Dakar 2010 - 2022
Dakar 2010 - 2022
Celou dobu závodu co probíhal, moc o Macíkovi nikdo nepsal ikdyž je typ člověka který je schopný a do cíle dojede.Bohužel média jsou média.
Pane Macík Klobouček dolů a fandím Vám.
http://www.youtube.com/watch?v=IONs180RUl8
http://www.ct24.cz/sport/78550-martin-m ... ni-korunu/
Pane Macík Klobouček dolů a fandím Vám.
http://www.youtube.com/watch?v=IONs180RUl8
http://www.ct24.cz/sport/78550-martin-m ... ni-korunu/
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
- mareko
- Příspěvky: 1108
- Registrován: čtv lis 08, 2007 9:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Smekám před tím člověkem .Kamazy jsou profi tým který celý rok maká a mají profi zázemí .Nesrovnatelná konkurence . Tatry jezdí moc mladí chlapi .byli ze začátku moc hrrr. Je to taky o štěstí a rozvaze.A tak dojel ČAGIN ZASE PRO ZLATO
diesel to je koncert
Re: Dakar 2010
macík předvedl skvělou jízdu a držel jsem mu palce
Zklamaly mě ale tatry. Především tatra řízená brazilským pilotem. Tam mě hodně mrzelo že se jím pokazilo turbo na motoru
Tomeček mě naopak nepřekvapil -to jsem úplně čekal že to takto dopadne. Myslím že už by měl za volant posadit někoho jiného.
Od spačilova týmu se dalo trochu čekat,že z novým neodzkoušeným autem se může něco pokazit.
Radost mě udělal Loprais -namyšlený nedojel
Zklamaly mě ale tatry. Především tatra řízená brazilským pilotem. Tam mě hodně mrzelo že se jím pokazilo turbo na motoru
Tomeček mě naopak nepřekvapil -to jsem úplně čekal že to takto dopadne. Myslím že už by měl za volant posadit někoho jiného.
Od spačilova týmu se dalo trochu čekat,že z novým neodzkoušeným autem se může něco pokazit.
Radost mě udělal Loprais -namyšlený nedojel
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: Dakar 2010
Macík 1 na druhou
A co se tater poslední dobou týká - měli by si nalepovat reklamy i na podvozky aut zespodu, jsou to oblíbené záběry novinářů, tak ať z toho sponzoři něco mají. Jinak tatrovácký podvozek je k převracení přirozeně náchylnější než s pevnýma nápravama a ty auta jsou čím dál vyšší, musí se podle toho jezdit. Je to pak obrovská škoda té práce a úsilí a nakonec i peněz. Z tatrováků je brazilec určitě nejlepší, no v médiích u nás je jaksi neviditelný, ale to není jeho chyba. Novináři a redakce katastrofa - o Dakaru skoro nic a přitom o každým mamlasovi co občas kopne do meruny plný stránky.
A co se tater poslední dobou týká - měli by si nalepovat reklamy i na podvozky aut zespodu, jsou to oblíbené záběry novinářů, tak ať z toho sponzoři něco mají. Jinak tatrovácký podvozek je k převracení přirozeně náchylnější než s pevnýma nápravama a ty auta jsou čím dál vyšší, musí se podle toho jezdit. Je to pak obrovská škoda té práce a úsilí a nakonec i peněz. Z tatrováků je brazilec určitě nejlepší, no v médiích u nás je jaksi neviditelný, ale to není jeho chyba. Novináři a redakce katastrofa - o Dakaru skoro nic a přitom o každým mamlasovi co občas kopne do meruny plný stránky.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Re: Dakar 2010
Vždyť každý večer bylo na ČT4 přímo zhodnocení etapy. Koukali jsme na to s Mikrem každý večer sice to mělo asi 15-20minut těch nej záběrů, ale stačilo. Liazka to všem pěkně ukázala. Stroj starý desítky let na 4 místě je myslím výhra
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
- Jan.F
- Příspěvky: 340
- Registrován: pon zář 07, 2009 11:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Existujou nějaká pravidla u náklaďáků?
Třeba že nesmí být vůz starší 20-ti let,váhově nesmí překročit limit pro závod ....atd.
Třeba že nesmí být vůz starší 20-ti let,váhově nesmí překročit limit pro závod ....atd.
Pomožte zachránit tisíce lidských životů, objevit dosud neznámé prvky, či dokonce nalézt mimozemskou civilizaci..
A to vše jen s použitim vašeho PC
http://www.czechnationalteam.cz/
A to vše jen s použitim vašeho PC
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: Dakar 2010
Jan.F píše:Existujou nějaká pravidla u náklaďáků?
Třeba že nesmí být vůz starší 20-ti let,váhově nesmí překročit limit pro závod ....atd.
Tak pravidel je tam hodně ale tak moc to neznám.Píše se že v příštím roce se pravidla mají zmírnit.Když je tady řeč o liazu tak zrovna tady macíkovy zakázali jeho kabinu protože je plastová a to pravidla nedovolují a proto má tu starou liazáckou.
Hodně se sleduje i uložení motoru tam jsou nějaké dané rozměry kde mosí být vůči přední nápravě ....
Moc ty předpisy neznám a nerad bych tady kecal blbosti.
Na zmírnění předpisů spoléhá i loprais a na dakar 2011 staví nové auto na způsob Tatra Jamal http://loprais.cz/loprais/index.php?obs ... clanku=630
To že novináři o dakaru v podstatě nikde nic nedají mě Je pravda,že čt4 vysílalo ale o kamionech tak vždy bylo ho...o
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: Dakar 2010
Jak se Macík vyjídřil Liazku už připomíná jen kabina ostatní nebude 20l starý.Jan.F píše:Existujou nějaká pravidla u náklaďáků?
Třeba že nesmí být vůz starší 20-ti let,váhově nesmí překročit limit pro závod ....atd.
A co se týče Liazu od dob kdy začal jezdit dakar tak vývoj moc dopředu nešel a vždy to napráskali Manům,mercedesům,bohužel kvůli politické situaci před 89 to nemohli napráskat Tatře./Zdroj. od jezdců/
Nejsem proti tatře ale jsem z města kde se tyto vozy stavěli a jsem na to hrdý.
Bohužel ten zkurvenej Majský /poslední majitel/to vše posral
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
- Jan.F
- Příspěvky: 340
- Registrován: pon zář 07, 2009 11:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Ty dnešní Tatry co v tomhle závodu(kazdoročně) závoděj už nejsou auta.
Jeto přecpaný elektronikou, a vše se dělá tak aby to nejmíň vážilo....atd.
A pak ty auta se likvidujou jakoby byly z papíru - sou to samí slitiny aby to co nejmíň vážilo.a pak to takhle vipadá.
Když sem viděl v TV jak jedna tatra na začátku závodu měla nehodu tak jsem se musel smát v jedný zatačce sní řidič vyjel ze zatáčky(později zatočil) a přejel okraj cesty a pak štrejchnul o kámen - ten okraj byl v pohodě ale o ten kámen jen lechce zavadil a urval levý přední kolo.
I normální osobák byto ustál jen s odřeníma plechama.
Jednou sem viděl staré fotky a videa kdy ještě normálně na Dakaru závodily Liazky - a všem natrhly prdel a ostatní kamiony byly pěkně zlikvidovaný(nebo se přehřály)
Kdyby se radši všechny české tímy vrátily ke starim dobrim Tatrám a Liazkám kdy tam vše bylo mechanický(prostě žádná elektronika jak dnes,a bylo tam skutečný železo, ne jak ty dnešní stavebnice)
Jeto přecpaný elektronikou, a vše se dělá tak aby to nejmíň vážilo....atd.
A pak ty auta se likvidujou jakoby byly z papíru - sou to samí slitiny aby to co nejmíň vážilo.a pak to takhle vipadá.
Když sem viděl v TV jak jedna tatra na začátku závodu měla nehodu tak jsem se musel smát v jedný zatačce sní řidič vyjel ze zatáčky(později zatočil) a přejel okraj cesty a pak štrejchnul o kámen - ten okraj byl v pohodě ale o ten kámen jen lechce zavadil a urval levý přední kolo.
I normální osobák byto ustál jen s odřeníma plechama.
Jednou sem viděl staré fotky a videa kdy ještě normálně na Dakaru závodily Liazky - a všem natrhly prdel a ostatní kamiony byly pěkně zlikvidovaný(nebo se přehřály)
Kdyby se radši všechny české tímy vrátily ke starim dobrim Tatrám a Liazkám kdy tam vše bylo mechanický(prostě žádná elektronika jak dnes,a bylo tam skutečný železo, ne jak ty dnešní stavebnice)
Pomožte zachránit tisíce lidských životů, objevit dosud neznámé prvky, či dokonce nalézt mimozemskou civilizaci..
A to vše jen s použitim vašeho PC
http://www.czechnationalteam.cz/
A to vše jen s použitim vašeho PC
http://www.czechnationalteam.cz/
- tucnakk
- Příspěvky: 436
- Registrován: stř črc 04, 2007 4:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Ted se o dakaru hodně psalo a diskutovalo a v nějaké besedě v televizi Macík povidal,že to jezdí 8let a dakar se stále zrychluje.
Auta jsou o třetinu lehčí a o třetinu maj větší výkon.Když někdo chce uspět musí jet naplno hned od startu.
A to je asi případ našich tatrovek.
Bud to věnec a nebo kotrmelec
Auta jsou o třetinu lehčí a o třetinu maj větší výkon.Když někdo chce uspět musí jet naplno hned od startu.
A to je asi případ našich tatrovek.
Bud to věnec a nebo kotrmelec
- mareko
- Příspěvky: 1108
- Registrován: čtv lis 08, 2007 9:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Kdyby ty týmy měly alespoň 20% podpory co má Kamaz .Je jedno jestli Tatra nebo LIAZ.Jsou prostě naši . Tak myslím že by zaplakalo hodně továrních světových značek .Raději o jedny volby méně a udělat našemu průmyslu trochu reklamu
diesel to je koncert
Re: Dakar 2010
mareko píše:Kdyby ty týmy měly alespoň 20% podpory co má Kamaz .Je jedno jestli Tatra nebo LIAZ.Jsou prostě naši . Tak myslím že by zaplakalo hodně továrních světových značek .Raději o jedny volby méně a udělat našemu průmyslu trochu reklamu
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
- traktorista-plkac
- Příspěvky: 852
- Registrován: úte led 27, 2009 7:41 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dakar 2010
Asi nevíte že v tatrách a v liazce nejsou české motory ale rakouské DEUTZ.Dělal jsem mechanika u jednoho závodního týmu,takže něco málo o tom vím.
Moje videa na
http://www.youtube.com/watch?v=Y_upwXh1E1c
Doprava zemědělské a jiné techniky do 4,2tuny.Vozidlo AVIA 75L.Tel. 605 450 280 non stop.
http://www.youtube.com/watch?v=Y_upwXh1E1c
Doprava zemědělské a jiné techniky do 4,2tuny.Vozidlo AVIA 75L.Tel. 605 450 280 non stop.
Re: Dakar 2010
Tomeček jezdí s klasikou.Vzduchem chlazená tatra.