového pedálu (na mou výšku je moc blízko)- Provedeno
4. Celková očista traktoru, motoru a převodovek - Provedeno
5. Nový kabát traktoru- bohužel nebyl čas ani peníze
6. Nová elektrika + přídavná světla- nová elektrika ano
7. Kaslík na nářadí na blatník- zatím ne
8. Nějaké závaží na předek- provizor
9. atd. je toho mnoho, takže záleží kolik bude na vše času
Během prvních 4 měsícu jsem měl traktor na dílně, kde jsem měnil přední gumy, předělal plynový pedál, udělal očistu motoru a převodovek. Vyměnil jsem náplně a postupně jsem začal přicházet na různé závady, které jsem odstraňoval. Výměna alternátoru a štelování regulátoru, oprava starteru, komplet výměna elektriky a zprovoznění všech funkcí na palubovce. Bohužel jsem sehnal pouze jednu barvu kabelu. Nová baterie.Po tom všem jsem převezl traktor na chalupu, ale nedojel. Pak už jsem nenastartoval. Zjistil jsem že odešla cívka, takže proběhla výměna a vše v pohodě. Postupně bylo zjištěno, že hydraulika nemá sílu i přes výměnu všeho kromě čerpadla. Udělal jsem novou nádrž, koupil nový rozvaděč, abych měl vývo i na jiné zařízení a plovoucí polohu. Trubky jsem vyměnil komplet za hadice. Přetěsnění pístu( stejně to není 100%). Nakonec jsem tedy sháněl i nové čerpadlo s nějakou vhodnou řemnicí. To se mi po vedlo sehnat nové za rozumnou cenu 20litrové. Ovšem výrobce mi poslal točené na druhou stranu, takže při protočení mi vystřelilo gufero kolem hřídele a všude jsem měl hydr. olej. naštěstí mi to vyreklamovali a vyměnili za správné. Když vše už jakž, takž fungovalo, tak jsem konečně zapřáhl koupený kuptivátor a zjisit, že traktor na to je malý. Sílu má, ale neutáhne to a hrabe se. Takže jsem prodával a koupil menší. Stejně tak jsem dopadl s pluhem, který mám do dnes, ještě se nenašel zájemce. Dokoupil jsem ještě obracečku, vyrobil si proorávací radlice a nosič bran. V sezoně jsem vyměnil zadní gumy za protektory a jede se dál. Teď přes zimu jsem menil palivové vedení, protékající pumpu, přidal jsem kohoutek a filr paliva. Koupil jsem káru starou rozpadlou a teď mě čeká jí dát do kupy. Pak bych chtěl udělat manší babosed a dokoupit hřidelový závěs do ramen a třetího bodu. Takhle bych to v kostce shrnul. Nějaké foto za ten rok jsem vložil do alba, které přikládám v odkazu...
https://pechovina.rajce.idnes.cz/Pechuv_Step_traktor/
Další plány:
rekonstrukce káry
výroba babosedu
výměna sedačky
výroba zábradlíčka a sedačky spolujezdce na blatníku
kaslík na nářadí na druhý blatník
hřidelový závěs do ramen a třetího bodu
přídavná světla