Dakar 2010 - 2022
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Zato všichni ostatní jsou sériovky, ne? Co je dneska LIAZ? AP Trust mající motorárnu?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 626
- Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
- Bydliště: Kunčice u Letohradu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Tyhle kecy jsou i na adresu seriových Phoenixů, už mě to ani nevytáčí. Jezdím s novým phoenixem a je to pecka.
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Jenom kdyby ten Phoenix nestál majlant,ale je to fakticky pecka,jak na cestě,tak aj v terénuVenca R píše:Tyhle kecy jsou i na adresu seriových Phoenixů, už mě to ani nevytáčí. Jezdím s novým phoenixem a je to pecka.
-
- Příspěvky: 626
- Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
- Bydliště: Kunčice u Letohradu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Tak stojí víc, ale pokud pro něj máš využití, odmění se ti. Neřešíš prasklé rámy atd. Je to dost blbuvzdorný oproti rámovým autům
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
To : Ota já za to nemůžu přeci, že to před r.89 řídili politici......
Brzobohatý a nejen on by ti mohl vyprávět,on je tak nesnášel /politiky/ že na to dupnul ještě víc a ukázal Tatře záda,no bohužel štěstí neměl nedojel.
Zadlužené fabriky byli obě dvě ,obě z politického důvodu ,vyváželi do rozvojových zemí a nikdo se neměl k placení ,ale jen Tatra měla štěstí na oddlužení a je pravda že dvě automobilky by se asi neuživili.
Liaz už je jen srdeční záležitost mezi fandy a bohužel nenávratná minulost.
Tatra dokud byla 6x6 na Liaz v Dakaru 4x4 prostě neměla.Ano Tatra je špičkové auto a jsem rád že boduje,bohužel v TV je to jen o nich a né o jiných, těch co stojí za zmínku.
Brzobohatý a nejen on by ti mohl vyprávět,on je tak nesnášel /politiky/ že na to dupnul ještě víc a ukázal Tatře záda,no bohužel štěstí neměl nedojel.
Zadlužené fabriky byli obě dvě ,obě z politického důvodu ,vyváželi do rozvojových zemí a nikdo se neměl k placení ,ale jen Tatra měla štěstí na oddlužení a je pravda že dvě automobilky by se asi neuživili.
Liaz už je jen srdeční záležitost mezi fandy a bohužel nenávratná minulost.
Tatra dokud byla 6x6 na Liaz v Dakaru 4x4 prostě neměla.Ano Tatra je špičkové auto a jsem rád že boduje,bohužel v TV je to jen o nich a né o jiných, těch co stojí za zmínku.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Nemáš na mysli spíš listové péro?Venca R píše:Tak stojí víc, ale pokud pro něj máš využití, odmění se ti. Neřešíš prasklé rámy atd. Je to dost blbuvzdorný oproti rámovým autům
-
- Příspěvky: 626
- Registrován: čtv čer 23, 2011 10:01 am
- Bydliště: Kunčice u Letohradu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Aha,samo polonápravy jsou super,o tom žádná.Natěch lesovozech se dost podepisuje hydr.ruka při nakládceVenca R píše:nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
FB Martin Macík právě teď
5. Etapa 4. Místo!!!
Celkově 15. místo (nepotvrzeno)
Dneska to nebylo vůbec špatný! .Nejprve je potřeba dodat, že etapa byla zkrácena pouze na první měřený úsek kvůli povodním. To ale nemění nic na tom, že jsme si zajeli pro svůj nelepší výsledek v etapě za dobu co závidím! Byla to pecka, užíval jsem si to! Nejdřív hory, kde jsme dotáhli asi 7 kamionů, pak dost rozbitý a prašný úsek zakončený trochu větší navigátorsklu kachnou, která byla pro většinu peklem. My to zvládli spolu s dunami na konci a je z toho super výsledek! ztráta je ale stále velká, takže musíme makat!
5. Etapa 4. Místo!!!
Celkově 15. místo (nepotvrzeno)
Dneska to nebylo vůbec špatný! .Nejprve je potřeba dodat, že etapa byla zkrácena pouze na první měřený úsek kvůli povodním. To ale nemění nic na tom, že jsme si zajeli pro svůj nelepší výsledek v etapě za dobu co závidím! Byla to pecka, užíval jsem si to! Nejdřív hory, kde jsme dotáhli asi 7 kamionů, pak dost rozbitý a prašný úsek zakončený trochu větší navigátorsklu kachnou, která byla pro většinu peklem. My to zvládli spolu s dunami na konci a je z toho super výsledek! ztráta je ale stále velká, takže musíme makat!
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Na lesakoch praskali horne ramy pod HR aj napr. na T 815-kach. Najhorsie to bolo za kabinou pod osadenou rukov. Skoda ze som v tej dobe nemal mobil s fotakom ked som vlačil drevo. U T- 148 praskal zadny priecnik co drzal len kabinu. To bol boj ho vybrat a vymenit za druhy. Bol len slisovanej blachy.Venca R píše:nene, třeba na lesákách praskají rámy, pevná náprava prostě neumí, to co polonápravy u tatry
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
2016 masakr
https://www.youtube.com/watch?v=HufYq6Ht-O8
https://www.youtube.com/watch?v=HufYq6Ht-O8
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Ahoj,sledujete někdo Africa Eco Race?Docela se tam štychují Kamazy s našima Tatrovkama....
Re: Dakar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
kde se da ecorace sledovat?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem