Tak pln elánu jsem včera z Obludky sundal korbu
http://propisek.rajce.idnes.cz/Obludka#DSC00833.jpg a na umyté převodovce demontoval hřídel předního náhonu rozvodovky ARO 240. Když to šlo tak hezky na "cvičné" ..........
No, večer v 10hodin jsem skončil v této fázi
http://propisek.rajce.idnes.cz/Obludka#DSC00834.jpg chybělo 5mm
http://propisek.rajce.idnes.cz/Obludka#DSC00835.jpg http://propisek.rajce.idnes.cz/Obludka#DSC00836.jpg dle zvuku při úderech (samozřejmě za použití středícího důlku a průbojníku jsem toho raději nechal.Ráno jsem to rozdělal a zjistil,že je krátké drážkování na hřídeli
Proč to šlo na "cvičné"???? Proto
http://propisek.rajce.idnes.cz/Obludka#DSC00837.jpg horní hřídel s ocelovým pouzdrem je ze cvičné,spodní s bronzovým z Obludky.V té cvičné pouzdro pro jehlové ložisko také sice nešlo dál,ale nemá osazení,takže to "nedrželo"......asi by to chvilku fungovalo,ale jehlové ložisko by po čase kleklo.A kupodivu to i řadilo. Našťěstí jsem to odhalil při montáži Obludkové rozvodovky.
A teď můj problém.......potřebuji na těch hřídelích prodloužit drážkování.
Poradíte mi někdo,kdo by mi to případně vyrobil?
Ještě je tu varianta 2. nechat to v původní poloze,hřídel zezadu odvrtat,sehnat jinou hřídel(třeba poškozenou) a k tomu unašeč, osoustružit jí,vlisovat do díry a zavařit-tudíž bych měl výstup dopředu i dozadu
nemám hřídel s unašečem-ani z ARA,ani z GAZe, ani UAZe,.......
varianta 3.vrátit hřídel do původní polohy,na unašeč namontovat řetězové kolečko a kardanku s domečkem dát do této úrovně...... to se mi však nelíbí
Chtěl bych to mít "hezké"
Nebo máte někdo jiný nápad?
Tak co vy na to ?