Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste cokoli

"U zastřeleného kozla"

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Fizz
Příspěvky: 7849
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#646 Nový příspěvek od Fizz »

To sem slyset nechtěl.

Situace je taková, neni problem si dojet destou do stavebnin pro paletu, přejet s HONem, mezi těmato pozemky a pod, ale cyklovat, tam a zpet vim ze bude par lidem trnem v oku, proste jen z principu jejich (de)mentality,...

Jedna se o asi kilometr cesty pro dopravni obsluhu ktera zacina 100metru od pozemku, a pokracuje v pozemku cílovém. Chtel jsem to resit 805kou ktera se vyuziva nyní v uzavrenem areálu a nemá tp.

Asi holt to budu muset resit koupí nějaké plně papírové varianty.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

Uživatelský avatar
pavbar
Příspěvky: 14
Registrován: stř srp 26, 2015 2:05 pm
Bydliště: J.Hradec

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#647 Nový příspěvek od pavbar »

Ahoj, pozoruji téma "legalizace" a přijde mi, že to přes počáteční snahu nějak vyšumělo.. Nedivím se. Ani stavitelé "domadělů" nejsou jednotní a bylo by fakt složité pustit na silnici něco, co se může kdykoli přelomit v půlce. Nic proti šikovným rukám - mám rád všechno, co se hýbe. Ale aby tu řeč nestála - co se místo legalizace "domadělů" zaměřit aspoň na legalizaci továrních strojů, které byly "jen" vyřazeny z registru? Pro přestavby by to byla přece také cesta. Jde mi o zpětný zápis do registru, ale na základě původního typového označení a výrobního čísla. Ten dotaz už tu jednou byl a to kvůli zániku TP u aut, které se kvůli chybám v legislativě nestihly přepsat z leasingu na nové majitele. Stáří vozidel přitom nebylo ani pět let. A odpověď byla jednoduchá - o co jde, vždyť je to možné! https://www.ochrance.cz/fileadmin/user_ ... ozidla.pdf. Stačí, aby vozidlo bylo sestavené z původních dílů, můsíte být registrován jako výrobce silničních vozidel (vlastně ho vyrobit znovu), nechat otypovat - individuálně posoudit a takové vozdilo dostane i novou identitu...tedy né tu původní, takže musí vyhovovat současným předpisům...jednoduché...sepsal to "náměstek pro řízení sekce infastruktury, letectví a kosmických aktivit". V dnešní době, kdy se stát "vede jako firma" to byla fakt kosmická odpověď. Zpět k traktorům. Jen u nás ve vsi jsem napočítal 18 zetorů bez SPZ. Všechny jezdí po cestách i necestách. Místo toho, aby stát získal desítky, né-li stovky milionů korun pouhým škrtnutím pera a další miliony si přičítal na STK a povinném ručení, tak policie buzeruje za přejetí 200m silnice a s TP se kšeftuje na internetu. Kecy o nutnosti modernizace vozového parku jsou v tomhle případě mimo mísu - nový traktor si z těhle lidí nikdo nekoupí. Otázka zní - dalo by se to nějak "postrčit" aspoň tímhle směrem? Neznáte někdo poslance, který by chtěl zazářit a navrhnout uvolnění zápisu do registru aspoň pro zemědělské a stavební stroje starší třeba 10 let? Není to tak trochu omezování vlastnických práv, když soused jezdí se svým Z3011 s SPZ normálně a já nemohu dvakrát do roka "legálně" pro dřevo, protože můj na chlup stejný traktor o tu zatracenou SPZ nějakou blbostí původního majitele přišel? ... Co si namlouvám... nepřenosné dálniční známky, zdanění již zdaněného, zálohové daně ... je třeba zakazovat, ne povolovat - z toho je ta naše firma živa :( Co vy na to?

honzasl
Příspěvky: 666
Registrován: čtv dub 21, 2011 8:29 am
Bydliště: Nekoř (okr. ÚnO)

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#648 Nový příspěvek od honzasl »

, protože můj na chlup stejný traktor o tu zatracenou SPZ nějakou blbostí původního majitele přišel? .

Zde sis sám odpověděl. Minulý majitel přišel o SPZ a ty jsi přesto od něho traktor koupil. Cos čekal? Že se to vyléčí samo? Kompenzace za problém se značkami byla vyjádřena v kupní ceně.

Sebral stát někdy někomu značky "jen tak"? Ne, vždy sami majitelé aktivně vozidlo odhlásili a nebo sami aktivně koupili stroj, který už značky neměl. (já sám hlupák jsem v 15 odhlásil pionýra, protože táta nechtěl platit pojistku).

Ok - akce s polopřevodem byla hodně na hraně, ale to nás tady asi netrápí.

Já jsem mladej a moc nepamatuju, ale vím, že už před dvaceti lety řešili naši tátové, že domaděl bez papírů je naprd, bo policajti. Proč to řešit ještě dnes?

Co se týče vojenských V3S a matesů a pod. Pokud vím, tak uloženky nikdy nebyly registrovány v civilním registru, evidenci nějak vedla armáda a ta je prodávala s jasnou deklarací, že vozidla nemají TP. Předpokládám, že problém byl v tom, že uloženky z 60. a 70. let by musely být přihláseny jako nová vozidla, což asi v 90. letech nešlo, protože nesplňovaly normy (třeba dvouokruhové brzdy u V3S).

honza461
Příspěvky: 2693
Registrován: stř zář 26, 2012 7:45 pm
Bydliště: Příbram

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#649 Nový příspěvek od honza461 »

pavbar kde jsi žil do dneška?Honzasl ti to vysvětlil přesně.Jo a s tím poslancem to byl super hlod,Dej další ale do rubriky NEJAKEJ VTIP.Měj se a mnoho krásnýho snění. :friends:

Uživatelský avatar
pavbar
Příspěvky: 14
Registrován: stř srp 26, 2015 2:05 pm
Bydliště: J.Hradec

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#650 Nový příspěvek od pavbar »

No vida, už to tu zas žije ... Fichtla, kterého mi táta kvůli pojistce odhlásil ještě mám ... a víte kolik teď stojí TP na fichtla, resp. vrak fichtla s TP? A o tom to je - na jedné straně je tu černý trh s papíry a tisíce provozuschopných a bez pochyb i provozovaných vozidel bez RZ. A na straně druhé je tu hladový stát (a takhle hladový fakt ještě nikdy nebyl). Řeší se účtenky a uchošťoury, tak proč nevyřešit tohle? Ano, jsem tu na špatné adrese, nejde mi o domaděly ani vojenské úloženky. Nechci dát na silnici vozítko s brzdama z osobáku a motorem z autobusu. Z3011 jsem zdědil - cenová kompenzace za chybějící RZ se nekonala. A druhý příspěvek do rubriky NEJAKEJ VTIP: Je tu 22tis uživatelů - někdo by mohl létat na lov do JAR nebo chodit do golfového klubu, kde se obvykle nějaký zákonodárce vyskytuje, ne? :-D

honzasl
Příspěvky: 666
Registrován: čtv dub 21, 2011 8:29 am
Bydliště: Nekoř (okr. ÚnO)

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#651 Nový příspěvek od honzasl »

Kdyby odhlášení fichtla proběhlo správně dle současných předpisů, byl by fichtl už dávno ekologicky zlikvidován a žádný problém by neexistoval.

Právě to, že stroj zůstal doma svedlo lidi k tomu, že bez velkého zkoumání stroj zrušili, aby ušetřili za pojistku ("však s tím jezdím akorát kolem baráku"") Přesně takhle zmrzačenou 3011 má kamarád doma, u nás v rodině máme Z25, odhlášenou už v 70. letech.

Dneska každej ví, že zrušení = likvidace a tak si to každý rozmyslí.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#652 Nový příspěvek od DYK »

Je fakt, že se najdou lidé, kteří registrovaný stroj prostě nepotřebují - zatím. Nic méně znesvéprávnit jakýkoli stroj odevzdáním papírů a mnout si ruce, co jsem ušetřil může jen někdo, kdo má místo mozku z piva kostku. Navíc nemožnost znovu přihlášení třicítky není nějaká náprava staré křivdy ale trpění za blbost jiných.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

honza461
Příspěvky: 2693
Registrován: stř zář 26, 2012 7:45 pm
Bydliště: Příbram

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#653 Nový příspěvek od honza461 »

pavbar že si děláš prdel?Protože by mě zajímalo kolik trakturkářu líta do JARu na dovolenou a ve volných chvilkách jezdí do golfových klubu s poslancema a tam krafou o trakturkách,který někdo odhlásil,20 let se s nima dělalo buhví co,naládovalo se do nich milion uprav a nepuvodních dílu.Ale jo,piš dál hovadiny,až se vrátěj kluci z dovolených v JARu tak to zaříděj,a nebo skuz rovnou Bureše,všechno zařídí,ANO,bude líp. :-/ .Ani bych se nedivil kdyby jsi měl tuze rád koblihy.

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#654 Nový příspěvek od sychrovak »


Alacatazar
Příspěvky: 44
Registrován: úte dub 03, 2018 10:23 am
Bydliště: Opavsko

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#655 Nový příspěvek od Alacatazar »

Pokud by to někoho zajímalo a měl jakýkoli stroj včetně TP trvale vyřazený v období 1.7.2001 - 30.4.2004, tak tyto stroje je stále možno opět legálně přihlásit. Viz moje téma

http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=97034

Shrek
Příspěvky: 3338
Registrován: úte říj 21, 2008 8:55 pm
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#656 Nový příspěvek od Shrek »

Se mi chce z naseho statniho aparatu brecet, tohle smi legalne na silnici v Anglii... Slava monarchii
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pol ... -internetu
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com

Uživatelský avatar
pavbar
Příspěvky: 14
Registrován: stř srp 26, 2015 2:05 pm
Bydliště: J.Hradec

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#657 Nový příspěvek od pavbar »

Ještě nedávno jsme se jim smáli, že jim ruší Céčko a ejhle - mají Fko. U nás můžeme jít tak maximálně na pivo se třemi sazbami DPH 8)
https://www.youtube.com/watch?v=uUH-h2VZsn0

aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#658 Nový příspěvek od aumirek »

shrek no k tomu odkazu z anglie.Oni tam nepíší kdy se to stalo a kdy takové vozidlo bylo zaregistrováno.Něco podobného se muže stát i u nás.Je to sice už 40 let jsem v olomouci viděl jedno super vozidlo.Chlap na podvozek tudora udělal perfektní hliníkovou kastli.Krásně futuristicky hranatou zkrátka perfekt.Otypoval a měl číslo no možná tam jezdí doted pokud to nezrušil.No a v usa tam to je uplně běžné doted

Shrek
Příspěvky: 3338
Registrován: úte říj 21, 2008 8:55 pm
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#659 Nový příspěvek od Shrek »

Hm to je asi i pravda, to co pises, uznavam.
Tuhle jsem koukal na toho typka co prodava veci po americky armade, nevim presne jaxe to jmenuje, aso Ocelova srdce, nebo tak nejak. Odlit k USAkum, a tam na letiste za nim prijel typek v aute udelanem ze kabiny stihacky, motor myslim z corvety. Ten nemec na to ziral jak husa do flasky a ptal se ho, jak to proslo technickou. A "pilot" toho auta povida ze staci aby to svitilo, blikalo, brzdilo a melo klakson, to staci k provozu. Nemec jen kroutil hlavou, ze vyjet s necim takovym v nemecku, tak ho zastrelej na miste.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Bourliva diskuse k tematu "legalizace domadelu"-piste co

#660 Nový příspěvek od DYK »

Nic méně, když se dokážou babrat v takové prkotině jako je DPH na píívo, mohli by se vrhnout i na české efka, ne? Teda kdyby jim o tom někdo řekl.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Putyka“