Dakar 2010 - 2022

"U zastřeleného kozla"

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#436 Nový příspěvek od DYK »

Zato všichni ostatní jsou sériovky, ne? Co je dneska LIAZ? AP Trust mající motorárnu?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Venca R
Příspěvky: 626
Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
Bydliště: Kunčice u Letohradu
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#437 Nový příspěvek od Venca R »

Tyhle kecy jsou i na adresu seriových Phoenixů, už mě to ani nevytáčí. Jezdím s novým phoenixem a je to pecka.

Česťa
Příspěvky: 341
Registrován: čtv led 24, 2013 5:20 pm
Bydliště: Uh.hradiště

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#438 Nový příspěvek od Česťa »

Venca R píše:Tyhle kecy jsou i na adresu seriových Phoenixů, už mě to ani nevytáčí. Jezdím s novým phoenixem a je to pecka.
Jenom kdyby ten Phoenix nestál majlant,ale je to fakticky pecka,jak na cestě,tak aj v terénu 8)

Venca R
Příspěvky: 626
Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
Bydliště: Kunčice u Letohradu
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#439 Nový příspěvek od Venca R »

Tak stojí víc, ale pokud pro něj máš využití, odmění se ti. Neřešíš prasklé rámy atd. Je to dost blbuvzdorný oproti rámovým autům

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#440 Nový příspěvek od sychrovak »

To : Ota já za to nemůžu přeci, že to před r.89 řídili politici......
Brzobohatý a nejen on by ti mohl vyprávět,on je tak nesnášel /politiky/ že na to dupnul ještě víc a ukázal Tatře záda,no bohužel štěstí neměl nedojel.
Zadlužené fabriky byli obě dvě ,obě z politického důvodu ,vyváželi do rozvojových zemí a nikdo se neměl k placení ,ale jen Tatra měla štěstí na oddlužení a je pravda že dvě automobilky by se asi neuživili.
Liaz už je jen srdeční záležitost mezi fandy a bohužel nenávratná minulost.
Tatra dokud byla 6x6 na Liaz v Dakaru 4x4 prostě neměla.Ano Tatra je špičkové auto a jsem rád že boduje,bohužel v TV je to jen o nich a né o jiných, těch co stojí za zmínku.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Česťa
Příspěvky: 341
Registrován: čtv led 24, 2013 5:20 pm
Bydliště: Uh.hradiště

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#441 Nový příspěvek od Česťa »

Venca R píše:Tak stojí víc, ale pokud pro něj máš využití, odmění se ti. Neřešíš prasklé rámy atd. Je to dost blbuvzdorný oproti rámovým autům
Nemáš na mysli spíš listové péro?

Venca R
Příspěvky: 626
Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
Bydliště: Kunčice u Letohradu
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#442 Nový příspěvek od Venca R »

nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry

Česťa
Příspěvky: 341
Registrován: čtv led 24, 2013 5:20 pm
Bydliště: Uh.hradiště

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#443 Nový příspěvek od Česťa »

Venca R píše:nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry
Aha,samo polonápravy jsou super,o tom žádná.Natěch lesovozech se dost podepisuje hydr.ruka při nakládce

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#444 Nový příspěvek od sychrovak »

FB Martin Macík právě teď

5. Etapa 4. Místo!!!
Celkově 15. místo (nepotvrzeno)
Dneska to nebylo vůbec špatný! .Nejprve je potřeba dodat, že etapa byla zkrácena pouze na první měřený úsek kvůli povodním. To ale nemění nic na tom, že jsme si zajeli pro svůj nelepší výsledek v etapě za dobu co závidím! Byla to pecka, užíval jsem si to! Nejdřív hory, kde jsme dotáhli asi 7 kamionů, pak dost rozbitý a prašný úsek zakončený trochu větší navigátorsklu kachnou, která byla pro většinu peklem. My to zvládli spolu s dunami na konci a je z toho super výsledek! ztráta je ale stále velká, takže musíme makat!
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Venca R
Příspěvky: 626
Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
Bydliště: Kunčice u Letohradu
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#445 Nový příspěvek od Venca R »

Mates pěkně 8)

pavel sk
Příspěvky: 12737
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#446 Nový příspěvek od pavel sk »

Venca R píše:nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry
Na lesakoch praskali horne ramy pod HR aj napr. na T 815-kach. Najhorsie to bolo za kabinou pod osadenou rukov. Skoda ze som v tej dobe nemal mobil s fotakom ked som vlačil drevo. U T- 148 praskal zadny priecnik co drzal len kabinu. To bol boj ho vybrat a vymenit za druhy. Bol len slisovanej blachy.

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#447 Nový příspěvek od sychrovak »

Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#448 Nový příspěvek od sychrovak »

Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Česťa
Příspěvky: 341
Registrován: čtv led 24, 2013 5:20 pm
Bydliště: Uh.hradiště

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#449 Nový příspěvek od Česťa »

Ahoj,sledujete někdo Africa Eco Race?Docela se tam štychují Kamazy s našima Tatrovkama....

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4661
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

#450 Nový příspěvek od pawka »

kde se da ecorace sledovat?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Odpovědět

Zpět na „Putyka“